Aliza wil leven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Everything happens by the will of Allah swt. Have faith stay strong and In Sha Allah everything will go fine. In Sha Allah this petition is a success and Aliza and her family gather enough money to pay for her treatment. I'm just so disgusted in her health insurance guy how could he refuse to give her money. There's a reason why he's her health insurer. But hopefully by the will of Allah swt everything will work out just fine. Ameen ox
Dat luid al de hele week hier in frankrijk. ...
Wij gaan donderdag de Alpe d huzes op fietsen in de strijd tegen alle soorten kanker!!!
Deze verhalen zorgen voor Nog meer wils en doorzettings kracht.. we gaan er voor vechten ook voor Aliza
Anderzijds: misschien is er wel een grote bank die een hart heeft, en moet er iemand met een groot bord dat om hulp smeekt bij de hoofdkantoren gaan staan.
Maar ik vrees dat deze "moeder"nog even flink wil cashen.
Dat is best ziek, verdienen aan de dood van je eigen kind.
Vooropgesteld dat er überhaupt een kind is uiteraard.
Ik zou eenieder dus vooral willen adviseren om geen cent te geven.
Aliza
Re:
Ik begrijp je niet helemaal, waarom zou de moeder willen cashen. Haar kind is doodziek en uitbehandeld hier in Nederland. Welke moeder gaat niet door het vuur voor haar kind. Ik wel. Je wilt als moeder het beste voor je kind. Je kind hoort niet voor je aan te sterven. Ik zal ook alles op alles zetten als ik in deze moeder haar schoenen stond.
Re:
het is waar..en dus meer dan vervelend. Je kunt doneren op: IBAN: NL32 INGB 0006 1074 37 /BIC: INGBNL2A
ING bank in The Netherlands to Healing4Aliza
Paypal: [email protected]
www.gofundme.com/8i0p4k
gaat 1 euro jou lukken?
Stelletje Egoïsten!
Hé, nou.. ik zou het wel weten!
Stelletje egoïsten, alleen maar aan zichzelf denken!
Veel sterkte.
| This discussion has been closed. |