camperplaats "nesthof"

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie camperplaats "nesthof".


Gast

#1

2014-01-14 07:47

Laat deze mensen aub hun camperplek openhouden!! Dit is een super tof koppel die dit met hart en ziel doet, wij voelen er ons echt thuis.

Gast

#2

2014-01-14 08:32

Hou alstublieft "camperend Vlaanderen" in leven !!
Danny

#3

2014-01-14 08:32

Waarom de mensen altijd dwarsbomen in hun plannen. Indien het een openbare plaats betreft kan ik aannemen dat er bezwaren zijn met 'stedebouw', 'ruimtelijke ordening', (alhoewel ruimtelijke ordening in vlaanderen ? ...). Doch het betreft hier een privé terrein waar mensen aan een zelfstandige uitbating willen doen.


Gast

#4

2014-01-14 08:36

Zorg ervoor dat lieve mensen die met zoveel gastvrijheid hun camperplek openhouden dit ook in de toekomst kunnen blijven doen en dat dit fantastisch initiatief niet verloren mag gaan in bureaucratie.

Gast

#5

2014-01-14 09:06

Bij deze mensen ben je hartelijk welkom, staan altijd klaar voor iedereen, het is HUN PRIVE GROND,HUN EIGENDOM, als zij beslissen om daar campers te ontvangen is dat hun volste recht, NIEMAND zou zich daar mee moeten bemoeien.Ze worden behandeld als criminelen. Het is een regelrechte schande.Waar is onze democratie ?? in Brussel soms !!!
Wetende dat aan de Belgische kust meerdere campings zijn, die zelfs geen vergunning hebben.



Gast

#6

2014-01-14 09:46

Camperplaats Nesthof is één van de weinige plaatsen in de directe omgeving van de kust waar het aangenaam en rustig te vertoeven is. Het uitgestrekte hinterland is een paradijs voor de toerist en de fietstoerist. Zonder Nesthof gaat voor vele Campervrienden een mooie streek verloren! Moeten we dan toch naar Frankrijk uitwijken! Belgen zijn goed bezig!!!!


Gast

#7

2014-01-14 10:43

IEDER GEMEENTE OF PROVINCIE WIL IN DEZE CRISIPERIODE EXTRA GELD IN HET LADE,
DIT MOET NIET ALTIJD GEBEUREN DOOR IEDEREEN BOETES TE GEVEN OF EXTRA TE BELASTEN MET VANALLES:MAAR DIT KAN OOK DOOR HET TOERISME EEN EXTRA BOOST TE GEVEN.
ONZE BUURLANDEN ZIJN DAAR PRECIES SLIMMER OVER MAAR HIER IN BELGIE BLIJKT DAT TOCH ZO MOEILIJK TE ZIJN.
MEERDERE CAMPERPLAATSEN (VOORAL ZELSTANDIGEN) ZIJN AL DE DUPE GEWEEST DOOR HET DWARSLIGGEN VAN DE OVERHEID EN DAT MAG NU WEL EENS GEDAAN ZIJN.
DIKSMUIDE ZOU MOETEN FIER ZIJN OP INWONERS DIE ZO EEN PROJECT OPSTARTEN, HET KOMT TROUWENS TEN GOEDE VAN IEDEREEN
BIJ DEZE LAAT AUB HET NESTHOF BLIJVEN BESTAAN


Gast

#8

2014-01-14 11:14

Graag hadden we gehad dat er meer rekening word gehouden met de behoefte van de zwerfwagengebruiker.
Iniatieven zoals die van het nesthof zijn super maar toch word hun de moed ontnomen door allerlei onmogelijkheden.
Dit is een slag in het gezicht van iedere zwerfwagengebruiker. Ook wij zijn mensen met rechten.
Wij eisen het toelaten van initiatieven zoals het nesthof.

Gast

#9

2014-01-14 11:42

er zijn ergere dingen die aandacht vragen ipv de mensen hun plezier af te nemen.

Gast

#10

2014-01-14 11:56

Dit was nu eens een plaats waar iedere camperreiziger uiterst tevreden mee was en NIEMAND, maar dan ook NIEMAND, enige last van had. Waarom moet dit dan verdwijnen?

Gast

#11

2014-01-14 11:58

Willen ze "weer" ACHTERBIJVEN in belgie (met een KLEINE b) in onze omringende landen hebben ze het WEL begrepen en creeren ze camperplaatsen hier gaan ze ze sluiten...arm belgie : we zullen onze € dan maar in het buitenland spenderen !

