Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
Dit is nu al de zoveellste moord op een persoon door die lui.ik ben dan ook voor de doodstraf van ziulke lui.ze kunnen gemist worden want er komt niks meer terecht
Maar hier mogen ze mogen ze met verlof doe met verlof waren hebben dan ook een moord gepleegt of een overval ze hadden er op kunne wachten ik vind dus degene die dit op zijn gewetem heeft ook berantwoordelijk ia aan moord
Ook overheid faalt hier fas niet de eerste keer
je mag het niet zeggen maar daar heb ik schijn aan als dit mijn dochter was had dat stuk berdriey geen leve meer altijd moest ie op zijn hoede zijn want hij ging eraan hoe dan ook
ps ik wend de vriend en familie zeer veel sterkte met het verlies van anne ik vind het verschrikkelijk
Re:
Het punt is alleen dat het volk en de politiek weinig invloed op de rechterlijke macht kunnen uitoefenen.... wat normaal gesproken in veel gevallen ook een goede zaak is natuurlijk. De wetsbepalingen kunnen wel worden aangepast, en dat zal snel moeten gebeuren.
Blijkbaar is het belangrijker dat we weer een kabinet hebben die hun gang weer kan gaan en met veel handjeklap samen aan de macht zijn gekomen....op naar weer 4 barre jaren........
Dank
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw initiatief. Laten we met ons allen hopen en er op vertrouwen, dat de overheid ons hoort en met de petitie iets zinnigs doet.
M.v.g.
Michiel Doffegnies
Een gewone ouder van een dochter
Nergens is geld voor alles is te duur !!! Te veel gaat afgedaan worden met een taakstraf ! De bevolking loopt levensgevaar door op de verkeerde manier te bezuinigen en straffen te korten en te vroeg vrijlaten ! En de hoge heren dokters psygiaters directeuren zwemmen in het geld ! Te veel mensen wat hier in Nederland binnenkomt zijn ziek gestoord hebben trauma’s en kosten kapitalen ten koste van de levens kwaliteit van de inwoners van Nederland ! Resultaat verhoogde criminaliteit , veel te vroeg vrij laten van psygopaten veiligheid op straat is zwaar verminderd ! Niemand durft meer de achterdeur open te laten , wat voeger zeker het geval was ! De top van instellingen is duurder en groter (te groot ) ten koste van de plaatsten op de werkvloer !!!! Zo kan ik doorgaan op alle fronten ! Stop dit !!!! Straf de criminelen en sluit ze op voor lange tijd !!! En laat ze werken voor hun kosten ! Niks geen vrijwilligheid !!! Dat hebben ze verspeelt ! De straffen zijn belachelijk laag en er word op te veel manieren rekening gehouden met terugkeer in de maatschappij ! Niks terug in de maatschappij ! Geef ons onze veiligheid terug !!!! Een crimineel gestoord of niet is een crimineel ! Daar hebben we al die dokters wie kapitalen kosten niet voor nodig ! Tegenwoordig met DNA en de enorme zorgvuldigheid van justitie hebben we bewijs genoeg om ze levenslang en dan meen ik echt levenslang ...... op te sluiten ! Er vallen veel meer onschuldige doden door ze te vroeg op straat te laten ! Dan dat er een onschuldig in de cel komt !!!! Geef ons Nederland terug met een voor alle buren openstaande achterdeur !!!!
Re: Re:
Dag Lydia, dank voor je inzet. Mooi dat er nog zulke mensen zijn. Ik vind nu dat een persoon met de juiste juridische achtergrond de zaak moet voortzetten. Alleen een petitie overhandigen en een half uurtje spreektijd is niet voldoende. Er moet een constante druk op dit probleem gezet blijven worden, anders komt het toch weer in een wirwar doolhof terecht waar niets verder uit komt.
Reactie
Beste petitieondertekenaars en schrijver/aanbieder
Ook ik ben heel erg woedend. Dat blunderen en het weigeren van verantwoordelijkheden nemen kan leiden tot de moord op een onschuldige jonge vrouw, een vrouw die haar hele levben nog voor zich had, met ouders, familie en vrienden. Zij allen hebben nu levenslang. Een straf die nooit na tweederde van de periode voorbij gaat, wel een straf opgelegd zonder daar enig vergrijp voor te hebben gedaan. Wanneer je dan hoort wat er in Den Dolder is gebeurd neemt de walging alleen maar toe. Hopelijk heeft deze actie tot gevolg dat er eindelijk eens iets verandert in ons rechtssysteem, want Anne Faber was niet de eerste... Persoonlijk vind ik dat monsters als Michael P. uit onze matschappij moeten worden verwijderd. Wanneer je geen respect hebt voor het leven verdien je het ook niet. Ik begrijp dat je een dergelijk gevaar nooit helemaal voor kunt zijn, maar wanneer er een dader van zo'n misdrijf is opgepakt mag hij nooit meer vrij komen. Zelfs niet na tbs. Wanneer cijfers uitwijzen dat de kans op herhaling na tbs is afgenomen tot 20% is dat nog veel te groot. Van Schiphol stijgt een vliegtuig nooit op wanneer de kans op neerstorten "slechts"20% is. Een slechte jeugd of verminderd toerekeningsvatbaar doet daar niets aan af. Het gevaar blijft.Hoewel ik weet dat het niet werkt wens ik toch alle familie, kennissen en vrienden alle sterkte toe.
Groet Petra Muskee
Re: Re: Re:
Dit is nogal hard om te zeggen tegen iemand die zich hier zo voor heeft ingezet en er ongetwijfeld nog steeds veel tijd insteekt naast haar eigen werk / gezinsleven.
Ik snap wel wat je bedoelt, want ook ik heb het idee dat de betrokken partijen voornamelijk bezig zijn zichzelf in te dekken en de aandacht af te leiden. Maar dit is Lydia's keuze en het betekent niet dat zij zwicht voor manipulaties.
Tenslotte zouden jij en ik er zelf ook tijd en energie in kunnen steken om een internationaal "mediacircus" op gang te brengen als dat het verschil zou maken...
Dank voor je initiatief!
Fijn dat je de petitie bent gestart en dat wij konden aanhaken.
Succes met de overhandiging.
Ontzettend goed dat de petitie zo goed is getekend !!! Ook ik heb net als duizenden andere mensen de zoektocht naar Anne op de voet gevolgd!! Iedere dag met pijn en verdriet in mijn hart !! Daarom moeten we met zijn allen sterk zijn en blijven om deze gestoorde gekken uit onze samenleving te houden !!!! Lieve Anne is niet meer bij ons maar ze zit voor altijd in ons hart ! Ik wil jou heel veel succes en sterkte toewensen en hoop datt het vruchten gaat afwerpen en dat het niet in de doofpot terecht komt !!!!
Heel veel liefde..sterkte ..kracht en succes voor jou !!
Lieve groet
Yvonne
Het leven gaat verder , maar voor de familie Faber staat hij nu stil. Het moet ook voor hen een troost zijn dat nu de petitie wordt aangeboden en dat er onderzoek komt. Nogmaals dank en samen sterk!
Fijn en “stoer” van je om dit namens velen bespreekbaar te maken !