Neen tegen een moskee in Ninove!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen tegen een moskee in Ninove!.

Marnix

#301 Re:

2014-04-08 08:17

# 300: -

Zoals de koran zegt: "... De gelovigen zijn alleen diegenen die in God en zijn boodschapper geloven ..." (49:15) Dit wil zeggen dat 5,6 miljard mensen ongelovigen zijn op deze wereld en worden beschimpt, gehaat en gediscrimineerd door de koranideologie, waaronder U, uw Kinderen en al diegenen die gij liefhebt!

Marnix

#302

2014-04-10 18:08

De islam is geen religie.
Het is een anti-religie die gebruikt maakt van foltermethoden om de mensen af te maken met het doel om de mensheid te onderwerpen en te beheersen, wereldwijd.
Eén enkele uiting van christelijk geloof (of ONGELOOF in hun ogen)is voldoende om tot zulke onmenselijke straf veroordeeld te worden.
Hetzelfde voor de homoseksualiteit!
Geen roofdier zou zo wreed kunnen handelen.
Hoe zouden we een religie kunnen tolereren, laat staan accepteren, die de doodstraf voorziet voor afvalligheid?
Marnix

#303

2014-04-11 10:26

"De moskeeën zijn onze kazernes, de koepels zijn onze helmen, de minaretten onze bajonetten en de gelovigen onze soldaten".
Daarmee is de islam correct samengevat.
De Turkse premier Recept Tayyip Erdogan zei dit in Siirt op 6.12.1997

Gast

#304 Re:

2014-04-20 17:41

#302: Marnix -  

 awel,ze hebben altijd gezegd dat de anti-christ er zou komen, ziedaar de islam......

Dit is inderdaad geen goddelijke religie maar een sjeitan-religie oftewel duivelaanbidding, de duivelsverzen zijn niet voor niets geschreven.....

Marnix

#305 Re: Re:

2014-04-21 08:56

# 304: - Re: "Ik denk; dat we in oorlog zijn met de islam. En er is geen middenweg in oorlogen. Islam kan verslagen worden op vele manieren. Om te beginnen, moet je de verspreiding van de ideologie zelf stoppen. Op dit moment zijn er landgenoten, mannen en vrouwen, die zich tot de islam bekeren, en ze zijn de meest fanatieke(*1). Er is infiltratie van de islam in de scholen en universiteiten(*2). Je stopt de bouw van moskeeën, subsidies, enz... Ziet ze in de ogen en maak je sterk en zegt: ""Dit is een waarschuwing. We zullen dit niet meer accepteren!"" Er komt een moment dat je je vijand moet verpletteren in alle vormen en plaatsen waar hij zich aanbied, en als je dat niet doet, dan moet je maar leven met de gevolgen en wordt jij verpletterd."(*3) Ayaan Hirsi Ali

In 2004 kreeg Ayaan Hirsi Ali de Prijs voor de Vrijheid van de Vlaamse denktank Nova Civita.

(*1) Zie ze trekken naar Syrië, jeugd, mannen en vrouwen van bij ons. (*2) Leuven binnenkort vanaf academiejaar 2014-2015 Islamitische Theologie en godsdienstwetenschappen. (*3) Zie het Midden-Oosten en nu vooal Syrië en Egypte wat daar gaande is en de gevolgen van de vluchtelingenstroom voor het inpalmen onze steden en onze portemonnee, om als ze hier krachtig genoeg zijn, hier te herbeginnen. Is het dat wat wij willen voor onze kinderen , kleinkinderen, enz? Waar kunnen zij dan nog naartoe???

 

tunnelgraver

#306 Re: Re: Re:

2014-04-24 20:54

#305: Marnix - Re: Re:  

 laat ons Pim Fortuyn en Theo Van Gogh als voorbeeld nemen : mensen die gewoon hun opinie verklaarden en daarvoor moesten sterven, ziedaar wat een verachtelijke varkens die fanatieke moslims zijn, maar ja ocharme ze waren "beledigd",

awel als wij moesten handelen zoals zij en iedere keer een islamiet om zeep helpen omdat wij beledigd zijn, er blijft er hier gewoon geen meer over.....

dat is misschien de oplossing......

