neen tegen woonzorgcomplex in de langestraat oostende


Gast

#1

2013-12-28 20:15

Blijven doorgaan !!!

Gast

#2

2013-12-28 21:01

Alle respect voor de bejaarden,maar een woonzorgcomplex is niet de geschikte plaats in een uitgaansbuurt en vind het dan ook aberrant dat de zelfstandigen hierdoor terug moeten inleveren én de jeugd,toeristen enz. hun heil elders zullen moeten gaan zoeken. Wordt er nog niet genoeg kapot gemaakt,is er nog geen verzuring genoeg.

Gast

#3

2013-12-28 22:33

en mijn pintjes dan???

Gast

#4

2013-12-29 01:31

NOOIT VAN ME LEVEN DAT ZE OOSTENDE NOG MEER KAPOT MAKEN!!!! FUCK DE POLITIEK, HET VOLK IS STERKER SAMEN!!!!

Gast

#5

2013-12-29 03:53

We betalen genoeg belasting om een zorgcenter voor biejaarden op een ander locatie te plaatsen lagestraat is de straat van de jeugd en blijfd de straat van de jeugd zet daar een zorgcenter en haha na een jaar max verhuis het toch want vodden zal er komen en nog eens een haha in een zorgcenter moet het toch rustig en stil zijn haha iets wat je zeker hebt in de langestraat muziek dronken mensen die roepen en laat staan als die zorgcenter er sta wat het zal geven xd

Gast

#6

2013-12-29 09:44

Om uit te gaan is het al veel vermindert... en nu een gebouw voor hulpbehoevenden bouwen waar jongeren kunnen uitgaan??!!! Alle waar zit de logica? De langstraat is de uitgaansbuurt en MOET zo blijven!!!

Gast

#7

2013-12-29 09:52

Laat de langestraat om uit te gaan... plaats genoeg om verzorgingshuis te bouwen!!

Gast

#8

2013-12-29 12:46

oostende moet terug iets bieden voor de jeugd inplaats van alles af te breken zorg voor de jeugd tis nie moeilijk dat ze zeggen dat zoveel procent van de jongeren weg gaat uit oostende ik ben dat ook van plan succes oostende
jason lava

#9 Re: je et gelijk

2013-12-29 12:59

#4: -

das al deur de burgemeester ie laat alles toe dat ze eens iemand zetten met een hart voor oostende en nie iemand die denkt dat alles van hem is   kpeizen dat ze behoud datum is overschreden

Moetje

#10

2013-12-29 13:09

een woonzorgcentrum in de uitgaansbuurt...zie je gieder up julder kop gestuukt?

Gast

#11

2013-12-29 13:40

Neen tegen het verdwijnen van de Montmartre

Gast

#12

2013-12-29 14:23

n

Gast

#13

2013-12-29 15:00

daar is een plaats waar jonge mensen zich kunnen uitleven, als die verdwijnt vrees ik voor grotere problemen op andere plaatsen, ik zou hun nog dat gunnen, het is het enige wat we als jonge mens hebben als uitlaatklep

Gast

#14

2013-12-29 15:27

meer aandacht voor de jeugd,er zijn al genoeg bejaarden in het centrum en te weinig plaats voor de jeugd ,maak van het complex een soort ontmoetingsplaats voor jongeren met instuif,kleine concertzaal voor orginators die de kursaal en de grote post niet kunnen betalen ,zoals verenigingen ,bv OHK-DEkim EA onder één dak ,dan kunnen ze bejaardenflats bouwen zoveel ze willen in de omgeving van de bestaande OHK ,daar staat alles te verloederen !!! (ben beschaamd om oostendenaar te zijn als ik in andere steden de jeugdhuizen en concertzaaltjes bezoek en zie hoe belammerd de situatie hier is)
Ook een tip; het Bosjoenk kan met weinig middelen opnieuw een zaaltje worden voor fuiven en optredens(deftig isoleren)en geen verloren geld meer spenderen aan Hangaar 1 waar alles rot is.!!!

Gast

#15

2013-12-29 15:32

Laat de uitgangsbuurt van Oostende niet afsterven !!!

Gast

#16

2013-12-29 15:37

dit is in het centrum van de uitgaansbuurt in oostende, de enige uitgaansbuurt in oostende! een woonzorgcomplex vlak in dat centrum is voor niemand goed. niet voor de mensen die er zouden komen te wonen wegens de overvloed aan drukte gedurende het gehele jaar door mensen die komen winkelen, toeristen die komen de stad verkennen en mensen die 's avonds willen uitgaan. om nog niet te spreken van het lawaai door de jaarlijkse oktoberfoor en het hele kerstmarkt gebeuren. dit is bij gevolg ook niet goed voor de horeca zaken in de buurt, want er zouden al veel sneller en meer klachten komen van overdreven lawaai. en tegenwoordig worden bij iedere klacht meteen een pv opgesteld en een boete uitgedeeld zonder dat de geldigheid van de klacht (meestal overschrijden van geluidsniveau) wordt gecontroleerd.
dit zal zware gevolgen hebben voor de horeca zaken die weg gepest zullen worden door dit soort boetes, of ze moeten hun prijzen verhogen waardoor het cliënteel weg zal blijven. iets wat nu ook al beginnende is met de stijgende prijzen voor allerhande dranken. een woon-zorgcomplex is dus zeker niet op zijn plaats in de langestraat, zet er liever iets wat de uitgaansbuurt kan stimuleren, en zorg er voor dat tijdens de bouw al meteen rekening kan gehouden worden met geluidsbeheersing. een zaal voor toneelstukken, optredens, feesten of kleinschalige festivals, dit is wat het centrum van oostende weer nodig heeft.


Gast

#17

2013-12-29 15:46

ne woonzorgcomplex in middn van de uitgangsbuurt, ze willen oostende kapot

Gast

#18 oei

2013-12-29 15:48

kapot is met 1p

Gast

#19

2013-12-29 15:52

Ben je gek zeg!

Gast

#20

2013-12-29 15:58

het wordt ind hoog tijd voor een initiatief als deze!!! het beleid in oostende loopt de spuigaten uit!!!!!!!

Gast

#21

2013-12-29 15:59

Hoe het nu is is al niet meer te vergelijken met hetgeen wat ik meegemaakt heb alle glorie laten uitwissen kan voor mij niet laat de toekomst en toeristen toch wat genieten van echte Oostende wat ik nu zie is enkel gemaakte Oostende toen was er nog een ziel in te vinden maar nu helaas enkel maar blokken met her en der zielen en jullie zouden geheel die arme zielen ook willen verjagen.. Spijtig!!

Gast

#22

2013-12-29 16:01

Ik kan het eigenlijk moeilijk geloven dat er in de uitgaansbuurt van Oostende een rusthuis komt, is toch gewoon niet acceptabel mag ik hopen?

Gast

#23 Re:

2013-12-29 16:01

#5: -

Misschien eerst eens leren spellen ;)


Gast

#24

2013-12-29 16:04

oostende gaat algouw de getto van warchou zijn allemaal blokken
Gast

#25 Gewoon erg !

2013-12-29 16:10

Ze kunnen misschien in de plaats van de Rialto er een schooltje bouwen om al die sukkels eerst te leren schrijven zonder taalfouten…
Studeren is misschien nuttiger dan uitgaan...