Cannabis is een medicijn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Die mensen die dit nog steeds in stand houden zouden, voor een tribunaal gebracht worden. Hoeveel doden hebben jullie op je geweten.
Stem weg die zakkenvullers.
Shit voel mij alweer boos worden over dit onrecht...
mijn medicijn
Omdat ik zelf dit medicijn nodig ben voor mijn pddnos een add maar ze geven me het niet
Alleen positive dingen
Die taboe moet echt de wereld uit.
Hoe natuurlijker het medicijn hoe beter voor het lichaam en des te minder ernstige bijwerkingen. Ook goedkoop om te maken. Hopelijk wordt er in de toekomst geen patent op gelegd door witte boorden criminelen. Goed dat dit als medicijn wordt gezien en hopelijk op snelle termijn voor iedereen verkrijgbaar
Ook omdat er al veel bewijzen zijn dat het bijzonder goed helpt.
Alsook om het uit het illegale circuit te halen,gewoon vrij geven die handel,voor iedereen.
Geen onkruid....
Cannabis is geen 'onkruid'. Het is een prachtige, decoratieve, heilzame, luchtzuiverende plant en bruikbaar voor zeer veel toepassingen. Papier, kleding, olie, brandstof, bouwmateriaal, kunststof en het belangrijkste.... Het geneest allerlei ziekten. Wij hebben de CBD receptoren in ons lichaam. We hebben bij CBD deficiëntie cannabis als voedingssupplement nodig. Zo simpel is het. En door de huidige regelgeving onthoudt de regering ons van stoffen om ons gezond te houden.
| This discussion has been closed. |