Marnix

#307 Re: Re: Re: Re:

2014-04-27 18:16

#306: tunnelgraver - Re: Re: Re: De vraag die hier ook moet gesteld worden is, "welke MEERWAARDE hebben moskeeën Vlaanderen te bieden? Het antwoord op die vraag lijkt mij trouwens best helder. Zoals Paus Benedictus XVI en de Byzantijnse keizer Palaeologus al zeiden: "Laat mij zien wat Mohammed voor nieuws heeft gebracht en je zult er slechts slechte en onmenselijke dingen vinden, zoals zijn gebod om het geloof dat hij predikte te verspreiden met het zwaard." (zie Theo van Gogh en Pim Fortuyn en vandaag Syrië, Egypte; en geheel het Midden-Oosten.)

Waarvan akte. Moskeeën voegen niets positief toe aan Vlaamse samenleving. Integendeel! (Zie ook mijn vorige interventies).

Marnix

#308

2014-05-11 15:28

Goed om weten!
De Britse moslimleider Abu Waleed heeft begin dit jaar in een preek zijn visie gegeven over de toekomstige ‘islamitische staat’ Groot Brittannië. Daarin moeten christenen en joden worden vernederd totdat ze zich bekeren tot de islam. Waleed stelde tevens; “dat de islam niet verenigbaar is met de VN-verklaring van de mensenrechten, omdat de islam nu eenmaal niet alle mensen als gelijken kan behandelen.”
“Ongelovigen moeten worden gemerkt met rode banden om hun halzen – Moslims moeten vrij toegang krijgen tot kerken, huizen en zelfs bedden van christenen…”
Video: British Islamist Abu Waleed: Muslims Should Humiliate Christians https://www.youtube.com/watch?v=qJM_fPlWFgI

Stop de Islam, stopt de vijanden van de democratie! Geen islamisering van Europa!
Wij dulden geen vreemden tot meesters in ONS land!

Gast

#309

2014-05-15 02:58

Laat ons vasthouden aan onze eigen roots, er is al genoeg stof voor onze eigen waarden en normen in goede banen te leiden en ze daar ook te houden zonder dat er nog andere mensen ons dingen opdringen waar we niet achter staan en ook niets in de pap te brokkelen hebben.
tunnelgraver

#310 Re:

2014-05-17 15:37

#309: -  

 da's kort en bondig goed gezegd


Gast

#311

2014-05-24 05:58

Hoort hier niet thuis in een landelijke en rustige gemeenschap.

Gast

#312

2014-05-24 07:52

Nee aan een moskee in Ninove ! Waarom ? Omdat ik huiver van de extreme moslims die heel gevaarlijk kunnen zijn : kijk maar naar de situatie in het Midden-Oosten !
Ninovieter

#313

2014-05-24 11:45

Het is altijd zeer moeilijk een petitie open en bloot te ondertekenen.
Het vergt ‘durf’.
Jammer genoeg gaat dit hier zo.

Maar zo houdt men ons ook in de tang en blijven ze hun goesting doen TEGEN DE ZIN VAN VELEN.

Laat er ons dan ook voor uitkomen dat we eigenlijk wel “tegen” een MOSKEE in het kleine Ninove zijn.

De oudste, de stoutste en de wijste der steden”.


Het wordt tijd dat men eens naar de bevolking luistert.

Dit heeft niets te maken met racisme, meer met wat Ninovieters graag hebben in "hun" Ninove.
Het woord ‘verdraagzaamheid’ kan men niet blijven misbruiken.
Er zijn al meer dan genoeg moskeeën in Vlaanderen.
En genoeg is genoeg.


Wees wijs, stem tegen!


Gast

#314

2014-05-27 09:55

De bouw van haathutten met ons belastinggeld moet een halt toegeroepen worden. Als we tenminste oorlog straks willen voorkomen. Maar degenen die dit werkelijk doen, dat is het establishment. Dus straf hen af met een stem op Vlaams Belang. Met een stem op andere partijen, steun je de bouw van moskeeën. Je betaalt ze zelfs. Want ze worden deels gebouwd met ons belastinggeld. De werkelijke vijand is het Liberaal-Marxisme. In de EU. In USA, Canada. En in Australië, nieuw Zeeland. Wat gaande is, is land- en volksverraad. Wordt wakker of ga ten grave…
ekki

#315 Re:

2014-05-27 15:41

#303: Marnix -

..., zoals dezelfde fundamentalist eveneens zei:

"...Een gematigde islam is een verzinsel van het leugenachtige Westen..."

