Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie.


Gast

#51

2014-03-19 12:36

Ik steun van harte dit initiatief om het anachronisme van verplichte poliovaccinatie af te schaffen en de menselijke onschendbaarheid en keuzevrijheid inzake ziektepreventie in ere te herstellen.

Jan Box

Gast

#52

2014-03-19 14:41

Iets VERPLICHTEN dat niet zonder risico is voor de gezondheid van je kind? Laat elke ouder zelf beslissen welk risico hij prefereert (de kans op Polio of de kans op vaccinatieschade). Beslissen om niet te vaccineren is ook lastig want WIE WIL ZIJN KIND NU NIET BESCHERMEN ALS DAT OP EEN 'VEILIGE' MANIER ZOU KUNNEN? Dat baby's en kleuters tegenwoordig massaal om de haverklap ziek zijn wordt nu als 'normaal' bestempeld omdat het ook de norm geworden is. Maar waarom zou het normaal zijn dat kleintjes op bijna elk verkoudheidje complicaties ontwikkelen?

Gast

#53

2014-03-19 20:56

Ik steun deze petitie omdat ik huiver en met afschuw zie hoe de mensen worden misleid en gemanipuleerd door machtslieden die enkel uit zijn op macht en geld.Wat zich nu afspeelt en op vele vlakken is een misdaad tegen de
mensheid en het gaat niet alleen over de vaccinaties.Politici zijn medeplichtig en hebben zelf belangen...we leven niet in een democratie en
zijn geen vrije mensen dit moet dringend veranderen!!!!

Gast

#54

2014-03-20 08:04

In deze moderne tijd dat men alles onder controle lijkt te hebben gaat men terug naar de middeleeuwen, is dat de manier om de bevolking te beperken?

Gast

#55

2014-03-20 22:02

Geweldige petitie. Het taboe doorbroken. Alleen de farmaceutische lobby zal hier niet mee kunnen lachen.

Gast

#56

2014-03-22 08:27

Politiekers, met deze petitie vinden jullie liefdevolle steun van de bevolking om jullie gezond verstand te laten spreken ipv slaafs de egoïstische bedoelingen van de farmareuzen te volgen. Zie ook het boek van MIT onderzoekers O. Scharmer en K. Kaufer: Leiden vanuit de toekomst. Van ego-systeem naar eco-systeem.

Gast

#57

2014-03-24 20:40

als gewezen dierenarts ken ik maar al te goed de ware reden van promotie van vaccins en andere geneesmiddelen. Net zoals in alle bedrijven draait het om winst. Als de gangbare geneeskunde het écht goed voor heeft met de gezondheid van de mens, gaan ze véél meer de eigen kracht van de mens ondersteunen, advies voor gezonde voeding, minder vlees, minder zuivel, minder suiker (net die zaken die door de voedsellobby het meest ondersteund worden) mensen aanraden minder te werken, waardoor minder stress, meer beweging, minder tv en dus een gezondere slaap...
Dit is niet sexy en niet goed voor de commercie... Dus blijven we liever in hetzelfde potje roeren: curatief en mensen bang maken dat ze niet sterk genoeg zijn om zichzelf te "weren" tegen ziekten...

Gast

#58

2014-03-29 06:43

Laat mensen zelf kiezen!! Je kan niet dwingen om prikken te moeten laten zetten. Iedereen heeft een eigen keuze, laat mensen daarbij in hun waarde!!

Gast

#59

2014-03-29 11:58

Het is wat mij betreft onacceptabel dat ouders verplicht kunnen worden hun kinderen te laten injecteren met 'ziekteverwekkers' en chemicaliën en andere risicovolle vacciningrediënten.

Gast

#60

2014-03-30 04:03

Met mijn stem tegen, wil ik het verplichten van deze vaccinatie tegengaan!

Gast

#61

2014-03-30 04:05

Vaccineren moet niet verplicht worden! Ieder zijn eigen keuze!

