Dierenmishandeling ? Wij zijn het zat !!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Dierenmishandeling ? Wij zijn het zat !!!.


Gast

#201

2014-01-08 01:08

dieren leven in een gezin als GEZINSLID je doet deze dingen NORMAAL gesproken ook niet met je kinderen dus doe ze ook niet met je dieren een dier is net zoveel waard als een mens, zij houden van je dat is onvoorwaardelijk gooi dat niet te grabbel door deze gruweldaden

Gast

#202

2014-01-08 08:43

Ik vind dat dierenmishandeling hoger moet worden bestraft en het kabinet hierna moet gaan kijken! schande is het om dieren te verwaarlozen mishandelen etc... dierenmishandelaars zijn toekomstige moordenaars!

Gast

#203

2014-01-08 08:44

Ik hoop dat er een wet komt die de veiligheid waarborgt voor onze dieren.

Gast

#204

2014-01-08 10:52

dierenmishandeling moet stoppen wanner ga de mensen dat begrijpen

Gast

#205

2014-01-08 13:42

Word steeds gekker hier...mensen hebben al geen rechten meer maar weerloze dieren al helemaal niet
Word tijd dat de wetgeving veel en veel strenger word
Mensen die een weerloos dier mishandelen horen niet in deze samenleving thuis

Gast

#206

2014-01-08 16:33

Dieren zijn niet gemaakt om mishandeld te worden. Ik wil dat de daders hogere straffen krijgen voor deze misdaad

Gast

#207

2014-01-08 18:57

Supergoeie actie mensen teken zoveel mogelijk voor alle onschuldige dieren

Gast

#208

2014-01-08 20:14

We hebben een mentaliteitsverandering nodig. Consumeren, pronken, alles voor de mens, ....., niets voor de dieren. Want, ja, die zijn maar bijzaak. Als wij het maar goed hebben, dan is alles in orde. Waar spullen vandaan komen, dat is niet belangrijk. Of dieren moeten lijden, gefolterd worden, levend de keel worden overgesneden, levend verbrand worden, doodgestoken worden, verhongeren, zonder water zitten, hun babys afgepakt worden omdat wij hun melk stelen, in de meest afgrijselijke omstandigheden moeten leven om dan als "product" te worden verkocht, anaal worden geëlektrocuteerd, tot zelfs 14 dagen lang op transport zijn zonder water of voedsel, als stukken vlees worden tentoongesteld, ......, daar trekken de meeste mensen zich GEEN BAL van aan. Het is een schande, want wij zouden juist diegene die zich niet kunnen verweren, moeten helpen. Heel veel mensen zijn zich ook niet bewust wat er in de wereld gebeurd en als je ze op de feiten wijst, willen ze er niets van weten. Struisvogelpolitiek. Maar deze mensen zijn ook schuldig, ze doen gewoon mee. Als iedereen de juiste beslissingen zou nemen, zou er geen dierenmishandeling zijn. Spijtig dat je zo weinig mensen met verstand vindt. Het is schrijnend hoe weinig mensen hersenen die functioneren hebben. Mijn moed is al duizenden keren van mij afgegleden. Ik heb nog een beetje hoop. Maar ik vrees dat het te laat gaat zijn, als de overheid niet eens en voor altijd hier paal en perk aan stelt!

Gast

#209

2014-01-08 20:22

Ik ben het zeker zat en al die zieke mensen die dieren mishandelen!!!!!

Gast

#210

2014-01-08 21:48

HET WORD TIJD DAT MENSEN AFBLIJVEN VAN DIEREN WIJ ZIJN HET ZAT DAT DIEREN WORDEN MISHANDELT . LAAT ASTUBLIEF DE DIEREN MET RUSTEN LAAT ZE LEVEN NET ALS DE BEULEN ZELF DIE WILLEN OOK BLIJVEN LEVEN
Gast

#211 Dierenmishandeling

2014-01-08 22:45

Mensen die dieren mishandelen zijn BEESTEN!!! Laat ze er maar eens goed over na gaan denken in een cel.

