defilé Apeldoorn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Een hele dag autoloos Apeldoorn. Eerder met de defilé's was het zeer goed geregeld met de pendelbussen. Hele boel gewoon afsluiten. Dat kan ook voor een sportevenement. Dan moet dit zeker toch lukken. Als men bedenkt dat dit toch de laatste keer zal zijn, moet de route juist nog veel groter gaan worden. En als we het met zijn allen gaan doen, en er wordt een oproep gedaan voor vrijwilligers, dan moet dit toch gaan lukken.
Een YES-WE-CAN-gevoel. Dat hadden onze bevrijders 70 jaar geleden toch ook?
dit college en raad ,als het maar iets is wat hun voordeel is dan kan het wel.
Defile
Als inwoner van Apeldoorn schaam ik mij diep voordit hufterige gedrag van onze ;zg; bestuurders
Geboren in de oorlog. Een oom omgekomen in concentratiekamp, hoe is het dan mogelijk, dat onze naoorlogse generatie geen oog heeft voor een allerlaatste defilee van onze bevrijders? Schandalig. Wel geld voor een Giro maar niet voor zoiets belangrijks als een bevrijd Nederland, waar men kan doen en zeggen waat men wil.
schande apeldoorn
| This discussion has been closed. |
Beste gemeente Apeldoorn,
mochten jullie dit lezen, ga je dan alsjeblieft even kapot schamen. Wat als de Canadezen in 1945 gedacht hadden dat het te veel moeite kostte om ons land te bevrijden? Ik sta als 22 jarige voor de klas en vertel de kinderen nog ieder jaar hoe belangrijk het is dat wij de gruweldaden uit de Tweede Wereldoorlog niet vergeten. Daarnaast vertel ik ze met trots over onze bevrijders, voor een van hen hebben wij zelfs gastgezin mogen zijn. Deze mensen verdienen alle eer, al moet het hele verkeer er een dag voor plat.
Ik vraag u dan ook om uw beslissing nog eens te overdenken.