De Stille moet blijven met Gerard
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Stille moet blijven met Gerard.
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2012-07-17 16:36- Date of removal: 2012-07-17
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#22012-07-17 16:47ik vind dat ze deze mensen de tijd moeten geven om een nieuwe woonst te zoeken en ook nog eens de tijd om een job te vinden...wat gaat er anders met hun 8kinderen gebeuren denk je??? |
|
| |
|
Whopper |
#3 Petitie2012-07-17 17:54Als het pand onbewoonbaar verklaard is, zal je er zowiezo renovaties aan moeten laten uitvoeren. want kan je eigenlijk wel een zaak runnen in een onbewoonbaar gebouw? |
|
| |
![]() Anonymous |
#4 Re: Petitie2012-07-17 18:11De zaak is niet onbewoonbaar verklaard :) het huis wel. |
|
| |
|
Gast |
#52012-07-17 21:41De stille genieter moet blijven. |
|
| |
|
Gast |
#6 Re:2012-07-18 06:18Wel... ze weten hier nu ondertussen al zo'n jaar van... En gingen er gewoon van uit dat ze alsnog zouden kunnen blijven... pas zo'n half jaar geleden zijn ze het serieus beginnen nemen. Ik hou van De Stille Genieter... maar het huis is in vreselijke staat en moet vernieuwd worden en als de huisbaas het café ook een opknapbeurt wil geven (wat wel degelijk nodig is... de toiletten hadden nooit zo smerig en verloederd mogen worden) dan is dat in haar recht... Ik hoop dat de stille zeker nog terugkomt... hoewel het natuurlijk nooit hetzelfde zal zijn :( |
|
| |
|
Chris Gast |
#72012-07-18 06:33De Stille Genieter is a classic place, unlike any other I have been to in 16 countries over my 50 years. Please let it remain! |
|
| |
|
Wendy Rose Gast |
#82012-07-18 07:03Laat ons een kroeg met wat bruin en wat groes is, |
|
| |
|
Gast |
#9 Re: Re:2012-07-18 12:32Het is niet omdat je er al een jaar van weet, dat je daarom iets anders vind + als er meerdere keren te horen is dat er toch nog een kans is, is dat toch begrijpelijk? |
|
| |
|
mechelaar |
#10 Re:2012-07-18 13:51De man wist blijkbaar al sinds 2008 dat hij zou moeten verhuizen. Tijd genoeg toch? |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2012-07-18 18:11- Date of removal: 2012-07-18
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#122012-07-23 19:05amen! |
|
| |
|
Gast |
#13 Re: Re:2012-07-24 00:42Correctie hij wist idd enkel van het huis :) niet van het café dat is nog maar sinds februari. |
|
| |
|
Gast |
#142012-07-26 00:07ik vind dit heel erg in wat land wonnen wij maar tegen woordig zitten ze met en mens nisk in |
|
| |
|
Jefke |
#15 Re: Re:2012-07-26 11:17
Echt duidelijkheid is er toen nooit geweest, en zoals hiervoor al gezegd betreft het enkel het huis. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
