Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie overhandigen
Re: super
Een geweldig resultaat en nu maar hopen dat alle sufkoppen en slapjanussen bij onze overheid een keer wakker worden en gaan luisteren naar wat de Nederlanders eisen en verwachten van een daadkrachtige overheid en uiteraard justitie....!!
Petitie
Ja helemaal mee eens met een kleine bijdrage.
Ik hou het in de gaten of er een banknummer komt.
Re:
#1: - Dacht u dat nu werkelijk? Die zolen in Den Haag doen gewoon wat ze willen want het ebt toch wel weg. Dus niet, indien geen actie wordt ondernomen door deze politiek correcte volksverlakkers, moeten we met z’n allen (al diegene die gereageerd hebben) naar Malieveld (hopelijk is het te klein) en vervolgens de hele stad platleggen. Ze zullen er aan geloven, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Mijn maat is overvol!
petitie
Hopenlijk leggen ze het niet naast zich neer, maar doen ze er eindelijk echt ies mee!! Dat wordt wel hoog tijd!!
Dat je alles niet kan uitprinten is begrijpelijk, maar wij moeten ook bijna alles regelen via de pc , dus lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat de Regering het op die manier ook maar moet accepteren! Gr Marian uit Roosendaal