Ryanair keep flying
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ryanair keep flying.
|
Gast |
#12013-12-06 09:47Gunstiger zou zijn een lijn Brive-Eindhoven vice-versa |
|
| |
|
Gast |
#22013-12-06 17:47een fijne verbinding naar mijn dochter die in Frankrijk woont in Vigeois ongeveer 20 km vanaf Brive |
|
| |
|
Gast |
#32013-12-06 18:06laat deze vluchten aub doorgaan of ik zie mijn kleinkinderen nog minder dan het nu al is aub!!! en als ze dan niet meer vanuit maastricht vliegen, vlieg dan vanuit eindhoven is gemakkelijker voor ons. |
|
| |
|
Gast |
#42013-12-06 20:11Zoveel nederlanders wonen daar of hebben vriend of familie daar... Als je deze bestemming iedere keer wissel is dat niet goed voor de continuiteit. |
|
| |
|
Gast |
#52013-12-06 22:02Vliegen en blijven vliegen |
|
| |
|
Gast |
#62013-12-07 07:21Het is de moeite waard om de Corrèze beter toegankelijk te maken. |
|
| |
|
Gast |
#7 Nederland- Brive2013-12-07 09:18Lijn Maastricht -Brive moet blijven of nog beter Eindhoven - Brive |
|
| |
|
Gast |
#82013-12-07 11:50Voorkeur Eindhoven-Brive, maar Maastricht-Brive zeker zeer goed alternatief. Studerende kinderen in NL en natuurlijk familie en vrienden, dus hopenlijk blijft de verbinding bestaan. |
|
| |
|
Gast |
#92013-12-07 17:48graag een verbinding Brive Maastricht of Brive Eindhoven... |
|
| |
|
Mevrouw S |
#10 Brive - Maastricht2013-12-08 00:18Wel belangrijk dat er een verbinding blijft tussen Brive en Nederland. Als Eindhoven of Schiphol rendabeler blijkt, is dat natuurlijk ook goed. |
|
| |
|
Gast |
#112013-12-08 11:57Ja- natuurlijk B L I J V E N vliegen, Eindhoven ook prima |
|
| |
|
Gast |
#122013-12-08 14:43Welke reden heeft Ryanair om niet te vliegen? Het achterland met Limousin, Correze en Dordogne is interessant genoeg. Iets nieuws opstarten is altijd moeilijk. Eens per 14 dagen om te beginnen zou een goed plan kunnen zijn. |
|
| |
|
Gast |
#132013-12-08 20:44Ik wil graag via snelle rechtstreekse vlucht naar mijn vriendin in Frankrijk |
|
| |
|
Gast |
#142013-12-08 22:23Goed initiatief! |
|
| |
|
Gast |
#152013-12-09 15:09Het is een prima verbinding, hoewel ik niet in het zuiden des lands woon. Houden zo, of beter nog: Eindhoven/Lelystad/Rotterdam/Amsterdam....... Goed bezig met dit initiatief! |
|
| |
|
Gast |
#162013-12-09 21:04Succes met het verzamelen van handtekeningen. Hopelijk wordt het beoogde resultaat bereikt. |
|
| |
|
Gast |
#172013-12-10 10:17Ryanair Maastricht moet vliegen en blijven vliegen naar Brive! |
|
| |
|
Vrienden Maastricht Airport |
#18 Maastricht moet blijven!2013-12-16 15:41We gaan even niet pleiten voor Eindhoven, maar in eerste instantie voor Maastricht. Die luchthaven wil deze bestemming dolgraag behouden. Van problemen die MAA zou veroorzaken is dus geen sprake. Meld u allen aan als lid van de Vrienden van Maastricht Aachen Airport (15 euro per jaar!). Zie www.vvmaa.nl Corné van Haalen, bestuurslid VVMAA.
|
|
| |
|
Gast |
#192013-12-18 20:05Eindhoven zou wel helemaal ideaal zijn! |
|
| |
|
Gast |
#202013-12-23 01:17Houd Maastricht Aachen Airport in de lucht RyanAir!!! |
|
| |
|
Gast |
#212013-12-27 23:41mijn ouders wonen in de Correze en wil graag via maastricht en brive blijven vliegen om ze te bezoeken |
|
| |
|
Gast |
#222013-12-27 23:49goed idee, waren blij met eindelijk een snelle verbinding naar Correze, jammer als dit stopt. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.