Open de Hoogwerf

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Open de Hoogwerf.


Gast

#1

2014-01-04 18:03

het is onbegrijpelijk hoeveel moeite en tijd het kost om bij mijn dochter te komen, terwijl ze tegenover de druivenstraat woont! De bereikbaarheid zou veel beter kunnen zijn, ook gezien calamiteiten.

Gast

#2

2014-01-04 18:09

Ik heb de afsluiting nooit begrepen, juist omdat die rotonde is aangelegd. En als je vanuit Naaldwijk komt en naar de gemeentewerf of de sportvelden moet, is het onnodig omrijden. Het is dan idd onnodig druk op die wegen. Ik heb al meerdere malen mensen zien stuntelen bij de paal, die wilden naar de sportvelden.

Gast

#3

2014-01-04 19:59


Het is behoorlijk druk bij de rotonde van de Kruisbroekweg door fietsende scholieren in combinatie met overig verkeer. Ook het verkeer van ouders die hun kinderen naar het kinderdagverblijf 2samen brengen in de wijk Hoogeland klagen over de drukte op deze weg en gevaarlijke situaties. Een opheffing van deze afsluiting is een goede oplossing voor de doorstroming op dit punt. Met regelmatig zien we automobilisten stuntelen die het zwembad, de sportvelden of de gemeentewerf willen bereiken, maar door de afsluiting moeten keren en omrijden. Door de afsluiting op te heffen zullen de rotondes op de Kruisbroekweg ontlast worden.

Gast

#4

2014-01-05 08:33

Het is onbegrijpelijk dat de bewoners van Hoogeland bij beide uitgangen van de wijk juist richting de drukke punten (en juist Naaldwijk in, in plaats van uit) geleid worden... Immers bij de andere uitgang is de is het ook niet meer mogelijk om direct de burgemeester Elsenweg op te gaan, maar moet men altijd via het drukke kruispunt bij het carlton hotel. Vervolgens is er ook nog besloten om een mooie rotonde aan te leggen en dit vervolgens af te sluiten zodat men via de kruisbroekweg moet (erg druk punt met veel fietsers). We dachten, toen we het huis kochten, vanuit Hoogeland snel op de uitvalswegen te zitten, dat valt na deze veranderingen in de praktijk toch tegen.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-05 09:34



Gast

#6

2014-01-05 10:41

Ikzelf moet regelmatig op het sportpark zijn, door de verankerde paal wordt ik gedwongen om 10/15 minuten om te rijden voor een ritje waar ik normaal 2 minuten tijd aan kwijt ben, met mij zijn er nog een heleboel ander leden die over dit probleem klagen.

Gast

#7

2014-01-05 10:58

Het lijkt een volkomen onnodige aanpassing deze paal. Het sportpark is daarnaast moeilijker bereikbaar.

Gast

#8

2014-01-05 12:14

Het is ongelofelijk dat de gemeente zoveel kinderen in gevaar brengt met deze afsluiting!!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-06 07:03



Gast

#10

2014-01-06 11:17

Al denk ik dat de bewoners rondom de afsluiting invloed hebben op de paal, ben ik van mening dat in de file staan voor een bezoek aan het sportpark nooit de bedoeling kan zijn. Zeker met jongere kinderen die niet zelfstandig naar zwemles, sport training of bso kunnen en daardoor meestal meerdere malen per week al carpoolend in de file staan. Dit ontmoedigt het sporten op jonge leeftijd

Gast

#11

2014-01-06 12:51

Ik vindt dat het open moet daar als ik naar het kaarten gaat eerst om moet rijden,ook als ik naar Hoogland ga moet je om rijden.

Gast

#12

2014-01-06 14:33

De route van en naar de Strigastraat wordt belemmerd door genoemde paal. Ook om met de kleintjes naar het zwembad te gaan is moeilijk. Om naar de recycle te gaan is omrijden ook niet milieuvriendelijk

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-06 16:16



Gast

#14

2014-01-06 17:03

Ik vind het erg vervelend dat ik dagelijks in totaal 20 minuten extra reistijd kwijt ben om naar en van mijn werk te komen en irriteer me er ronduit aan. Wie dit ooit bedacht heeft, heeft geen rekening gehouden met de vele bewoners van onze wijk Hoogeland, de bezoekers/ personeel van de gemeentewerf en de bezoekers/ personeel van de sportgelegenheden en nog vele anderen die hier langs rijden en weer meoten keren.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-06 18:23



Gast

#16

2014-01-06 18:34

heel goed het is ondoenlijk om bij de Hoogwerf te komen maar wat te denken van de sportvelden.
H.Koehler-Holierhoek

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-06 19:41


Gast

#18

2014-01-06 19:58

Vanuit de's-gravenzandseweg, kant brandweer, komen is ook een onmogelijke opgave. Op de fiets, auto of met je kind naast je is het oversteken levensgevaarlijk. Je moet rekening houden met 6 punten waaraan je voorrang moet verlenen. Geen hond die hier rekening mee houd. Word te hard gereden en zebra aan de rechterkant is verdwenen. Ik zeg terug die stoplichten of een rotonde. Gemeente reageert niet eens.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-06 22:08


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-07 06:33



Gast

#21

2014-01-07 07:04

helemaal mee eens,ook voor het bereiken van de vuilstort is het een ramp.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-07 11:26


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-07 11:28


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-01-07 11:31


H

#25

2014-01-07 11:34

inderdaad belachelijk!!
De mensen die in de "Goudkust"" wonen kunnen met moeite de wijk uit komen met die belachelijke drukte sinds de afsluiting!!