Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
In suriname vieren ze volop sinterklaas met zwarte pieten.
Ik zeg geef ze 1 vinger en ze pakken beide handen.
Gaat ze in suriname ook klagen?
Gewoon aandacht tekort.
Re: Re:
zo is het Dirk ik had zel turkye in gedachten oet ze wel die bokkepruik afzetten anders lijkt het net een wespennest als ze dat kopvodje op moet
Ik doe hierbij aangifte naar mevrouw simons puur uit het feit dat ze iedereen een rasict noemt terwijl ze zelf ook behoorlijk rasictisch doet (hypocriet) als ze echt had willen vechten tegen rasisme had ze het cultuur en de cultuurse feesten behouden zoals het is want ik hoor haar niet over de geslachte geiten of andere cultuurse dingen ze maak haar alleen maar druk om een kinderfeest ! terwijl ze zelf vroeger ook het feest heeft geviert toen ze kind was maar als mevrouw goed haar huiswerk had gedaan had ze ook geweten dat er vroeger veel vroeger meer blanke slaven waren dan gekleurde slaven ik voel me gediscrimineerd door mevrouw simons puur in het verband dat ze blanke mensen als rasicten ziet
in haar eigen land wordt Sint én Zwarte Piet gewoon gevierd.
Laat ze daar maar gaar klagen en ook gelijk maar blijven.
Mvg, ZWARTE PIET
Ga anders lekker emigreren missen doen wij je niet!
Hopeloos zielig stukje aandacht.
Ook de berichten die zei deelt op haar Facebook pagina zorgt voor haar naar blanke mensen...
Re: Re:
Ironisch, je begint lekker maar ook jij gaat lekker kort door de bocht op het eind. Volgens mij is zij in suriname geboren (aanname) omdat haar moeder op dat moment in suriname was. woehoe.. zag je niet aankomen he.. Er zijn al wat generaties voorbij sinds de slavernij in europa en de koloniën. Er zijn verschrikkelijke dingen gebeurd met slaven van elk ras en elke bevolkingsgroep. Geen enkele bevolkingsgroep heeft daar een monopolie op omdat het in de geschiedenis normaal was om slaven te houden, krijgsgevangenen bijvoorbeeld of als je schulden had. Ja de kans is groot dat haar voorouders door nederlandse handelaren gekocht zijn en verhandeld zijn. Ja de kans is groot dat zij vervolgens te werk zijn gesteld als slaven. De kans is eveneens vrij groot dat haar voorouders ondanks de erbarmelijke omstandigheden nog wel voor nageslacht hebben kunnen zorgen, nageslacht dat het nu zo slecht heeft dat ze haar werk heeft gemaakt van klagen over hoe slecht het wel niet is.
Sylvana leeft nu, niet tijdens de nederlandse slavernij, wij allen ook niet, niemand is meer slaaf in nederland, wij ook niet, we hebben het goed, we hebben te eten, er is scholing, er is vrijheid. Laat iedereen alsjeblieft dat calimero petje afzetten en stoppen met die slachtofferrol.
| This discussion has been closed. |