Geef ons klaarheid in het stadiondossier !
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef ons klaarheid in het stadiondossier !.
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-09-02 18:44- Date of removal: 2014-09-02
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#22014-09-02 18:54Genoeg ons in het ongewisse gelaten! |
|
| |
|
Gast |
#32014-09-02 18:57Ons voebaalploeg verdintj e nief stadion!!! |
|
| |
|
Gast |
#42014-09-02 19:11Geef onze club haar trots terug. Een ambitieuze voetbalclub in een modern stadion zal voor de stad een uniek uithangsbord worden. Iendracht Veroit! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-09-02 19:16- Date of removal: 2014-09-02
- Verwijderingsreden:
|
Anti Dender |
#6 Re:2014-09-02 19:21Wij peizen het niet, dat we dat ooit defintief gaan doen Misschien tijdens de opbouw van een nieuw stadion in Aalst zelf , dan gaan huurgeld betalen om de put van Dender te helpen opvullen !!! |
|
| |
|
Gast |
#72014-09-02 19:43Fuck em all |
|
| |
|
Gast |
#82014-09-02 19:44De benje van de Beatles,moeten een nief tent emmen. |
|
| |
|
Gast |
#92014-09-02 20:17Moet eens iets gebeuren verdomd! |
|
| |
|
Gast |
#102014-09-02 22:16dringend duidelijkheid!!!! |
|
| |
|
Gast |
#112014-09-03 08:46is het echt jullie natte droom om eendracht en dender samen te krijgen :-( |
|
| |
|
Gast |
#132014-09-03 13:52deze petitie is een goeie zaak hopelijk gaan er vele supporters in volgen |
|
| |
|
Gast |
#142014-09-03 15:29Geef ons een oplossing voor het stadion ! De toekomst van deze fantastische club hangt er van af ! |
|
| |
|
gast |
#152014-09-03 18:19Na 18 jaar gepalaver is er geen plaats meer, geen tijd meer voor excuses. Graag concrete stappen, liever gisteren dan vandaag. |
|
| |
|
Gast |
#162014-09-03 18:25stad Aalst van mijn kl als het maar hun gemeente is!!ok en dat is zo steentje aan voedpaden alo ook zo bij hun liggen ligen grijze grind typisch en dat stadion van eendracht aalst waar is dat gaan kijk in Nederland snoep reisje weer al geld van gewone mens letop 2018 datje niet op u bek valt leugenaars!!! |
|
| |
|
Gast |
#172014-09-03 19:04Da stadion moet er komen! |
|
| |
|
Gast |
#182014-09-04 14:32Was Judas een Aalstenaar? |
|
| |
|
Gast |
#192014-09-04 21:27Geef ons da stadion dat we verdienen met deze prachtclub!onze toekomst hangt er vanaf!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#202014-09-05 06:54allee, deze antwerpfan heeft ook ergens een plaatske voor de ajuinen |
|
| |
|
Oiljsteneer-recht-voor-de raap! Gast |
#212014-09-05 10:35Een volledig terechte petitie over een inert en tergent tam en besluitloos gemeentebestuur! "Uitstellen en niets doen is de steeds wederkerende slogan van de gemeentebesturen. Alweer een herhaling van het voormalige Okapi-dossier ! |
|
| |
|
oiljsteneer-recht-voor-de raap! |
#22 Re:2014-09-05 10:45Een volledig terechte petitie over een inert en tergent tam en besluitloos gemeentebestuur! "Uitstellen en niets doen is de steeds wederkerende slogan van de gemeentebesturen. Alweer een herhaling van het voormalige Okapi-dossier !
|
|
| |
|
Gast |
#232014-09-05 14:42weir willen ons Oilsjt terug ! |
|
| |
|
Gast |
#242014-09-08 11:30Na vele beloftes mag er een niief stadion kommen |
|
| |
|
Gast |
#252014-09-11 12:08Come on!! Let's make this happen!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.