"...er is maar één islam en die is gewelddadig en roept op tot het bestrijden en verdelgen van de kafir..."

 

Voor degene die het nog niet weet, die kafir dat ben JIJ...

 

Marnix

#316 Re: Re:

2014-05-29 08:40

#315: ekki - Re:

Juist!

Woordverklaring; kafir = ongelovige, hij die het bestaan van "Allah" ontkent, een atheïst, alle niet-moslims.

"De moslims wijzen onze cultuur af en proberen die van hen aan ons op te dringen. Ik wijs hen af. En dit is niet alleen mijn plicht tegenover mijn cultuur - eveneens tegenover mijn waarden, mijn principes, mijn civilisatie... Op het moment dat je je principes en waarden opgeeft, ben je dood, is je cultuur dood en is je civilisatie dood. Punt uit."  Oriana Fallaci

Daarover gaat het. Ooit heb ik het zo vertolkt:"De Islam is het onkruit in de Vlaamse tuin dat ongevraagd alle schoonheid aan cultuupracht wil overwoekeren, versmachten en vernietigen om zelf in een rusteloze drang alles te overheersen en te bedwingen." Marnix

Ruk het uit met wortel en al! Geef het geen kans! De islam is een ideologie (als vermomde godsdienst) die geen andere godsdienst (ideologie) verdraagt.

tunnelgraver

#317

2014-05-29 20:47

gedurende deze petitie heb ik mij eens laten ontvallen hoeveel doden er zouden moeten vallen eer men beseft dat die extreme makakken hier eens en voor altijd moeten buitengezet worden, awel zie Brussel, 3 doden en verscheidene gewonden.........Moest dat hier in Ninove ook gebeuren, weet dan als het aan mijn dierbaren zou gebeuren dat ik persoonlijk wraak neem op degenen die het veroorzaakt zullen hebben....Ik hoop dat Israel een mossadcommando stuurt om af te rekenen met wat in Brussel is gebeurd, want op die onbekwame zakken van het Belgische gerecht kan men toch niet rekenen.......
Marnix

#318 Re:

2014-05-30 08:33

#317: tunnelgraver -

Het zit je hoog, hé Tunnelgraver! Ik begrijp u. Maar mag ik je ook aan je zeer wijze woorden herinneren? Zie #298

"Het gezond verstand zal de bovenhand halen, als mensen beginnen inzien dat wij met barbaarse, middeleeuwse praktijken niet gediend zijn in een moderne, humane samenleving."

(Ik woon niet in Ninove, wel, mijn overburen zijn afkomstig van Ninove, en zo ben ik hier in dit verhaal binnengerold, dat mij evenzeer ter harte gaat en wil ondersteunen vanuit mijn beperkte mogelijkheden. Dit ter informatie.)

Maar laat de mensen van Ninove inzien "wat" de islam eigenlijk is. Voorbeeld door wekelijks van de barbaarse middeleeuwse praktijken van de islam te publiceren in de plaatselijke weekkrant, zadat men het probleem kan beginnen te begrijpen in de "geesten van de bevolking". Het internet kan je hierbij helpen. Voorbeeld, om er enkele sites te noemen: http://www.thereligionofpeace.com/ http://www.barenakedislam.com enz. (ik mag max. 2 links doorsturen)

Jij kunt dat! Maak desnoods een groep van gelijkgezinden die daar samen aan werkt.

En weet, dat de "waarheid" het meest doeltreffendste middel is om de komende islaminvasie met het statuut van "dhimmi" voor de Ninovieters af te wenden. Daar hebben wetten nu nog geen vat op. Dus geen tijd te verliezen.

