Dierenmishandeling ? Wij zijn het zat !!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Word tijd dat de wetgeving veel en veel strenger word
Mensen die een weerloos dier mishandelen horen niet in deze samenleving thuis
Dierenmishandeling
Re:
Ik weet het hoor!! Ben alleen lid van dierendoelen. Ik weet dat je geen uggs moet kopen of een bontkraag van wasbeerhondje op je jas. Geen Angora enzo. Maar ja, een hele grote groep mensen kan het geen klap schelen. En in discussie gaan met ze heeft ook geen zin. Heel jammer want er is zoveel dierenleed in de wereld met name in de Aziatische landen. Ga er ook voor voor geengoud toe op vakantie. Daar hebben ze totaal geen beleid voor hun gruwelijke dierenpraktijken. Zeker China niet en dat moet dan land no 1 worden. Een bom erop.
Met hogere straffen zal men wel eerder nadenken voordat men weer een dier pijn doet!
Re:
Groot gelijk! Iedereen is geschokt bij wat er op straat gebeurd ondanks ze nogeens bewust ervan zijn hoe ze aan hun dierlijke producten komen, van wat voor soort dierenmishandeling ze gewoon deel zijn.
Misschien had daar ook iets over mogen staan, laten we AUB een voorbeeld nemen aan Amerika Gevangenisstraf en hoge geldboetes en een verbod om in de toekomst nog weer dieren te mogen houden!!
Maar een mooie nobele actie, we moeten de stem zijn van de weerloze dieren!!!
Dat is toch gewoon triest?
Puur egoïstisch denken noem ik dat.
Ondertekend in de hoop dat die klote regering er nu eens wat aan gaat doen, want kom op zeg.. en dier niet als levend wezen erkennen is niet meer van deze tijd.
| This discussion has been closed. |