Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hondje heeft schop tegen het lichaam gehad van Ivan, snel de hond eruit!
Schoppen naar... is al behoorlijk fout
schoppen naar een dier, zomaar om niks is misdadig
maar schoppen naar een PUP is ronduit een walgelijke misdaad.
Daar vloog hij door de lucht, minstens een meter.
Hoe maak ik een lief dier, vals??
Zo duszzz
Wat een walgelijk heerschap deze utopiaan van het jaar.
Een voorbeeld voor iedereen?
Een held op sokken, een griezel die er onmiddelijk uit zou moeten, zijn geldprijs direct inleveren.
OPZOUTEN!!
PS Helemaal helpen kan hij het niet, er is natuurlijk wél sprake van cultuurverrschil, in het land waar hij vandaan komt bestaat geen respect voor dieren. Uitgerekend hij kreeg een adorabel puppie cadeau!
Arthur heeft daar allemaal niet om gevraagd en ik vraag mer serieus af welke fokker/ baasje hier zijn hondje voor laat gebruiken??? Onprofessioneel.
Maar ja, alles voor de kijkcijfers hè, stelletje egocentrische mafketels op een afgezet stuk terrein. Puppie? Leuk! Altijd goed voor de kijkcijfers, want: schattig! Maar vooral heel zielig van alle betrokken partijen en VOOR de hond.
Utopia is geen goede plek om een hond op te voeden.
Zoals het nu gaat, door de pup steeds in de bench te stoppen en even heel snel buiten te zetten, en op een onkundige manier te behandelen is geen goed voorbeeld voor anderen die naar dit programma kijken.
Iwan heeft last van woede aanvallen. Er gaat zeker nog meer mishandeling plaats vinden tegen deze lieve speelse pup! Gelijk uit Utopia! Weg met Ivan!
| This discussion has been closed. |
eems met de inhoud van de petitie.
Ik vind Ivan em de hond moeten uit Utopia, zo snel mogelijk.
mvg Elly