 


Gast

#319

2014-06-01 12:56

Genoeg is genoeg

Gast

#320

2014-06-02 04:46

genoeg is genoeg
Marnix

#321

2014-06-15 18:42

Wie moskeeën zaait, zal terreur oogsten

De belangrijkste taak van moskeeën bestaat niet uit het prediken van een vreedzaam samenleven met elkaar van de verschillende religies in de wereld, maar in het aanwakkeren van haat op alle niet-islamitische religies, de destabilisering van de “ongelovige” opnamelanden en de voorbereiding van hun gelovigen op de overname op de middellange termijn van de landen van de “ongelovigen”. En waar een moskee staat, is al sprake van islamitisch soevereiniteitsgebied, dat onder geen beding meer wordt afgestaan aan de “ongelovigen”. Vanuit de moskeeën wordt de successievelijke overname van het land van de “ongelovigen” gepland en aangestuurd. Moskeeën zijn de logistieke en geestelijke zenuwcentra van de Jihad tegen het Westen. In hun ruimtes vonden Italiaanse en andere westerse antiterreureenheden niet alleen gebedsboeken, maar ook wapens, munitie, springstof, video´s met handleidingen voor terreuracties en zelfmoordaanslagen evenals complete lijsten met de namen van westerlingen, die als vijanden van Allah worden beschouwd en gedood moeten worden. Terecht noemt de Italiaanse islamcriticus en bekeerling Magdi Allam de moskeeën terreurnetwerken en waarschuwt de Italianen (Vlamingen)ervoor dat ze met iedere bouw van een nieuwe moskee dichterbij hun eigen ondergang zouden komen. Michael Mannheimer

Marnix

#322 Moskee

2014-08-03 13:43

Vandaag 7 weken na mijn laatste woordje hier op 15.06.2014, staat Irak, Syrië, Libië en Gaza in brand en worden er duizenden mannen met het "verkeerde geloof" koelbloedig afgemaakt en vrouwen verkracht... zoveel meer in Afrika... In Mosul, Irak, zijn er vandaag, na meer dan 2.000 jaar aanwezigheid, geen christenen meer. Alles ontnomen, maar dan ook ALLES, (zelfs de pampers voor de baby), ze zijn verdreven of gedood. In De Haag is gisteren in de "Schilderswijk" de "Islamitische Staat" uitgeroepen door de volgelingen van ISIS. Mensen het stopt niet! Overal in Europa komen islamieten op straat om hun macht te etaleren of moedigen om daar tegen te protesteren. Tijd voor verzet, voor het behoud van ONZE cultuur,zeden en rechten. Duldt niet langer het schuldig verzuim van de media naar eist eerlijk en ongekleurd nieuws. 40 jaar Islam in België. Van "cultuur verrijking" heb ik weinig of niets gemerkt, integendeel, met de Islam zijn we op weg naar de duistere middeleeuwen van angst, geweld en onderdrukking als slaven van Allah en zijn aardse dienaars.
Tunnelgraver

#323

2014-10-06 11:29

Ongetwijfeld de laatste keer dat ik mij nog eens zal uitspreken.....

Gezien de gebeurtenissen van de laatste tijd in de o zo "menslievende" moslimwereld (volgens de volksverraderskliek OpenVLD), die gewoon niet meer in woorden te vatten zijn (vertel het maar aan de vermoorde moeders,baby's,ouderlingen,kinderen,ongewapende en onschuldige burgers...) kan ik enkel nog één ding zeggen : het is tijd om het gezond verstand vaarwel te zeggen, wapens op te nemen en die verachtelijke smeerlappen met gelijke munt terug te betalen. Oog om oog, tand om tand...

Ze hebben nu duidelijk genoeg gemaakt tot wat ze in staat zijn, tijd om zulk uitschot (en al degenen die er achter staan) voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen......... Meer heb ik hier niet meer aan toe te voegen.......


Gast

#324

2014-10-11 12:03

Mijn tip is; begraaf een varken op die plek en er gebeurt niets daar
Marnix

#325 islam

2014-11-20 08:10

 

De islam is niet het abstracte geloof in een godheid. Allah is niet een ding dat buiten de moslim bestaat. Hij is macht en eer, hebzucht en lust, hij is de Christene die wordt onthoofd in het stof van een Iraakse stad en het Yezidi meisje dat wordt verkracht in de moskee, is hij de zwarte vlag wapperend over het puin van de dode stad en van de kalief die zijn peperdure horloge zit te strelen, terwijl de gijzelaars en slavinnen de rekening moeten betalen.

 

 

 

Dat is wat de islam was en nog altijd is.