Neen tegen een moskee in Ninove!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen tegen een moskee in Ninove!.

Marnix

#276 Tania De Jonghe

2014-01-28 20:21

@ tunnelgraver
Misschien kan iemand dit afdrukken of doorsturen voor Tania De Jonghe of haar een tekentje geven naar deze linken hier. Het is natuurlijk aangeraden dat IEDEREEN dat eens leest. Misschien langs een of ander wekelijks reclameblad?
De vrouw in de islam (Engelstalig)
Gepubliceerd op maandag 18 maart, 2013 17:46 Geschreven door dr. Bill Warner
http://libertygb.org.uk/v1/index.php/news-libertygb/3331-the-submission-of-women-in-islam

De vrouw onder de Sharia 27.01.2014 Uit het Engels vertaald en in het Nederlands aangevuld door lucky9
Met dank aan Bill Warner.
Bron: http://nageltjes.be/wp/?p=9387

Marnix

#277 Tania De Jonghe (vervolg)

2014-01-28 20:22

AFGHANISTAN ... toen en nu (foto's i.v.m. vrouwen en het leven) 27.01.2014
Bron: http://www.barenakedislam.com/2014/01/27/afghanistanthen-and-now/
Marnix

#278 Informatie video

2014-01-31 20:19

Video: De bouw van moskeeën in het verloop van de islamisering - Sabatina James 30.01.2014 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0p-kv0fXupY


Gast

#279

2014-02-01 12:19

er staan straks meer moskee's in Belgie dan kerken. veel te braaf zijn wij! als die er komt verhuis ik. Noem Ninove dan maar gewoon Brussel.
Marnix

#280

2014-02-01 13:14

Juist, er zijn al teveel moskeeën in Vlaanderen. Zie: http://www.vlaamseradio.tk/pivotx/2014-01-31/nog-een-mooi-citaat
Frank de Leeuw

#281 Re:

2014-02-01 13:31

#280: Marnix -

Heel juist, Marnix.

En bedankt voor de verwijzing.

 


Gast

#282

2014-02-06 19:40

Wij hebben geen zin in al dat bijéénkomen van moslims. En al zeker niet in het gekraai van een toreken. Dit gaat gewoon voor IEDEREEN last bezorgen. NEEN aan moskee.

Gast

#283

2014-02-18 10:57

Het is niet omdat we de moslims gedogen dat we ook vijf keer per dag de Azan (oproep tot gebed)moeten aanhoren. Plus als ze allemaal met hun stinkende oude Mercedes komen waar gaan die allemaal staan, niet op mijn oprit want ik steek hun banden plat. goed geweten!!!. Stem niet voor de VLD!!! want zij dragen de schuld.

Gast

#284

2014-02-18 13:02

Ik vind het erg dat via een petitie de onwil en de laksheid van het huidig stadsbestuur aan de kaak moet gesteld worden.Het stadsbestuur is ongeloofwaardig. Slijmers 1ste categorie. Ik hoop dat het hen nog zuur zal opbreken. Als ik daar iets kan toe bijdragen ....

Gast

#285

2014-02-18 15:47

ik steun deze petitie volledig !!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#286

2014-02-18 18:19

Moskee's horen niet thuis in onze cultuur

Gast

#287

2014-02-18 18:21

Ze moeten hun aanpassen aan ons, wij niet aan hun.

Gast

#288

2014-02-18 18:21

Ik steun deze petitie.

Gast

#289

2014-02-20 10:48

Waarom een moskee in Meerbeke ? Tanja De Jonghe woont aan de andere kant van Ninove met VEEL landbouwgrond... Zoiu het misschien te storend zijn ???? Zij zal er alleszins geen last van hebben
tunnelgraver

#290 Re:

2014-02-20 19:18

#289: -  

 awel, dat is nu eens een goed gedacht zie: laat ons een petitie maken voor een akkoord ivm moskeebouw, maar wel met die verstande dat hij tegen madam De Jonghe haar huis gebouwd wordt !!!!! Zou zij dan nog akkoord zijn? Ik denk het niet........... Van een valse teef gesproken!!!!!!!!!!

