De MIERENETER moet terug naar HOOGVLIET...
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De MIERENETER moet terug naar HOOGVLIET....
|
Gast |
#12014-04-17 15:24De Miereneter van Calder moet terug op zijn plaats in Hoogvliet waar ze hoort. Iedere dag vanuit mijn kraaiennest (31 hoog) kijk ik vanuit mijn raam naar een nu nog (tijdelijke) lege plaats maar zodra onze miereneter weer terug is ben ik een gelukkige vrouw! Hoogvliet moet zijn miereneter terug! |
|
| |
|
Gast |
#22014-04-17 15:36Zo is het maar net !!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#32014-04-17 15:42Natuurlijk moet de Miereneter terug |
|
| |
|
Gast |
#42014-04-17 16:14ik had de laatste weken al meerdere malen op de site SIR e.a. geschreven, wanneer de miereneter terugkomt naar Hoogvliet. Ik was erbij als hij is ingepakt voor transport naar Duitsland maar zou in Februari terugkomen. Nu staat hij in het rijksmuseum Amsterdam heb ik gehoord, maar hij moet terug naar Hoogvliet. |
|
| |
|
Gast |
#52014-04-17 16:20Als Oud-Hoogvlieter teken ik voor deze petitie! De miereneter is ooit geschonken aan Hoogvliet dus moet ook daar weer terugkomen!!! |
|
| |
|
Gast |
#62014-04-17 16:27Als oud-Hoogvlieter vind ik dat eens geschonken altijd geschonken! Dusss terug!!!! |
|
| |
|
Gast |
#72014-04-17 16:30de mieren eetter moet terug naar hoogvliet hij is van ons |
|
| |
|
Hoogvlieter |
#82014-04-17 16:36Natuurlijk moet de Miereneter van Calder terug op zijn oude plaats in Hoogvliet. Menig Hoogvlieter (ook ik) is daar vroeger op geklommen om een foto te maken. Hij hoort in Hoogvliet thuis. |
|
| |
|
Gast |
#92014-04-17 17:13Gewoon terug dat ding en zsm!!! |
|
| |
|
Gast |
#102014-04-17 17:16Het is toch te gek voor woorden dat ze iets, wat je cadeau hebt gekregen aan een ander geven. onvoorstelbaar. |
|
| |
|
Gast |
#112014-04-17 17:37Rotterdam heeft al genoeg, hup terug naar Hoogvliet! |
|
| |
|
Gast |
#122014-04-17 17:48De Miereneter hoort in Hoogvliet, en niet in Rotterdam, dus gewoon de Miereneter teruggeven aan ons Hoogvlieters. |
|
| |
|
Gast |
#132014-04-17 17:59De miereneter hoort gewoon in HOOGVLIET! |
|
| |
|
Gast |
#142014-04-17 18:02Miereneter moet in Hoogvliet |
|
| |
|
Gast |
#152014-04-17 18:03Als hij dan toch verplaatst moet worden, dan halverwege Hoogvliet en Rotterdam - in de tuin van een Oud-Hoogvlieter ha ha. Nee onzin, dat verplaatsen van die kunstobjecten steeds moet stoppen. Budplug, Zadkine .... gewoon laten staan. |
|
| |
|
Gast |
#162014-04-17 18:04De miereneter moet zeker terug naar Hoogvliet. |
|
| |
|
L.Uitdenbogerd Gast |
#172014-04-17 18:27Hoogvliet is een maand afgeschaft en het grote Rotterdamse graaien is al begonnen... Beloofd veel voor de toekomst. |
|
| |
|
Gast |
#182014-04-17 18:44De Miereneter hoort gewoon in Hoogvliet!!! |
|
| |
|
Gast |
#192014-04-17 18:55De Miereneter is een Hoogvliets begrip en dat hoort ook zo te blijven!!! |
|
| |
|
Hans van der Graaff Gast |
#202014-04-17 19:09Rotterdam heeft Hoogvliet al veel ontnomen. De eigen geschiedenis van Hoogvliet en de borging met het verleden is gesneuveld onder de sloophamer. Dit kunstwerk is daarvoor géén compensatie, daarvoor is de aangerichte schade te groot geweest. Wel hoort het kunstwerk bij de wederopstanding van Hoogvliet in zijn nieuwe gedaante. Dit kunstwerk niet terugplaatsen, is Hoogvliet voor een tweede keer beroven van zijn identiteit.... |
|
| |
|
Gast |
#212014-04-17 19:28De MIERENETER stond al jaren hier in het park (HOOGVLIET) dus hoord ook bij Hoogvliet |
|
| |
|
Gast |
#222014-04-17 20:48De miereneter moet absoluut terug naar Hoogvliet hoort bij de geschiedenis van hoogvliet. |
|
| |
|
Gast |
#232014-04-17 20:59Er is al zoveel uit mijn jeugd gesloopt,Zet deze herinnering maar snel weer terug op zijn plekje.!!! |
|
| |
|
Dimphy Bergenbuurtbewoner040 |
#242014-04-17 21:05De Miereneter heeft sinds 1964 in Hoogvliet gestaan en is sindsdien 50 JAAR !!!! beeldbepalend voor dit stadsdeel. Welke ambtenaar heeft bedacht dit werk van Calder "uit te lenen" en vervolgens niet terug te brengen naar de plaats waar die thuis hoort? |
|
| |
|
Gast |
#252014-04-17 21:17DIT IS EEN ONDERDEEL VAN EN VOOR DE SAMENLEVING VAN ,,HOOGVLIET,, ONS KENMERK !!!!!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.