Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
Nogmaals succes en dankjewel Lydia
Ik snap het idd , zonder media circus.
Succes!!
en Tof van deze actie!!
groetjes uit Limburg
Groetjes uit België
Koen Vermeiren
Groetjes
Dalia
Het wordt hoog tijd dat de eind-verantwoordelijke personen zich niet langer kunnen/mogen verschuilen achter instellingen, departementen, overheidsbeleid etc. etc.maar strafrechtelijk verantwoordelijk worden gesteld en persoonlijk worden bestraft indien hun verkeerde beslissingen of "niets doen" tot drama's hebben geleid. En dat moet ook voor rechters gelden die het belang van de slachtoffers onvoldoende in hun afweging hebben meegenomen. Dan pas zal en kan het anders worden.
Dit moeten we in alle gevallen, die hierom vragen, volhouden in de toekomst!
Het is je gegeven de excellentie, een gewoon mens, visueel fysiek, in alle ontspannenheid, duidelijk te maken dat hij en z'n opvolgers maatregelen nemen. Yes, you can ;))
Bedankt Lydia. Van te voren weet je niet, wat voor grootse aandacht deze opgezette petitie te weeg gaan brengen. Ik begrijp dus heel goed, dat je niet met veel media de petitie wilt aanbieden. Ik heb respect voor jou keuze en ik zou hetzelfde doen. Heel veel succes! Wat een fantastisch initiatief om dit te doen. Iedereen is wakker geschud, nu hopen, dat er daadwerkelijk veranderingen worden doorgevoerd.
Re: Re:
Het doel bereiken van het aanpassen van wet en regelgeving is veel belangrijker dan het media circus. Ik hoop van harte dat de politiek dit doel serieus neemt.
Daarnaast nog een persoonlijke noot, respect en waardering waarmee Lydia Jong zich inzet voor dit doel.
Fantastisch dat je zoveel handtekeningen voor elkaar hebt gekregen. Wel denk ik dat het van belang is om het nu ook door te zetten. En media aandacht hoort daarbij, het maakt dat de overheid er niet meer omheen kan.
Ik begrijp dat je je redenen hebt om dat niet te willen, maar als je de media ontwijkt beroof je je goede initiatief van de belichting die het verdient en nodig heeft om de druk op de politiek op te voeren.
Het feit dat jij een half uurtje met Stef Blok krijgt en er verder geen media aandacht is, lijkt een beetje op een achterkamertjes overleg. En dat komt meisjes zoals Anna Faber niet ten goede. Wil je alsjeblieft nu ook maximaal resultaat gaan halen uit dit uitstekende initiatief? We hebben je nodig!!
Groet,
Mar10
Re: Re:
Dag Lydia,
Ik vind het een prima idee zo ! Al die media aandacht is waarschijnlijk toch een boel 'leedvermaak'.
Ik heb veel respect voor je omdat je de petitie hebt gestart ! Veel sterkte en veel succes !
Groet, Piet van den Ameele
Groetjes van Helma uit Eindhoven.