Gast

#12

2014-01-14 13:33

We staan honderd procent achter de camperplaats 'het Nesthof' We hebben er zeer mooie dagen doorgebracht. De uitbaters zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze vragen geen woekerprijzen, de sfeer is er zeer gemoedelijk en rustig. Het is er heerlijk fietsen. We steunen de plaatselijke horeca en handelaars. Men zou zo'n initiatief moeten aanmoedigen in plaats van te ontmoedigen.
Is 'wild kamperen' dan misschien een betere optie???
We vragen dringend om een herziening van die beslissing. Tevreden campereigenaars
Gilbert

#13 Camperplaats Het Nesthof.

2014-01-14 14:26

Heel mooie camperplaats'Het Nesthof' zeer vriendelijke eigenaars een toplocatie.
Super rustig en heel hartelijk onthaal niets is hen te veel.
Dit is een camperplaats zoals er meer zouden moeten zijn.
We zijn er al verschillende keren geweest en vinden het er altijd leuk om terug te keren.
Ideaal om van daaruit te fietsen in de mooie omgeving.
Het is te hopen dat de camperplaats 'Nesthof' blijf bestaan!!!


Gast

#14

2014-01-14 15:40

ik hoop dat ze bij toerisme vlaanderen eens wakkerschieten en mensen die iets uit de grond willen stampen een vergunning geven.
Hugo

#15 Camperplaats Nesthof

2014-01-14 15:47

Dat ze hier in Belgie maar eens een voorbeeld nemen aan Nederland met hun mooie Boerencampings. Dat is toch ook privé.

Gast

#16

2014-01-14 15:58

we blijven hopen op een goede afloop, zou zonde zijn!!!
Kies een pseudoniem
Gast

#17

2014-01-14 16:40

Er komen meer en meer motorhome bij,ik snap de logica niet van meerderheid.Wij spenderen ook in restaurants en cafe's.Wij willen de camperplaats NESTHOF blijft bestaan.


Gast

#18

2014-01-14 17:08

ik snap niet dat ook deze camperplaats moet sluiten ? laat die mensen toch hun ding doen.er is nu al bijna niks aan de kust buiten dure campings.laat ze in brussel is nadenken over hoeveel campermensen ze zo tegen de kop stoten.

Gast

#19

2014-01-14 17:52

Als vrachtwagen bestuurder heb ik op de meest onmoggelijkste plaatsen soms mijn nacht doorgebracht, DAAR heeft nooit een haan over gekraaid en nu dit .... mensen die een iniatief nemen om het ons aangenaam te maken worden afgestraft ,dit noem ik nu eens een echte schande maar weer eens typerend voor belgie( neem een vreemde die een weide huurt en er tenten op plaats word zonder meer goedgekeurd )dan stel ik toch de vraag in welk land leven wij ??????

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-14 18:37


glimburger

#21

2014-01-14 18:38

Waar is de tijd dat mensen iets mochten/konden doen uit idealisme. Moet alles door platte commercie onderuit gehaald worden? Als dat zo zit zal ik NOOIT nog een Belgische camping bezoeken met mijn camper. Ze zullen t snel leren.
stefanus

#22 camperplaats nesthof diksmuide

2014-01-14 19:16

1.350.000 motorhome's rijden zijn er in Europa ingeschreven,vraagje:"hoe lokken we deze toeristen naar belgië"
Het zal in elk geval niet op deze manier zijn.
In duitsland gaan ze ervan uit dat extra motorhome's ook zorgen voor extra campingtoerisme,en daarbij krijgen ze nu opnieuw onverwacht extra hulp uit vlaanderen.....
succes aan camperplaats nesthof!

Gast

#23

2014-01-14 19:24

Frank & Arlette leven met jullie mee en hopen op een spoedige oplossing , we hadden reeds het genoegen bij jullie te mogen verblijven , hopelijk was dat niet de laatste keer .

Gast

#24

2014-01-14 19:48

En waar zit de LMNC organisatie op dit vlak?????

Gast

#25

2014-01-14 19:57

Minister Bourgois zou beter iets doen om méér toerisme naar de Westhoek te halen ipv het weg te jagen
Schande wetende dat de mensen die achter dez camperplaats doen weeral de dupe worden van onbekwame politiekers
In de pers en media open trekken zal dan rap een ander liedje worden