Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#3651

2016-11-06 18:54

Ik ben tegen haatzaaierij! Merv. S.S. lijkt een sterke voorkeur te hebben voor het aanzetten van haat.

Gast

#3652

2016-11-06 18:54

De haat en dat ze elke blanken mede mens weg zet als racist.

Gast

#3653

2016-11-06 18:54

niet aan onze culturele bezittingen komen dan wordt de Nederlandse bevolking boos

Gast

#3654

2016-11-06 18:54

Zij moet haar niet zo aanstellen want deze traditie wordt nu eenmaal hier gevierd en wie er niet mee eens is hoort zijn/haar spullen te pakken en ergens naar toe gaan waar het niet gevierd wordt. Zo denk ik erover en laat de Nederlander ook in zijn waarde zoals het van ieder verwacht wordt.

Anonymous

#3655

2016-11-06 18:54

#1: -  

 Ik ben mijn baan kwijt geraakt omdat ik heb gezegd  tijdens onenigheid met mijn ex collega's dat door cultuurverschillen er een onwerkbare situatie was ontstaan. De reden van onslag: Discriminatie . 


Gast

#3656

2016-11-06 18:55

Toppie!!!!!

Gast

#3657

2016-11-06 18:56

omdat ik me als Nederlandse gediscrimineerd voelde door sylvana simons

Gast

#3658

2016-11-06 18:56

Omdat ik me gediscrimineerd voel door mevrouw simons

Gast

#3659

2016-11-06 18:57

Ik vind dat zwarte Piet gewoon moet blijven het is een kinderfeest daar horen mensen van af te blijven

Gast

#3660

2016-11-06 18:58

Omdat zMevrouw Simons nu eens heel snel moet stoppen met dat opruierige gedrag.

Gast

#3661

2016-11-06 18:58

Omdat ik in de 28 jaar die ik leef nog nooit iemand dommere taal heb horen uitslaan dan mevrouw Simons. Zij moet zo snel mogelijk gedeporteerd worden, zo ver mogelijk weg

Gast

#3662

2016-11-06 18:59

Zwarte Piet hoort bij Sinterklaas en is onze traditie . Wij eisen toch ook niet dat het suikerfeest afgeschaft moet worden . Of dat in andere landen de elven van de kerstman afgeschaft moet worden ivm onze kleine mede mensen . Laat gewoon iedereen in zijn if haar waarde .

Gast

#3663

2016-11-06 19:00

Omdat ze zorgt voor veel haat en nijd onder onze medemensen

Gast

#3664

2016-11-06 19:00

Beseft deze dame nou echt niet dat de kinderen de dupe worden van deze aandachtzoekerij en haatzaaierij?

Diep triest, laat ze haar energie inzetten voor iets wat er toe doet, iets positiefs, iets opbouwends, iets moois, en laat ze onze tradities cultureel erfgoed en onze KINDEREN met RUST laten!!!

Vertel mij eens hoe we nog Sinterklaas kunnen vieren in al zijn wonder blijheid en glorie? Hoe houden we de ilusie op van een werkelijke Sint Nicolaas? Hoe laten we onze kleintjes nog even in hun veilige magische wereld die hen zo vertrouwd en geliefd is zich behaaglijk voelen? Als mensen als mvr Simons zorgen dat heel Nederland ruzie maakt over deze traditie, dankzij oproerkraaiers als deze mevrouw gaat een prachtig traditioneel feest kapot en misschien wel verloren ongeacht welke kleur de pieten hebben want kinderen horen alleen nog maar ellende rond Sinterklaas! Ik vind t kindermishandeling, want kinderen zijn dan misschien nog klein maar ze zijn niet doof en ook niet dom! 


Gast

#3665

2016-11-06 19:00

Omdat ik de Nederlandse traditie wil behouden maar geen racist ben.

Gast

#3666

2016-11-06 19:01

Omdat Sylvana een vrouw is die onze tradities verstoord en aanzet tot rassen haat, ter wel zij zelf niet thuis hoort in Nederland.
Vincent

#3667

2016-11-06 19:01

Iedereen heeft recht op een eigen mening.  Mijns inziens heeft Sinterelaas en zwarte Piet helemaal niets met racisme te maken.  Ik bedoel. .. zwarte Piet! Piet is toch een oer Hollandse naam of niet. 

