Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
Het ministerie heeft het dus voor elkaar dat het in besloten kring gebeurt en dus langzaam in de doofpot verdwijnt
Groetjes Tonny
Ellen Mocking Staal.
Op deze manier heeft Nederland, in ieder geval, heeft zijn/haar mening kunnen geven over ons slappe rechtssyteem waar, reeds vanaf 1945, daders over de bol worden geaaid, en slachtoffers naar de pomp kunnen lopen.
Re:
Inderdaad. De nederlandse regereing blijft maar achter de feiten aan lopen als het gaat om meer veiligheid en minder privacy.
1 grote schande, ik schaam me onderhand om als autochtoon in nederland te wonen.
Lieve en beste Lydia, op RTL4 en Ned.1 vanavond gezien dat jij de petitie hebt overhandigd aan dhr. Blok. Wat deed je dat waardig. Ik vind het ook heel goed dat je de suggestie deed van een meldpunt. Met de ruim 413.000 handtekeningen achter jou staand, zat er pressie achter de petitie en werd jij extra serieus genomen. Dhr. Blok zei goede dingen. Dat als er weeffouten ontdekt worden, de wet aangepast zou moeten worden. Ook hij is enorm geraakt door het leed en geweld dat Anne is overkomen. En al die anderen die ook via zinloos geweld zijn vermoord Je bereikt elkaar het meest met een eerlijk en open hart. Dat voelde ik tussen dhr. Blok en jou toen ik de overhandiging via het nieuws op t.v. volgde. Mijn onmacht is afgenomen en er is hoop voor in de plaats gekomen. Dat komt door jou. Lieve groet van Anne-Marie Engelshove.
Waarom geen mediacircus begrijp ik niet. Juist zoveel mogelijk aandacht ervoor zoeken en gebruiken als hefboom.
WTF
je lokt ons handtekeningen te zetten voor een petitie
primen nu nu steunen wij automatisch een meldpunt daar sta ik namelijk helemaal niet achter want zie er de zin niet van in
Ik wens de ouders, familie en kennissen van Anne alle sterkte toe in dit grote leed.
Vrijheid voor daders
Wellicht ook Rinus Otte eens aan de tand voelen......
De voorzitter van het Hof van Arnhem die in hoger beroep tbs of strafverlenging niet nodig vond!
De titel is fout
De dood van Anne is de aanleiding maar niet het onderwerp
Vraag me af of de familie van Anne blij is met de titel van de petitie
Je had je in hen moeten verdiepen ipv je eigen woede.
Zo fijn voor hen de Anne Faber petitie pffff
Daaaaaaag petitie