Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
Re:
Het belangrijkste is dat wij ons doel bereiken. Zonder media kan ik de petitie in alle rust overhandigen en een gesprek aangaan met dhr. Stef Blok. Door een groot mediacircus neer te zetten is alles gericht op mij zelf dit wil ik niet. Ik hoop dat je dit begrijpt.
Beste en lieve Lydia, dank voor je derde aankondiging en de uitleg. Veel succes met het aanbieden van de petitie bij het ministerie van justitie. Ik wens je een goed gesprek toe met dhr. Bos. Enorm veel dank voor al je inzet en goede werk. Hopen dat vanaf nu de petitie invloed zal hebben op nieuwe wetgeving naar mensen toe die een gevaar voor onze samenleving en ons zijn. En dat er passende straffen voor deze daders komen die ons beschermen en recht doen aan ernstige geweldsdelicten.
Nogmaals heel veel dank! Fijn dat er zulke goede mensen als jij zijn.
Lieve groet van Anne-Marie.
DRe:
Dank voor je lieve woorden, mede namens jullie een groot aantal bereikt. Lydia
Een gesprekje met Stef Blok is leuk, maar of er harde toezeggingen gedaan worden, valt zeer te betwijfelen. Het is tenslotte niet de eerste keer dat de regering ons naait.
Justitie en Veiligheid* 2 miljoen included
Vertrouw in de overheid! Vertrouwen in de toekomst!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Goed dat je dit doorzet!
Al ben ik bang dat Meneer blok het weinig zal intersseren '' ene oor in, andere oor uit''
Super gedaan!
Tineke en Jan
Pers
Morgen in de ontvangst hal van het ministerie zijn wel de NOS en RTL Nieuws aanwezig. Wat heel bijzonder is dat ik 30 minuten met de minister mag praten, dit wordt zelden tot nooit gedaan bij een petitie.
Re: Re:
De enige manier waarop je in NL uberhaubt een antwoord krijgt is een media circus. Zonder media roep je tegen de wind in. Jammer dat je na alle steun van zoveel mensen toch zwicht onder de manipulatie vanuit de overheid die maar al te graag het duveltje terug in het doosje drukken.
Anderzijds, al erg knap dat je het zover hebt gekregen.
Succes
Goede actie. En heel begrijpelijk om dit niet volop in de media te doen. Daar gaat het ook helemaal niet over. Succes!
Mogen die 413000 mensen dat weten ?