Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Durven "ze" niet want Ivan is een moslim en "ze" willen niet voor racist worden uitgemaakt
Re:
Ik zou graag even met ivan van gedachte willen wisselen alleen met een end ijzer kijken hoe hij dit ervaart
wat een ongelofelijke schoft
na mijn idee prijzengeld inleveren en schenken aan de dierenbescherming en opdonderen uit dit programma
Voor mijn gevoel had hij er eerder uit gemoeten.
De deelnemers zijn bang voor hem,het is geen gezonde toestand in Utopia als er een dictator de leiding heeft.
uberhaupt een raar programma , je sluit mensen , muizen , op in een doos en kijkt wat er gebeurd , muizen vallen elkaar aan is bewezen
mensen vallen een arme pup aan en het wordt steeds erger.
Re: Re:
Tja, Arabier....!
Die kijken niet zo nauw met de westerse normen en waarden. Zo blijkt steeds opnieuw. Ze kunnen niet met vrouwen, homo's en dieren omgaan.
Maar complimenten! Goed gezegd, ben het met je eens verder
Arthur
Ik kijk nooit naar utopia, omdat het leven daar saaier is als mijn eigen leven, ja dat is idd mogelijk. Maar ik als niet ziekelijke hondenliefhebber kan zien dat Ivan de pup een flinke zet geeft. Erg triest dat er tot nog toe weinig actie op ondernomen is. En Ivan als ik je ooit tegen kom met mn hond, mag je hem wel een schop proberen te geven, maar ik denk dat je dan een heel groot probleem hebt.
| This discussion has been closed. |
Re:
#24: -
niet aleen ivan maar ook nicole ze zijn te lang in etopia ze vervelen zich daar en weten van gekte niet meer van doen vooral nicole die oud leger friek moet eruit dan veranderd het zaakje daar ook geef bas maar de lijding dat is beter.
het is een mechel en die heeft een baas en trening nodig anders word hij gevaarlijk.
de enige die hier voor geschikt is is BAS ais baas voor dat beestje.