Aviflora
Neem contact op met de schrijver van de petitie
AANDACHT
aan al de mensen met Facebook
is het mogelijk om voor minstens 1 week het logo van aviflora op jullie profielfoto te plaatsen als steun voor marnick alvast bedankt mensen
wij zijn bezig met een hulpgeroep in te richten wie intresse geeft
steun aviflora
Re: Re: Re: Re:
Over een zure buur gesproken ? .triestig man triestig...als je ziet dat al ruim 1000 mensen achter Aviflora staan ...ik zou verhuizen mocht ik van u zijn. We willen u nog helpen
Re: Re: Re:
Een gentelman met honderduizende euro schulden. goe bezig ventje, betaal jij ze dan maar!!!!
De gentelman maak schulden en de klanten moeten het oplossen
Re:
beste mensen
Zoals Marnix bestaan er geen twee en het zou zeer erg zijndat seze man zijn zaak moet sluiten mensen hel deze man echt waar
Re: Re: Re: Re:
Het gaat er niet over dat de klanten moeten de zaak redden. De petitie helpt enkel aantonen dat het park veel betekent voor vele mensen. Iets van respect is hier wel op zijn plaats. Het lijkt me dat je Marnick niet persoonlijk kent. En dat u zeker niet weet wat er zal gebeuren en wat er al geweest is.
aviflora
ik vind zelfs dat de overheid hem subsidies moet geven om alles eens grondig te verbouwen. Die man zet zich zo voor alles in, hij kan dit niet alleen. Het moet blijven voor onze kinderen en voor de 55 + die er zich elke week kunnen amuseren. Als dit wegvalt ... nog meer eenzame ouderen
Aviflora moet blijven bestaan , een man die dag en nacht alles in het werk stelt om de mensen en kinderen gelukkig te maken . Altijd staat hij klaar met de glimlach om iedereen te helpen , jarenlang ga ik naar Aviflora ,een vriend ,neem dit a.u.b. niet van ons af , kinderen jullie park en amusement , Blue Boy .
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re: Re:
#150: - Re: Re: Re: Re:
mag de waarheid niet gezegd worden misschien?