Maar al met al laat ons niet vergeten dat het hier in de eerste plaats tegen een dictatoriale religie gaat en niet tegen mensen die er al dan niet gedwongen moeten aan meedoen. Laat dit geen geweldactie worden, want daar sturen ze op aan , zodat zij hun handen kunnen wassen in onschuld....

Open VLD ?: allemaal Pontius Pilatussen met Januskoppen........dieven en tweezakken.....

Marnix

#291 Re: Re:

2014-02-21 08:13

#290: tunnelgraver - Re:

"De islam is als een dief die ongevraagd uw huis binnendringt en alles neemt wat hem dienstig is en zegt; "tot de volgende keer" en terugkomt tot hij u alles heeft ontnomen, uw vrijheid, uw recht, geloof en zeden, tot ge volledig van hem afhankelijk en aan hem geknecht zijt en in uw onmacht "om het behoud van uw leven" Allah gaat aanbidden met uw kont omhoog." Marnix

Daarom NERGENS nog een moskee, verdorie! We moeten het voorbeeld van Saoedi-Arabië volgen en alle illegalen eruit zetten, zie: Saudi Gazette van 23/01/2014

Ninove vuile stad

#293 moskee neen dat ze naar hun land gaan daar zullen ze zoveel niet moeten uitsteken gelijk hier .

2014-02-22 15:10

Stopt er mee het is al genoeg dat we moeten toekijken hoe hier alles verloederd in groot Ninove.Aan de burgemeester van groot Ninove Uw stad is aan het verloederen Ninove mooie en propere stad vergeet het maar.Ik heb nog nooit zoeen vuile stad gezien.Begin daar eerst eens mee.Ook aan Tanja als gedenkt van een Moskee toe te laten in Ninove denkt eerst eens aan de bevolking die voor jullie gestemd hebben en jullie gemaakt hebben waar je nu staat?Moest burgemeester Cosijns dat zien hij kruipt terug in zijn graf.Alles maar ook alles loopt hier mis.Gemoet maar kijken er word niets gedaan aan de opkuis van de kleine baantjes een voorbeeld kijk eens naar de molenbaantje de verbinding tussen de stenenmolen en de edingsesteenweg daar waar vroeger twee fietsers elkaar konden paseren kan men er nu bijna niet meer door met al die rommel iedereen laat zijn haag maar groeien of alles van hun is.Daar tegen over zouden jullie een toelating geven voor een moskee,wij op de stenenmolen kunnen zelf niet meer op onze oprit zelf tot daar zullen ze komenstaan met hun auto's.Ik weet een betere oplossing Tanja als er nog een weide achter uw huis is in Nederhasseld laat daar een Moskee neer poten daar zal er veel minder gevaar zijn voor ongelukken en laat ons in Meerbeke gerust .Doe uw werk eerst gelijk gemoet doen uw burgers waar ge stemmen van gekregen een plezier?Schoemaker blijft bij uw leest

Gast

#294 moskee

2014-02-22 15:19

Dat ze naar Brussel gaan en daar in de Moskee gaan bidden bij hun soort of naar hun land terug keren daar zullen ze zoeen grote mond niet moeten optrekken gelijk dat ze hier mogen doen.
Marnix

#295 Ninove vuile stad

2014-02-23 22:36

@ 293 beste,
Achter het huis van Tanja een moskee laten bouwen? Lost dat de problemen op? Integendeel, iedere moskee is er een teveel, waar die ook neergepoot wordt. Trouwens het zal NOOIT tot integratie kunnen komen omdat zij dat niet willen en vasthouden aan hun, aan ons, tegenstrijdige geloofscultuur die “samenleven” onmogelijk maakt. Het kan en zal alleen maar erger worden! Ter illustratie: zie 'Jongeren' slopen Helmond 23.02.2014 http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/02/jongeren-slopen-helmond#.UwnmmccVrps.email

Gast

#296 De moskee zal komen

2014-03-16 15:24

Belgen zijn zeer vriendelijke mensen echt waar maar die racisten mogen allemaal mi klote kussen!!!!Wat is jullie probleem eigelijk wa voor raar onrespectvolle mensen zijn jullie kom ni me jullie zevers racisten want vlaams belang zal nooit kunnen winnen tijd gaat komen dat wij allemaal in vrede gaan leven maar mense zoals jullie zullen altyd kritiek hebben daarom jullie leven is naar de klote jullie hebben geen leven alleen maar kritiek op alles tis slecht weer tzijn de moslims altijd dit dat en als zomer is boeken jullie vakanie naar buiteland blijf keer in u eige land kutracisten
Marnix

