tegen de alcoholgrens naar 18

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie tegen de alcoholgrens naar 18.


Gast

#176

2014-01-21 15:37

kut regel bijna 16 en jawoor overheid verkloot het lekker voor je maar 8 jaar ofzo naar uit geleefd nog en half jaartje en dan verkloten ze het nou ik weet niet welke halfe gaare het idee in de maatschapij heb gebracht maar ik vind dat die gene vrij wijnig hersens heeft met vriendelijke groet ko

Gast

#177

2014-01-21 22:07

Regering verwacht van jongeren om jong te kiezen voor wat je wil met je toekomst in deze economisch beroerde tijd, maar beslissen of je drinkt of niet nee ho maar daar zijn we veeeels te jong voor.

Gast

#178

2014-01-22 11:55

Je kind van 16 jaar kun je nog corrigeren. Een kind van 18 iaar is lastig en wonen vaak op kamers.

Gast

#179

2014-01-30 13:35

opvoeden, leren omgaan met... dat is een taak van ouders. Geen betutteling van de regering. Een verbod maakt het juist spannender, leren op een goede manier om te gaan met alles is het doel van opgroeien, dus ook op een goede manier omgaan met drank. En wat het ergste nog is..... tot je 18 jaar kan je niet eens meer gewoon op stap !!! ja,, ranjaparty's, maar wie zit daar op te wachten op die leeftijd. Heb mijn dochter al heel cynisch gezegd dat ik wel op haar kinderen wil passen als ze voor de eerste keer naar een gewone kroeg gaat........... ( en met wat pilletjes op , is de ranja party misschien ook wel leuk....pfffff.. ik kan hier niet anders op reageren dan erg cynisch )

O... vergeet ik bijna te melden dat ik bij de nationale IQtest 110 scoorde, ben blij dat ik er wat vanaf heb gedronken toen ik jong was.... wie weet was ik dan nu wel hoogbegaafd geweest, en dat is ook niet wat je wil


Gast

#180 onzin dit

2014-02-16 15:10

echt totale onzin van die mensen die dit bedenken ik ben 14 heb wel eens gedronken en juist ja omdat het niet mag gaan alleen maar meer mensen het doen wat zijn die mensen slim zeg XD

Gast

#181

2014-02-26 15:54

ik vind het gewoon grote onzin dat jongeren van 16 jaar niet mogen drinken.. ben er op tegen ><


Gast

#182

2015-04-17 14:10

Omdat wij nu door deze regel naar geen enkel feest meer mogen en niet in het weekend eens een keer een lekker wijntje te drinken. We kunnen ons best zelf gedragen met alcohol..