Geef Thuishaven Festival in Brunssum een kans!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Thuishaven Festival in Brunssum een kans!.
|
Gast |
#12015-06-09 11:34Nou is er een leuk evement waar niemand last van heeft willen ze het stopzetten. Dit mag niet gebeuren |
|
| |
|
Gast |
#22015-06-09 11:55Omdat we een heel weekend lang plezier wilde maken met onze vriendengroep |
|
| |
|
Gast |
#32015-06-09 11:55Omdat ik heel graag naar dit festival wil gaan !!!! :) |
|
| |
|
Skoerva de heuner koekoek |
#4 Burgemeester Brunssum!2015-06-09 12:02misschien leest u dit misschien niet.. gun ons AUB een weekend fijne muziek! |
|
| |
|
Gast |
#52015-06-09 12:13Omdat ik het zowel in culturele zin een uithangbord voor Brunssum kan zijn. En een belevings festival is waar de Brunssumse inwoner en omgeving veel plezier aan kan hebben. |
|
| |
|
Gast |
#62015-06-09 12:17Ik woon er letterlijk om de hoek en heb nooit last van de muziek als er wat is in het schutterspark. |
|
| |
|
Gast |
#72015-06-09 12:18Heeft alles met cultuur te maken.... Laten we deze jongens een kans geven er een feest van te maken.. |
|
| |
|
Gast |
#82015-06-09 12:19wij wonen er tegen over nooit ergens last van gehad! gun mooi Brunssum toch ook iets de jeugd heeft al niks in brunssum met uitgaans concerten! |
|
| |
|
Gast |
#92015-06-09 12:24Brunssum is grijs en arm . Door deze burgemeester wordt Brunssum nog grijzer en armer . |
|
| |
|
Gast |
#102015-06-09 12:25Het zou zó zonde zijn als dit weekend vol met positiviteit en blijheid niet door zou gaan.. |
|
| |
|
Gast |
#112015-06-09 12:28Het is ongekend, kan er voor het eerst in de geschiedenis van Brunssum een noemenswaardige culturele activiteit worden neergezet, die een bijdrage kan leveren aan vernieuwing en verjoning van de regio. Schijnbaar is het nog steeds te veel gevraagd om Brunssum aantrekkelljker te maken en voor de verandering eens positief en verrassend in het nieuws te brengen. Ik en nog vele met mij zijn zwaar teleurgesteld. Sjebbig! |
|
| |
|
Gast |
#122015-06-09 12:31Omdat er keertje iets anders in brunssum moet zijn en dit vindt ik juist TOP en code rood is een van mijn favorieten feesten en top plek om te organiseren |
|
| |
|
Gast |
#132015-06-09 12:32Zou jammer zijn als Thuishaven wordt gecanceld, het heeft alleen positieve invloed op de gemeente Brunnsum.. |
|
| |
|
Gast |
#142015-06-09 12:35Muziek en cultuur is belangrijk om mensen bijeen te krijgen en te ontmoeten goed voor de samenleving |
|
| |
|
Gast |
#152015-06-09 12:40Omdat ik vind dat thuishaven iets is waar Brunssum ui kan bloeien en eens op de kaart gezet kan worden...en niet meer wordt gezien als een doorrij dorp. De gemeente keurt te veel goeie dingen voor Brunssum af waardoor Brunssum een levenloos put is en zal blijven als het zo door gaat... |
|
| |
|
Gast |
#162015-06-09 12:40je kan toch niet alles afschaffen, en muziek hoort nu eenmaal in een mensenleven |
|
| |
|
Gast |
#172015-06-09 12:41Thuishaven moet door gaan! Het zal enorm goed staat en Brunssum in een mooi daglicht zetten |
|
| |
|
Duh... |
#182015-06-09 12:48Volgende Parade boycotten... |
|
| |
|
Gast |
#192015-06-09 12:50Omdat het in het belang van culturele diversiteit is. |
|
| |
|
Gast |
#202015-06-09 12:51Er is niks mooiers dan leven in Brunssum en positief op de kaart komen. Muziek verbroedert!! |
|
| |
|
Gast |
#212015-06-09 12:51Omdat we willen feesten |
|
| |
|
Gast |
#222015-06-09 12:55Ik ben zelf een Limburgse, woon in Eindhoven en thuishaven is een Amsterdams feestje. Wij studenten die zijn uitgevlogen naar de grote steden vinden het leuk dat er een thuis feestje plaats vind waar we als heerlenaren en omstreken weer samen komen! |
|
| |
|
Gast |
#232015-06-09 12:59Brunssum verdient een feestje zoals dit! Voor dat ene weekendje geen gemuggezift!! |
|
| |
|
Gast |
#242015-06-09 13:04Omdat ik vind dat er zeker een kans mag worden gegeven aan dit evenement. En ook voor de samenleving en de burgers is dit gewoon een te gek idee, een festival in Brunssum. Heerlijk toch. |
|
| |
|
kelvin |
#252015-06-09 13:04typisch weer iets voor de gemeente Brunssum. Partypooperzzzzz |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.