de regels voor scooters moeten eens normaal worden
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En veel ste duur.
en bij bromfietspaden enkel wanneer er ruimte is of wielrenners zijn trek ik het gas open om fietsers minder tot last te zijn
omdat je makkelijker met het verkeer meerijd
De regels zijn gewoon veelste streng tegenwoordig. Nu is het als je op de scooter of brommer stapt van ja straks kom ik nog politie tegen en moet ik op de rollerbank. Je komt zo niet in het verkeer mee. Zo veroorzaken er meer ongelukken dan als we 80 kunnen. Vroeger was het ten minste laat het op het politiebureau zien kan je weer naar huis. En nu naar het rdw wat nergens op slaat. Eerder kon je voor de lol racen met politiemotors. Nu moet je racen om van ze af te komen.
Succes!
al een aantal keer in de berm gereden omdat die dominos scooters ook maar 45 kunnen, 1x keihard gevallen door een auto die me afsneed, je kunt de bromfietsen beter sneller laten rijden zodat dit niet meer gebeurd
Ik ben het er zeker mee eens dat een constructiesnelheid van een scooter veel hoger is dan 45 km/h. Daarentegen vind ik het onzin dat we worden beoordeeld op de max haalbare snelheid en niet op de snelheid die we rijden.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.