Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Sorry, I don't speak any dutch :( But I'd still like to express my feelings: Edwin shouldn't have died! Edwin/Raynor shared with Lucas/Ferry a chemistry which is not easy found in soaps and shows in general...
Bedankt voor je mail. We hebben veel reacties binnengekregen op het overlijden van Edwin. Het is fantastisch om te zien hoe erg onze kijkers meeleven met de karakters en verhalen van GTST. De dood van Edwin is een bewuste en weloverwogen keuze geweest van onze schrijvers. Soms dicteert het verhaal het maken onpopulaire keuzes. Daar staat tegenover dat er wel allerlei nieuwe verhalen uit ontstaan en dat er plek vrijkomt voor nieuwe karakters, die ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen.
Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin. We wensen je ondanks het gemis van Edwin nog veel kijkplezier toe.
Vriendelijke groeten,
Redactie GTST
gtst
Re: Re:
edwin en lucas hadden idd iets samen wat heel bijzonder was en waar iedereen echt in meeleefde!
Re: Re: Re:
ja vindt ik ook het ZIJN nogsteeds de boeiendste spelers uit gtst en dat die schrijfers nu weer eens zo blind moeten zijn echt zo gemeen
Re: Re:
email = [email protected], ze antwoorden meteen, maar je zal net wel zo'n kutantwoord terug krijgen als mij..
Re: Re: Re: Re:
jaa dat is ook! dat ze lekker veel negatieve dingen te horen krijgen, misschien dringt het dan eindelijk tot hun door dat ze fout bezig zijn, als ze gtst willen laten bestaan!
Re: Re: Re: Re:
#1664: EDWINWELUVYOU - Re: Re: Re:
Wat betekend BOYCOT?
Re: Re: Re: Re: Re:
een soort van protest om edwin terug te krijgen
| This discussion has been closed. |
dus ik kijk niet meer