Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
Sterkte en groet van André Huiskens.
chris
Ik ben het ermee eens, laat het rechtssysteem op dit punt doorlichten, want dit mag niet meer gebeuren!
Michèle de Winde/Nieuw Vennep
Mw. L. Masdorp
Ik hoop dat de dames en heren van de politiek zich dat gaan beseffen omdat dat heel belangrijk is!!!
Dankjewel Lydia voor je initiatief en je tomeloze inzet. Laten we inderdaad hopen, dat er serieus wordt omgegaan met deze roep om verandering! Het brengt Anne hiermee verdrietig genoeg niet terug. Zij is het welbekende verdronken kalf geworden..... En moge de regering nu voor eens en voor altijd de put dempen, opdat dit soort gruwelijkheden nooit meer kunnen gebeuren! Nogmaals dank, en ook voor de discrete manier hoe je er mee om gaat!
Hartelijke groet,
Patricia Lips
Groeten,
Rob van Berkel
super bedankt voor jouw inzet en we hopen met iederen mee dat deze handtekening hun ook tot denken zet, heel veel succes
Re: Re: Re:
Sorry, meestal reageer ik niet op commentaren maar jij vergist je deze keer beste vriend(in). Wat Lydia doet is uitstekend en goed over nagedacht. Een mediacircus zou de politiek alleen maar in de kaart spelen. Zij vertegenwoordigd nu ruim 413000 burgers en die heeft achter zich staan. Burgers die haar initiatief hebben ondertekend en feitelijk annoniem blijven. Als jij een mediacircus wilt dan zou ik je willen adviseren, begin er een en neem ook een initiatief...... Ben benieuwd of er zich daarbij ook ruim 400.000 aansluiten