Doe Batman postuum eer aan
Ondertekening
Ik heb geen bevestigingsmail gehad
Geweldige actie!
Hier moet gewoon iets aan gedaan worden want het is toch niet normaal dat dit in de 20ste eeuw nog kan!!! Het ( mensen kan ik het niet noemen) heeft ook nog kinderen . Ik zou de kinderen metten uit huis plaatsen want als ze zoiets met hun eigen hond kunnen doen dan doen ze het ook bij hun kinderen
Fantastisch, ik hoop dat er nu echt geluisterd wordt en er meer concrete straffen komen mbt dierenmishandeling. Daarnaast wordt het tijd dat deze straffen vooral ook worden opgelegd en uitgevoerd! Deze petitie is opgestart voor Batman en laten we ook al die andere dieren niet vergeten. Zo ook weer de recente verschrikkelijke vondst in Friesland, een hond in een dichtgetimmerde verzwaarde kist het water in gegooid. En zo blijft het maar doorgaan. Geen woorden voor. Kom op, hier moet nu echt wat tegen gebeuren! Pas die wetgeving aan en leg die hogere straffen echt eens op! En een ieder die nog niet heeft ondertekend, doe het en doe het nu!
Getekend, bevestigd en gedeeld.
Geweldig dat het zo in de media aan het verschijnen is. Voor Batman, de Mechelse herder die gisteren in een kist gevuld met stenen in het water verdronken is en alle andere dieren die helaas nog gaan volgen.
Re:
Ik deel de petitie constant en moedig deze handtekening actie aan
de mensen willen de beelden niet meer zien dat zeg al genoeg
succes verder
Re:
Ik deel de petitie constant en moedig deze handtekening actie aan
de mensen willen de beelden niet meer zien dat zeg al genoeg
succes verder Gr Jolanda
Petitie
Met veel plezier heb ik de petitie ondertekend. Indien ik nog van dienst kan zijn met bv ondertekenen van of verspreiden van een petitie wil ik me tenvolle inzetten.
Met vriendelijke groeten
Dirk de Vriese
Re:
Helaas nog een keer heeft geen zin want ze accepteren een emailadres maar 1x