Albert en Djeno horen bij elkaar
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Albert heeft keihard geknokt om Djeno niet te laten euthaniseren. Hij en de hond kennen elkaar heel goed en zijn dol op elkaar. Albert heeft ook een huis in Friesland, woont nu in een flat maar als Djeno bij hem mag komen wonen dan is hij van plan om naar Friesland te verhuizen. Ik denk niet dat de Dierenbescherming iemand kan vinden die zoveel om Djeno geeft en zoveel voor de hond over zal hebben.
Re:
Bedoel ik ook maar.
Het werd ze te heet onder de voeten de Db en ze wisten dat ze voor de 18e met een bericht moesten komen.
Een bewijs geven ze niet geen recente foto`s geen filmpje.
Ik moet nog zien dat hij nog leeft.
Als je Db een berichtje in Pb op Facebook stuurd en je vraagt beleefd om een antwoord bekijken ze t bericht wel maar je krijgt geen bericht terug.
Re: Re: Djeno
ik heb ook al verschijden een berichtje gestuurd . Ze geven geen taal nog teken. Alleen gevraagd wanneer er eens een teken van leven. In de vom van foto`s of filmpje. Zolang ze dat niet doen twijfel ik aan de betrouwbaarheid van DB. Ook de kwestie Djeno afgedaan wordt als een incident. Steeds fouten komen naar buiten.
Partij voor de dieren ( stem ik niet meer op) doet er ook niets aan.
Gradie Frank.
Tiny Preijer
Ook ik vind dat Djeno bij Albert hoort hij heeft alles voor Djeno gedaan en dan ook echt alles. Waarom zou je djeno bij een wildvreemde plaatsen terwijl je weet dat hij het bij Albert goed heeft. Ze kunnen elkaar door en door. Snap het probleem echt niet. Sluit dit verhaal met een goed einde af voor Albert en Djeno.
Ik heb zelf een hond gefosterd, een Shar Pei en daarna geadopteerd omdat de band zeer sterk was geworden na vele up en downs..en ik me realiseerde dat hij niemand anders zou accepteren en ik wilde het risico niet nemen dat hij weer terug zou vallen in zijn angst en onzekerheid..met veel liefde, geduld en regelmaat werd hij een super aanhankelijke hond..voor mij, andere mensen vertrouwde hij niet...pas overleden aan kanker..mijn maatje, mijn lieve Sparkin...Laat de hond bij de persoon die hij goed kent en waar hij een band mee heeft..geef hem een kans...
| This discussion has been closed. |