Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
En dit zal echt niet het enige voorval zijn in Nederland.
Een aanpassing in de wet lijkt mij hier zeer nodig.
toegepast behoren te worden is door de petitie wel duidelijk geworden lijkt mij.
Heel veel succes gewenst en ik blijf het volgen!!
Bert Zittersteijn.
petitie
Hopelijk komen er nog veel handtekeningen. 400.000 is veel en lijkt ook veel, maar toch maar 1 op elke 40 nederlanders.
Ik hoop dat veiliger gaat worden in nederland. Ik ben een meid van 22 en ik heb zelfs angst, na dat ik het van anne fabet heb gehoord. Hopelijk word het veiliger. Ik wil me niet onveilig voelen hier in nederland. Dhr stef blok. Astublieft laat het veiliger zijn in nederland. Zo man mag niet vrij rond lopen. Puur om het feit dat hij trots is op zichzelf dat hij 2 meisjes heeft verkracht. Ik ben zelf ook verkracht en ik ben soms nog bang. Dit is geen man voor in de maatschappij, deze man moet opgesloten worden voor de rest van zijn leven
Lieve en beste Lydia,
de eerste stapjes zijn gezet. Minister Dekker heeft zojuist bekend gemaakt dat uit 2 onderzoeken is gebleken, dat er te weinig personeel is in de kliniek waar Michael P. verbleef en dat er in de omgeving van de kliniek in drugs werd gehandeld. Mensen met een zware achtergrond mogen niet ( meer) in deze kliniek worden opgenomen, er is een opnamestop voor hen ingesteld . Ik denk dat iedereen in de politiek inziet dat er ingrijpende maatregelen hard nodig zijn. Kleine stapjes en bewustwording zijn de opstap naar grotere veranderingen. We willen zo snel mogelijk maar veranderingen kosten helaas tijd. Al onze handtekeningen en berichtjes hebben ook hun invloed en jij hebt je nek durven uitsteken. En zo heb je mee geholpen erger te voorkomen.
Wees trots op wie je bent en wat je allemaal doet. Mensen als jij zijn zo hard nodig in deze wereld.
Lieve groet van Anne-Marie.
Hoi Lydia
ik heb respect voor jou dat jij deze petitie hebt opgestart.
Jij bent een voorbeeld voor vele.
dank hier voor .
mvg Jolanda