#297 Re: De moskee zal komen

2014-03-17 10:22

# 296: - De Moskee ZAL Komen

Uw openingszin, is zeer ondeugend, zalvend en slaan terzelfdertijd...  Wij zijn vriendelijke, respectloze mensen, racisten en mogen geen kritiek uiten...? Wel hier gaan we dan:

Bent u voorstander van gelijke rechten en behandeling van mannen en vrouwen?

Bent u voorstander van verplicht onderwijs voor meisjes, eerder waar ter wereld?

Bent u tegen de scheiding der geslachten in publieke en gebedsruimtes?

Bent u tegen steniging van vrouwen, die van overspel beschuldigd worden?

Bent u tegen kinderhuwelijken, al dan niet gedwongen?

Bent u tegen slavernij en kinderprostitutie?

Bent u tegen genitale verminking?

Bent u tegen gedwongen geslachtsverkeer?

Bent u tegen eermoorden?

Bent u tegen antisemitische publicaties doorde overheid en media?

Bent u tegen het dragen van de boerka in publieke ruimtes?

Bent u tegen de doodstraf voor moslims die zich tot een andere godsdienst bekeren?

Bent u tegen de discriminatie van holibi's?

Bent u tegen de Halal en Haram ecomomie en de gevolgen daarvan voor de huidige middenstanders, samenleving en stad?

Bent u tegen de toevoeging van de sharia bij de wettelijke rechtspraak?

Bent u een tegenstander van polygamie?

Bent u het oneens met de koran, die steld dat de islam superieur is t.p.v. andere religies?

Ondersteunt u de vrijheid van meningsuiting en van de pers?

Steunt u de induviduele godsdienstvrijheid en -beleving?

Steunt u het recht kritiek te mogen uiten op religie?

Wel, als u daartegen bent, dan is de bouw van een moskee een zinloos iets! En u weet waarom.

Wij, in Vlaanderen (en dat heeft NIETS met het Vlaams Belang te maken) zijn 100% tegen deze opgenoemde punten die ons cultuurvreemd zijn en wij ethisch niet kunnen verantwoorden in "eer en geweten", dit in tegenstelling van de islam waar deze punten wezenlijk deel van uit maken. Uw "godsdienst" of wat u godsdienst noemt, dit is voor ons GEEN verrijking maar een terugkeer naar de duistere middeleeuwen. U hebt nog de keuze om terug te keren naar uw vaderland of naar een land waar deze praktijken tot de wetten van het land behoren. Veel succes! En graag een antwoordje terug!

 

tunnelgraver

#298 Re: De moskee zal komen

2014-03-31 13:40

#296: - De moskee zal komen  

 als die moskee er komt blaas ik hem persoonlijk op.........!!!!!!!!!!!!!!!

Neeeeeeeeeee.......!!!!!!!!!! Want anders verlaag ik mij tot uw achterlijk niveau.

Het gezond verstand zal de bovenhand halen, als mensen beginnen inzien dat wij met barbaarse, middeleeuwse praktijken niet gediend zijn in een moderne, humane samenleving.

Btw, het verzet tegen moskees is niet alleen meer in Ninove, maar begint algemener te worden,is dat geen teken aan de wand?!

En nog iets, vergeet niet dat het de toeristen zijn die de kas van uw land spekken, maar ja om dat te snappen bent u blijkbaar niet slim genoeg.........

Marnix

#299 Re: Re: De moskee zal komen

2014-04-01 08:47

#298: tunnelgraver - Re: De moskee zal komen

Misschien is beter eens deze tip uit te proberen tunnelgraver, http://www.clint.be/buitenland/varken-vs-moskee-1-0

Vraag, kan er mij iemand op de hoogte houden van dit dossier, is er een link waar ik dat dossier kan opvolgen?

 


Gast

#300

2014-04-01 14:18

Zoals zovelen zijn we raddikaal tegen een moskee in onze gemeente,en zelfs tegen moskeen eender waar.