Petitie Buitenschoolse Kinderopvang Hemiksem - Capaciteit
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie Buitenschoolse Kinderopvang Hemiksem - Capaciteit.
![]() Anonymous |
#51 Re: Re: Re:2014-01-11 07:10Het Lokaal overleg kinderopvang heeft in het verleden wel opmerkingen gemaakt over de BKO, helaas kan je nergens de verslagen hiervan lezen enz.. ook scholen, oppositie enz.. maar naar niemand wilde men luisteren.
en de problemen oplossen: wel in oktober zijn er dingen meegedeeld zoals gordijnen, kapstokken, badge, ... tot hier toe is er nog steeds geen verandering, op deze manier bestaat de kans dat het overleg dit jaar ook niet zal plaatsvinden.
|
Kim De Pauw |
#522014-01-13 16:31Die opvang is inderdaad een schande! Net zoals vele ouders hier zit ik dik in de problemen omdat er geen opvang is voor mijn kinderen en ik dringend terug moet gaan werken. Ik heb verschillende jobs moeten afslaan omdat ik geen opvang heb, terwijl er de jaren hiervoor nooit 1 probleem was toen de opvang gewoon op school was. Ik ben gaan klagen bij de directeur maar deze kan niets doen, ik heb gemaild naar de zogenaamde 'schepenen' (als die hun naam al waardig zijn?) Levi Wastyn en Kristien Vingerhoedts, maar deze hebben niet de beleefdheid of het fatsoen om te antwoorden. Ik heb gemaild naar Ria Cools, zelfde verhaal. Ik ben naar het gemeentehuis geweest, daar kreeg ik te horen dat ik maar een school in een andere gemeente moet zoeken of mijn kinderen (van 3 en 5) naar de creche moet doen (!!!), opvang is immers niet hun probleem of verantwoordelijkheid, dat is dat van mij. Dan heb ik naar de burgemeester gemaild, hij ging het probleem onderzoeken, niets meer van gehoord. Ik heb vandaag nog eens gemaild naar de burgemeester met de vraag een afspraak te maken om het probleem te bespreken en hoop op een positief antwoord. Ik heb voorgesteld om de opvang als vrijwilliger open te houden zodat er toch veel ouders geholpen zullen zijn, ook daar wordt niet naar geluisterd. Ik vind het een schande dat er niemand wilt luisteren en je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en het probleem compleet genegeerd wordt. Er zitten vele ouders in de problemen en niemand doet er iets aan. |
1ouder |
#53 Re:2014-01-13 18:31Wij proberen er iets aan te doen. bezorg ons je gegevens (gsmnummer - emailadres) via bko.ouders@gmail.com en we houden je op de hoogte van eventuele verdere acties. |
Daems |
#54 Re:2014-01-13 18:33Ook andere ouders die u kent mag u doorsturen naar onze groep!! |
Gast |
#562014-01-16 23:35Ik stel voor dat iedereen via volgende link het "sociale" bestuur van de schepen Wastijn meldt aan het partijbestuur van de sp.a, eens zien hoe tof zij dat gaan vinden http://www.s-p-a.be/vraag-het-ons/ |
Gast |
#572014-04-03 08:50opvang moet door opgeleide mensen worden gedaan, deze moeten overal aan het zelfde tarief zijn en voor iedereen betaalbaar zijn. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Gort over de grens moet blijven.
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Respecteer de euthanasiewet
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
1056 Gemaakt: 2025-07-05
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
246 Gemaakt: 2025-07-03
Behoud de NS JongerenDagkaart
2577 Gemaakt: 2025-06-24
Gort over de grens moet blijven.
5607 Gemaakt: 2025-06-16
Steun Poptempel De Kuip
9378 Gemaakt: 2024-10-12
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
310 Gemaakt: 2025-06-25
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
577 Gemaakt: 2022-05-17
Geen windmolens op de Grashoek
90 Gemaakt: 2025-07-03
Pak ons buitenzwembad niet af!
1834 Gemaakt: 2025-06-02
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
5283 Gemaakt: 2025-06-15
Stop de container MSNU9636101!
64 Gemaakt: 2025-07-04
🆘 Red voetbalvereniging Batavia’90 – Laat de gemeente niet wegkijken!
715 Gemaakt: 2025-06-28
Tegen het rookverbod op terassen
1282 Gemaakt: 2025-02-02
Betonstop Maria-ter-heide/ Brasschaat
273 Gemaakt: 2025-06-17
Laat de johannesschool bestaan
465 Gemaakt: 2025-06-16
Breng buslijn 461 en de sneltram terug op koers – genoeg omwegen, tijd voor oplossingen!
74 Gemaakt: 2025-06-23
Nee tegen een moskee
205 Gemaakt: 2025-06-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65786 Gemaakt: 2023-01-17
Widjai bezorger post nl
194 Gemaakt: 2025-06-25
❌ Petitie tegen de locatie van de nieuwe brandweerkazerne in Nieuwpoort
221 Gemaakt: 2025-06-18