Geen vluchten na elven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Heeft er iemand enig idee waarom wij in Son en Breugel sind juni heel erg laagvliegende vliegtuigen over krijgen, ook soms voor 7 uur in de ochtend. Is dit iets wat ook meegenomen kan worden??
Re:
Het enige antwoord kan zijn, militaire vluchten want de burger luchtvaart start echt as om 7 uur
Veel meer klachten over geluidsoverlast vliegtuigen regio Eindhoven
Om de paar minuten...
komt er een vliegtuig over zuidelijk Valkenswaard. Het is bijna nooit meer rustig zitten in de tuin. Ze vliegen zo laag over dat je bang bent dat het op je huis stort! Ben je een slechte slaper dan wordt het alleen nog erger met een eventuele uitbreiding van vluchten na 23.00 uur. Dit mag niet doorgaan! Het weekend is voor veel mensen bedoelt om uit te rusten, wat later opstaan hoort daar bij. Dat gaat zeker niet lukken met uitbreiding op zondag.
Mijn vriend en ik gaan verhuizen naar Heeze. Wij hoopten meer rust te krijgen op het platte land. het valt wel tegen: De vliegtuigen van Eindhoven Airpoort
vliegen met regelmaat boven ons huis. Wat een verschrikkelijke herrie!!
Eindhoven Airport kan verder groeien: 25.000 extra vluchten in 2020
Zijn dit vluchten of vliegbewegingen
Re:
Dit zijn vliegbewegingen, en de groei is conform het alders advies, Alleen de 2e fase is nog niet vergund. Het nu gepubliceerde luchtvaartbesluit maakt het alleen wettelijk mogelijk dat het vergund gaat worden. Het zal afhangen van de evaluatie in 2015 of dat ook echt gaat gebeuren.
Re: Re:
Dus de 10.000 vliebeweging c.q. 5000 vluchten extra in 2015 is een zekerheid. Eventuele vervolgstappen zijn afhankelijk van de evaluatie ?????
Re: Re: Re:
De verdere groei na 2015 is inderdaad afhankelijk van de evaluatie. Zie voor meer informatie daarover de Website van de BOW op www.b-o-w.nl
Re:
Ik en vele anderen met mij hebben helemaal geen problemen met EA. Zolang er maar tussen 07.00 en 23.00 uur gevlogen wordt. Enkele vluchten tussen 23.00 en 24.00 mag ook nog, maar zeker geen nachtvluchten, m.u.v. militaire of noodhulpvluchten
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Terug in de tijd
#575: Doen - Re: Terug in de tijd
Gezien Uw reactie vraag ik me af wie de.... is