dierenpolitie in elke gemeente van belgie

dierenpolitie in elke gemeente van belgie / Mededelingen / 20 handtekeningen tot nu toe / Opmerkingen


Gast

#1

2014-01-31 17:40

hallo kizzy ik kijk ook altijd naar de dieren politie in Amerika en hoop dat dit hier ook kan want het is hier echt niet te doen van dieren mishandeling ,dat komt om dat ze hier in belgie er niks aan doen alles vinden ze hier normaal ,dus hopelijk verandert dit snel en dan zullen er meer dieren ook gelukkig zijn en de asielen niet over vol zitten gr en ik duim al vast mee xxx

Gast

#2 Re:

2014-01-31 18:57

#1: - dank u wel! ik kan elke steun gebruiken elke handtekening is een stapje dichter bij de bescherming van onze dieren. de boodschap is dus de petitie delen en zoveel mogelijk laten tekenen! samen kunnen we er komen! alvast een dikke merci voor jullie steun en hulp!!! vriendelijke groeten.

 

Kies een pseudoniem

#3 Dierenpolitie

2014-02-04 20:52

Hallo, ik ben van Genk en vind het een heel goed plan. Ik heb zoiets al veel gezien op tv maar dat was dan in Amerika, waar dat heel goed werkt. Grote straffen en zelfs gevangenisstraf voor de zware dierenmishandelaars. Zou dat hier ook toejuichen moest hier ook zoiets komen, en zou daar ook willen aan mee werken als vrijwilliger. Je mag mij altijd contacteren als er een doorbraak voor is.
Heb het ook gedeeld via Facebook.
Groeten,
Guy

Gast

#4

2014-03-19 07:09

facebook ?