Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie overhandigen
Maar.... ik ben helaas bang dat niemand van de "hoge heren/dames" zich ergens ook maar verantwoordelijk voor voelt. OOK niet in deze kwestie... Ik ben bang dat ze er overnieuw NIETS VAN LEREN en elkaar toedekken en afdekken met bergen extra boter op het hoofd.. en daarna de dikke portemonnee open trekken (van onze belastingcenten) voor een fles peperdure champagne, en samen proosten op de "goed afloop"... Dit is al jaren beschamend en onbeschoft, maar dat vrees ik!!
Het is vreselijk beschamend.. en onbeschoft (van ons belastinggeld) .
En dan naar Den Haag massaal...
Aan; het Ministerie van Veiligheid en Justitie, minister Stef Blok
Aan; Kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht
Wij, ondergetekende, eisen een onderzoek naar het falend rechtssysteem in de zaak van Michael P. Wij roepen hen die verantwoordelijk zijn, o.a. het ministerie van Veiligheid en Justitie, ter verantwoording en eisen een verklaring. Tevens eisen wij een onderzoek naar kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht en willen een verslag van de werkwijze en het beleid binnen de kliniek. Wij eisen een verandering van de wet op het gebied van zedendelicten zodat dit NOOIT meer kan gebeuren. Wij zijn boos en zitten vol afschuw!
Met het ondertekenen van deze petitie steunen wij tevens ouders, vriend, familie en vrienden met het verschrikkelijke leed en verlies wat hen is aangedaan. Anne, tranen van het volk maar wij vechten voor het recht voor jou! Rust zacht lieve Anne.
Deze petitie is gestart door een moeder van 3 dochters om een ieder een stem te geven. Deze petitie wordt overhandigd aan bovenstaande personen en instanties.
Respect voor dit noodzakelijke initiatief !!
Als er bijna 400.000 ondertekenaars zijn, zegt dit veel over wat er onder de bevolking leeft.
Ik mag hopen dat Blok en zijn opvolger daadkrachtig zijn en als verdachten niet willen spreken, tbs kan worden opgelegd en regelen dat dit soort gestoorden nooit meer op vrije voeten komenn cq. hun hele straf uitzitten.
Tot slot ben ik groot voorstander dat de rechters die volstrekt verkeerde inschattingen maken / verkeerde beslissingen nemen direct uit hun ambt kunnen worden gezet.
Dan komen we mogelijk van incompetente rechters af.
Hoe afschuwelijk de situatie helaas ook is, heel Nederland mag trots zijn op jou en jouw leiding hierin. Ik hoop van harte dat dit niet over een week alweer vergeten is. Laten we er werk van maken! En wat andere ook al zeggen, een stapel papier maakt meer indruk dan een usb oid.
Indien nodig zouden veel mensen (waaronder ik) graag een bijdrage leveren aan het uitprinten.
Super en niet te beschrijven belangrijk is deze petitie. Hopelijk gaat er serieus iets drastisch veranderen in ons rechtsysteem.
Hartelijke groet.
Brent.
Wie neemt verantwoordelijkheid op zich bij Anne?
Printen. Het effect (mocht het probleem met deze enorme steun nog steeds onderkent worden) is groter met het aanbieden van bijna 400.000 vellen papier! Zo nodig draag ik graag financieel bij!
Dat er zwaardere straffen en/of de doodstraffen maar weer ingevoerd mogen worden om dit te voorkomen!!!! Wij willen ons veilig kunnen voelen in Nederland en dat voelen wij niet (ik sowieso niet!!! Bang dat ik de volgende ben na al die ontschuldige slachtoffers)
allereerst DANK voor jouw geweldige idee m.b.t. het op touw zetten van deze petitie !
Wat betreft het uitprinten ; ik kan mij voorstellen dat een dagbladuitgever hier voldoende capaciteit voor heeft en wanneer deze zijn naam aan de actie kan toevoegen, deze ook daartoe kostenloos bereid zal zijn ?! ...
Respekt !
Met groet, Rob Blok
Ik heb daar meer vertrouwen in dan in het onderzoek van Minister Blok.
Bedankt dat ik door jou toedoen mijn stem kan laten horen om het verdriet en de onmacht die ik voel om de dood van een jong mens.
Hoe vaak nog kan het nog mis gaan door uitspaken van "het recht".
Onvrede met uitspraken van "het recht" is al zo vaak gevoeld
Onbegrip, woede verdriet.
Wellicht kunnen we door deze actie nogmaals dwalingen van de wet voorkomen.
Want dat is al vaker gebeurt, die dwalingen.
Chapeau voor jou\Hartelijke groet,
Elly
Re: rinten
#22: gast - printen
Ik zou ook kleine bijdrage willen doen...geen probleem.