Aviflora
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De geschiedenis zal zich toch niet herhalen? Ook dit gebeurde met het bekende Dadipark in Dadizele.
Ik ben 51. Geboren in Izegem en momenteel inwoner van Vlamertinge. Ik ken aviflora sinds ik een kind was. Laat deze vaste waarde niet zomaar verloren gaan. Laat ons allemaal 5 euro storten en dit zoveel mogelijk delen. Heeft erviemand de kennis om dit zo vlug mogelijk op poten te zetten?
Aviflora moet open blijven Marnix verdient dit niet zo een prachtmens .Ik kijk er iedere keer naar uit om de donderdagnamiddag te gaan dansen .Ik denk dat ik er wel ene van de jongste ben maar ik amuseer me daar.De shows van madeliefje zijn ook elke maand heel goed en de bediening is ook zeer goed ze zijn daar allemaal heel vriendelijk!!!AVIFLORA MOET BLIJVEN!!!!!!!!!
Aviflora een naam met geschiedenis ... Het mag niet teniet gaan zoals het gebeurd is met het pretpark in Dadizele ... Kinderen hebben recht op ontspanning ...Veel mindervaliden hebben daar ook veel prettige uren te beleven... Om niet te spreken van alle mensen...
Aviflora voor iedereen
De jaarlijkse rommelmarkt van de Buizerd, de maandelijkse wandelingen, de kindjes die spelen, een terrasje doen, een dansje van de oma,... zoveel dingen die me doen denken aan Aviflora. Bovenal Marnix, met de eeuwige lach (en het laatst een traan), wil ik dat je weer gelukkig kan worden en je droom kan waar blijven maken... Je weet voor wat je moet leven en dat mogen ze je niet afpakken
ze kunnen het ook sluiten zoals dadipark indertijd en dan achteraf spijt van hebben
Re:
Daarom mag hèt niet verdwijnen. . . zoveel mensen die dadipark missen! DAAROM VECHTEN VOOR DE RECHTEN! voor het te laat is. . . OPEN BLIJVEN VOOR ALLEN EN ALLES! Danku.
Re: Re:
zit je soms niet in hetzelfde schuitje dat je bang bent dat het van marnix zal lukken en van jullie niet ik hoop dat het van marnix lukt en dat jullie dieper en dieper gaan zo'n antwoord is niet gepast voor een gentelman als marnix je zou moeten in de grond zakken
Re: Re: Re: Re:
zijn jullie soms jaloers of hoe zit dat stop met die negatieve dingen en kijk naar je zelf meschien zitten jullie dieper ik hoop van wel steun je medemens aub zonder enige opmerking
| This discussion has been closed. |