Gast

#212 Re:

2014-01-08 22:55

#208: -

Ik weet het hoor!! Ben alleen lid van dierendoelen. Ik weet dat je geen uggs moet kopen of een bontkraag van wasbeerhondje op je jas. Geen Angora enzo. Maar ja, een hele grote groep mensen kan het geen klap schelen. En in discussie gaan met ze heeft ook geen zin. Heel jammer want er is zoveel dierenleed in de wereld met name in de Aziatische landen. Ga er ook voor voor geengoud toe op vakantie. Daar hebben ze totaal geen beleid voor hun gruwelijke dierenpraktijken. Zeker China niet en dat moet dan land no 1 worden. Een bom erop.


Gast

#213

2014-01-09 03:11

mensen die dieren mishandelen geef ze een de zelfde mishandeling alleen drie dubbel zo erg

Gast

#214

2014-01-09 10:59

Niets is zo erg als dierenleed. Zij hebben zelf geen stem dus moeten de mensen voor deze groep opkomen. Dieren voelen net als mensen pijn, angst en lijden. Ik ben een grote dierenvriend en kan er met mijn pet niet bij dat er mensen zijn die dieren voor de lol zoveel wreedheden kunnen aandoen. Ik zal dat nooit begrijpen. Er moet duidelijk een wet komen die dit soort praktijken kunnen aanpakken en de daders straffen voor het leed dat ze veroorzaken. Ik ben in ieder geval voor!!!!

Gast

#215

2014-01-09 12:08

Ik ben deze gruwelijke proeven zat . Help onze dieren zij hebben ook een hart en gevoel bah STOPPEN. A U B .

Gast

#216

2014-01-09 16:16

Het wordt eens tijd dat dierenbeulen harder gestraft worden. Wij moeten voor dieren opkomen en de mensen straffen die een dier mishandelen.
Met hogere straffen zal men wel eerder nadenken voordat men weer een dier pijn doet!

Gast

#217

2014-01-09 16:50

moet stoppen!

Gast

#218

2014-01-09 17:28

het zou fijn zijn als het echt moest helpen, er zijn nog altijd instanties die hun handen met gespreide vingers voor hun ogen houden en zo alles maar toelaten

Gast

#219

2014-01-09 17:30

Mensen die dieren mishandelen horen daar straf voor te krijgen!

Gast

#220 Re:

2014-01-09 19:02

#5: -

Groot gelijk! Iedereen is geschokt bij wat er op straat gebeurd ondanks ze nogeens bewust ervan zijn hoe ze aan hun dierlijke producten komen, van wat voor soort dierenmishandeling ze gewoon deel zijn.


Gast

#221

2014-01-09 20:03

Mooi, maar wat zijn hogere straffen?
Misschien had daar ook iets over mogen staan, laten we AUB een voorbeeld nemen aan Amerika Gevangenisstraf en hoge geldboetes en een verbod om in de toekomst nog weer dieren te mogen houden!!

Maar een mooie nobele actie, we moeten de stem zijn van de weerloze dieren!!!

Gast

#222

2014-01-10 09:45

Ik ben het spuugzat al die gestoorde mensen, als ze opgepakt worden,precies hetzelfde doen, zodat ze weten hoeveel pijn het doet en hoeveel stress het geeft voor de dieren.....

Gast

#223

2014-01-10 09:58

Samen zorgen dat dierenleed verdwijnt.

Gast

#224

2014-01-10 10:41

Wat ik hier zo erg aan vind, is dat blijkbaar meer mensen zich druk maken om het eigen risico bij de zorgverzekering, en dáár met zijn allen hun handtekening onder zetten... en die petitie dus veel meer handtekeningen krijgt dan een tegen dierenmishandeling!
Dat is toch gewoon triest?
Puur egoïstisch denken noem ik dat.

Ondertekend in de hoop dat die klote regering er nu eens wat aan gaat doen, want kom op zeg.. en dier niet als levend wezen erkennen is niet meer van deze tijd.

Gast

#225

2014-01-10 14:31

wie niet van dieren houdt houdt ook niet van mensen "dierenvriend is mensenvriend" , zulke mishandelaars moeten ze hetzelfde aandoen als de dieren , straffen zulk een crapuul