Ik ben 41 en ik heb nog nooit 1 seconde aan slaven  gedacht bij sinterklaas en zwarte piet. Ik heb genoten van de gezelligheid,  van de spanning of je lief was geweest en of je een cadeautje kreeg of niet. 

Ik vond sinterklaas enger dan de pieten.  Want bij sinterklaas moest je op schoot. en een liedje zingen. of een gedichtje voorlezen. van die zwarte pieten kreeg je de cadeautjes en een hand vol pepernoten. ( of heten die tegenwoordig kruidnoten om de peper niet in een "kwaad daglicht " te zetten. )

Laten wij als volwassenen nou eens normaal gaan doen. Al jaren hebben wij zwarte pieten (en ik dacht altijd al dat ze zwart waren van de schoorsteen) laten we dat zo houden zodat alle sinterklaasliedjes kloppend blijven. Zodat het kinderfeest weer een kinderfeest wordt.  

De wereld is ziek genoeg. Kijk eens om je heen. Rasicme wordt gemaakt.  Mede door dit soort mensen (Sylvan Simons, Geert Wilder. .... Adolf Hitler. ....) Respecteer nu eens dat iedereen anders is. Dat wij ons eigen feestje vieren en als het u niet aan staat,  dan adviseer ik u om naar een ander land te vertrekken. 

Niemand hoeft ons te zeggen wat er moeten doen. Geen Nederlanders,  en geen Mederlanders. Deal met onze gebruiken! ! Pas  uzelf aan.  Aan ons! !

 

Conclusie: zwarte Piet is al jaren zwart.  Laat dat zo blijven.  


Gast

#3668

2016-11-06 19:02

Omdat ik absoluut niet racistisch ben en ook niet als racist te boek wil staan.


Gast

#3669

2016-11-06 19:03

Om dat mevrouw Simons in mijn ogen stennis schopt om maar in de spotlights te staan.

Gast

#3670

2016-11-06 19:03

Omdat de jaren lange discussie
Zwarte piet is discriminatie niet klopt.
Want zwarte piet discrimineert helemaal niet.maar zij die dit zeggen tegen anderen om welke reden dan ook.
Net zo goed tegen brildragers,stotteraars.roodharige mensen.voetbalsupporters tegen elkaar
(joden-kakkerlakken) enz enz
De bron moet worden aangepakt
(het pesten) niet hetgeen wat ze zeggen als
Pestmiddel.
Daarom dit ondertekend
Dirk

#3671 Re:

2016-11-06 19:03

#1: -  

 Ik ben alle jaren trots geweest op onze multi culturele samenleving. Met de nadruk op multi. Dit houdt in dat er ook voor de cultuur die ik heb meegekregen ruimte moet zijn. Het feit dat mevrouw Simons het niet met mij eens is en graag alleen haar cultuur wilt opdringen aan de samenleving is wat mij betreft prima. Het feit dat mevrouw Simons mij beticht van racisme kan niet door de beugel. Ik stel voor dat mevrouw Simons een land uiztzoekt dat beter bij haar opvattingen past. 


Gast

#3672

2016-11-06 19:03

Hekel aan zeik donkere mensen die wel profiteren van onze rijkdommen en uitkeringen.

Gast

#3673

2016-11-06 19:05

Op CuraCao hebben ze zelf "zwarte"zwarte Pieten en maakt men geen enkel probleem van dit verschijnsel. Ook in België lacht men zich een hoedje over de discussie die eigenlijk geen discussie is. 75% geeft aan zwarte Piet gewoon zwarte Piet te laten. Hier in Friesland is zwart zwart en dat blijft ook zo. Dus respecteer op democratische wijze de wens van het volk in plaats van de Hitleriaanse trekjes die Sivana nu laat zien. Schaam je!

Gast

#3674

2016-11-06 19:05

Ook de BN'ers hebben zich respectvol tevredengesteld en ik vind get een uitstekend idee om aangifte te dien tegen mevrouw Simons.

Gast

#3675

2016-11-06 19:05

Silvana hoort niet thuis in Nederland waar het altijd goed toeven is met onze medelanders,zij zorgt alleen voor haat onder de bevolking.