Gast

#62

2014-03-31 10:49

Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen gezondheid. Als vaccinmakers niet verantwoordelijkk gesteld kunnen worden voor gevolgen van hun eigen product en als overheden ook niet verantwoordelijk willen zijn, dan is het ook onmogelijk om je te verplichten je in te enten.
Albert

#63

2014-03-31 17:30

Over enkele jaren is polio OVER HEEL DE WERELD volledig uitgeroeid. En dat dankzij een zeer intensieve wereldwijde vaccinatiecampagne. Wees tevreden dat we dankzij vaccinatie dan niet alleen de pokken, maar ook kinderverlamming volledig hebben kunnen elimineren!

Gast

#64

2014-03-31 18:13

If parents have to go into prison in Belgium if they don't follow this obligatory vaccination, can they complain to the International Court of Human Rights in Strasbourg?

Gast

#65 Re:

2014-03-31 18:20

#63: Albert -

Do you believe yourself what you're saying here? There is no proof that epidemics of many contageous diseases have been contained by vaccination. Diseases have their own natural cycles of virility, and many of them were in decline already before vaccines were introduced. The vaccine industry likes to use that as if they have fighted the diseases and they deliberately ignore and hide statistics from before. For statistics, see many sources, for example, Kate Birch 'Vaccine Free', Isaac Golden etc.


Gast

#66

2014-04-10 05:43

Onvoorstelbaar en schandalig dat dit verplicht is bij wet. Wetenschap gaat toch om bewezen feiten. Er zijn dus bewezen feiten dat vaccins schadelijk zijn. De overheid verplicht je tot schadelijke stoffen inspuiten bij kleine
Baby's.

Gast

#67

2014-04-11 09:57

Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie!!!

Gast

#68

2014-04-12 18:13

Ik ben zeer blij met het initiatief tot afschaffing van het polio-vaccin. Mijn zoontje heeft hevig gereageerd met onevenwicht na de vaccinatie, telkens erger na de daaropvolgende vaccinatie met polio. Ik heb hard gewerkt en gezondheidsondersteunende maatregelen genomen (kiné) om hem terug stabiel te krijgen. Nu is hij 13 en nog is hij het in ons gezin die het meest ergens tegenaan botst, van kamp terug komt met blutsen en builen. Hij gaat er humoristisch mee om. Toch wens ik dat de vaccinatie wordt afgeschaft. Het doet meer (veel meer) kwaad dan goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank voor allen die zich hiervoor inzet
Tinneke Willaeys

Gast

#69

2014-04-16 10:40

Recht hebben op de gezondheid die we van de natuur krijgen!

Gast

#70

2014-04-16 11:19

laat iedereen zelf de keuze maken over tenslotte uw eigen kinderen!!

Gast

#71

2014-04-17 08:36

laat iedereen zelf kiezen, waar gaat dit heen

Gast

#72

2014-04-24 16:06

duidelijk en scherp geschreven tekst. heel veel sterkte en succes!
Pipo

#73

2014-04-24 18:33

Vaccinaties zijn vooral goed voor de fabrikanten ervan.

Gast

#74

2014-04-24 20:46

Waarom lezen de politici niet een keertje de onafhankelijke studies hierover. Waarom laten ze zich toch maar alleen voorlichten door de pharma-lobbyisten?
Een vaccinatie is een ingreep met grote risiko's. Ouders moeten voor hun kind mogen beslissen of ze dit risiko willen aangaan.Zij moeten per slot van rekening ook met de gevolgen leven...
Voor alle ouders die twijfelen: lees het boek van Dr. Jean Pilette "Het poliovaccin... Wonder? of RAMP? Verlamming.. Stuipen.. Epilepsie.. Wiegendood... GBS ... MS... CFS... AIDS... Kanker...
Éérst lezen en dan oordelen!
Van harte aanbevolen!

Gast

#75

2014-04-24 20:51

Schitterend. Vaccinatie is niet zonder risico al beweert men van wel, Ik ben helemaal tegen vaccinatie zoals ze nu wordt bedreven