Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie overhandigen
Ik sta volkomen achter je. Het rechtssysteem in ons land is een paradijs voor de daders etc. In het geval van Anne is het overduidelijk dat deze dader onverstoorbaar door gaat met zijn handelen. Het enige wat zou helpen de dader van zijn geslachtsdeel te ontdoen.
Vriendelijke groet.
Digitaal aanleveren die handel op een USB stick.
De overdracht van de stick filmen, plus een A4tje laten ondertekenen voor ontvangst van de USB stick.
Uitprinten is inderdaad niet te doen.
Stef Blok moet opstappen.
Peter R de Vries heeft al jaren aangekaart, wat er mis is binnen de politie.
En sowieso het behandelen van input van nabestaanden of slachtoffers.
Keer op keer word er niks mee gedaan. Dan moet het maar op deze manier gevoeld worden.
Respect!
Dank Lydia voor wat je hebt gestart. Diepe buiging. Ik denk dat we allen bereid zijn te doneren voor de printkosten en andere kosten die jij eventueel maakt. Restant dan naar een passend goed doel waar GEEN dure managers rondlopen. De ouderenzorg is een prima optie, te regelen via Hugo Borst.
Ik zeg:LYDIA ALS MINISTER VAN VEILIGHEID
Het moet weer zo zijn dat vrouwen veilig over straat kunnen lopen!!
er zijn nog steeds mensen die niet van de petitie hebben gehoord
Hopen dat ze eens gaan nadenken daar
En zodanig gaan handelen
Derhalve is het beter om de petitie te overhandigen aan de opvolger van de heer Stef Blok en de heer Rutte.
Ja dat zal ze leren!
Wat een domme mensen hier op dit forum. Ga werken loser!
Top hoop dat de petitie aangenomen gaat worden
Re:
Super stuk, helemaal mee eens.
ik wordt ook misselijk van die mensen die zulke smeerlappen nog gaan verdedigen ook, dan hoor je " ja maar dat zijn toch ook mensen en hebben toch ook rechten". nee dat hebben ze niet als ze deze dingen doen.
personeel wat met ze het bed in kruipt en dan heb je nog van die achterlijke wijfen die van buiten de gevangenis gaan schrijven of op bezoek gaan bij zo'n gek, want o ze zijn zo zielig.
Ook die moeten ze maar opsluiten, want hoe kan je er mee leven om met iemand om te gaan die dit op zijn geweten hebt, volgens mij heb je dan zelf ook geen geweten.
Wat fijn om te horen dat het teveel handtekeningen zijn om te printen!!
Zo hebben we enige hoop op succes
doodraf moet er komen
elke dag maar weer mensen verdwenen