Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
Je hebt een geweldige actie op touw gezet en je op bijzondere wijze voor de gemeenschap ingezet. Heel veel dank hiervoor.
Nu is de politiek aan zet.
Nogmaals ontzettend bedankt voor al jouw tijd en energie die jij hier insteekt !
Groeten, Jean-Paul Kramer
Deze mensen mogen nooit meer vrij komen te groot risico op herhaling maak een groot eiland in de noordzee (zet er meteen windmolens op goed voor het milieu) en meteen deze mensen zodat er geen kans is op ontsnapping
Volgens mij is her voor deze heren een ver van mijn bed show.
Petitie Anna Faber
Hallo Lydia,
Je bent een topper, en sommige mensen zeuren altijd. Niks van aantrekken. Je doet het geweldig, daar is iedereen trots op.
Fijn weekend Aukje
Geweldig werk Lydia.
Trek het je niet aan wat mensen zeggen die denken het beter te weten of commentaar hebben. Jij hebt het initiatief genomen; dank daarvoor en ik heb daar veel respect voor!
Anne komt er niet mee terug maar hopelijk kunnen zo nieuwe misdrijven voorkomen worden!
M. van der Loop
Kritiek
Je doet het geweldig, Lydia! In deze tijd van opgeschroefde assertiviteit, waarin iedereen - verstandig of onverstandig, goedwillend of boosaardig - zijn ei kwijt kan op de sociale media, krijgt iedereen die zijn of haar nek uitsteekt kritiek te verduren. Jij hebt iets losgemaakt bij honderdduizenden mensen en daar ben je op een integere manier mee omgegaan. Dank je wel!
Vrede en alle goeds!
Ik vind het hartstikke goed dat de petitie open blijft staan, inderdaad om het haar kracht niet te laten verliezen. Zelf heb ik dit weekeinde 2 uitgebreide e-mails doen uitgaan voor veranderingen/verbeteringen in ons rechtssysteem. Eén naar Sander Dekker, ministerie van veiligheid en justitie en één naar de leider van de politieke partij waar ik op stem. Wat jij nu al bereikt hebt met de petitie is zo groots en goed. Heel bijzonder veel dank en respect aan jou. Fijne zondag. Rust ook wat uit, dat heb je wel verdiend. Lieve groet van Anne-Marie.
Het vervelende is dat weer langzaam uit ons geheugen verdwijnt en we weer over gaan tot de orde van de dag. Ik ben blij met een initiatiefnemer als Lydia die probeert om dit vreselijk gebeuren (hoe ironisch) 'levend' te houden. Voor Anne is het helaas te laat maar misschien dat de politiek er nu eens iets aan gaat doen zodat andere Anne's veilig kunnen rondlopen/fietsen/hardlopen etc.
Mijn eerste reactie was ook "de doodstraf moet terugkomen" maar dat zou geen goede zaak zijn. Het erge vind ik (en met mij vele anderen) dat zo'n figuur ons handen vol met geld kost terwijl hij niet te 'temmen' is. Kleine meisjes, grote meisjes...het maakt hem niks uit en doet het zonder schroom. Daar kan de politiek helaas niks aan doen maar hebben we niet ergens nog een klein eilandje midden in "the middle of nowhere" waar dit soort barbaren heen gezonden kunnen worden en nooit meer terug kunnen keren zodat onze lieve Anne weer rustig kan gaan fietsen als het donker is?
Al vanaf 1975 ( Dennedaal ) begon is dit onderwerp geregeld in de Media geweest , o.a. door Dhr. Marcel van Dam ( De Onbudsman )
Er is toen geluisterd, maar heelaas ging het in de onderste la , tot we nu hier in 2017 zijn beland ( 42 jaar verder !!)
Ik heb in '75-76 in Bosch & Duin, Bilthoven, Den Dolder gewerkt in 'n Kinderkliniek toen Denendaal begon , ik ben om die reden gestopt daar om wat ik zo zag en hoorde .
Er is hèèl veel verborgen gehouden tot heden , het is 'n Beerput waar niet snel 'n bodem in zicht zal komen maar men moet gewoon ergens beginnen in deze materie en terugkoppelen / evalueren met de Burger's als druk middel / stok achter de deur ( 47 jaar na Dennedaal is te gek voor woorden , ook dat is Nederland )
Minister Mw. E. Borst woonde midden in dit crises centrum , het is een Cirkel en dan heb meerdere zaaken in deze cirkel van enkele Kilometers van elkaar verwijdert .