Dhr. Gudde we zijn het zat
Neem contact op met de schrijver van de petitie
dus waarom die vergelijking met hier.
Tegen geweld + Gudde
maar als de hooligans kome dan zijn ze weg whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Re:
#704: - BLABLABLA BLA BLA BLA... ik heb in 1968 De Dam schoongeveegd en kom graag naar het Stadionplein om de hooligans (mwhaaaaa) weg te meppen... you want it you got it
Re:
#711: - Geweldig bezig die Gudde. Gudde wordt steeds meer de redder van ons Feyenoord. Vreemd dat een paar ekte randdebielen dat niet (willen) zien !!
Re:
Inderdaad. Ben benieuwd hoe lang die van mij blijft staan. Zegt genoeg over het niveau van deze wegstemmers, dat ze niet de discussie aan kunnen gaan, maar andere meningen direct verwijderen!
Re:
Gelet op het aantal taalfouten in 1 zin, denk ik niet dat je het denkvermogen hebt een positieve bijdrage te leveren om onze club uit de problemen te helpen. Best wel zielig eigenlijk...
Re: Re: Re:
#713: - Re: Re: neem je dan die andere 66 kleine kleuters mee??? ga wat nuttigs doen!!!
Re: Re:
Inderdaad, veel reacties met enorme taalfouten. Was mij ook al opgevallen. Hebben waarschijnlijk niet eens lagere school gehad. Opmerkelijk ook dat deze gebrekkige reacties uit de anti-Gudde hoek lijken te komen. Maar dat zal wel toeval zijn. Toch?
Helaas
Re: Re: Re:
Bij LN en VG zitten de ekte ekte supporters. Dat lees ik tenminste altijd op de Lunatic News site... Ik weet ook wel dat je het als "echt" moet schrijven, maar ik wou wel eens voelen hoe het voelt randdebiel te zijn... Vandaar dat ik ekte gebruikte, hhahahahahaha. Succes met jullie stupide petitie!!!!!
| This discussion has been closed. |
1337 handtekeningen, waar praten we over?