hyves moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie hyves moet blijven.


Gast

#26 Re:

2013-10-31 17:18

#18: -

Same, ik ook nu al iets van 5 jaar. Ik voel me echt thuis op rpg. Hyves is minder populair maar voor ons  is het super belangrijk! Dat ze daar nu geen rekening mee kunnen houden. Maar het zou inderdaad ook kunnen dat iedereen naar een andere site gaat. Maarja, wat.. I mean het is niet iets wat je op facebook kan doen I guess.. TT^TT


Gast

#27

2013-10-31 17:46

Hyves moet blijven! en het is leuker dan facebook.

Gast

#28

2013-10-31 17:48

laat hyves gewoon staan rpg is de nieuwe hyves ik laat dat niet verpesten dan ga ik het via andere manieren proberen

Gast

#29

2013-10-31 17:55

Ik denk dat vele van ons zoiets hebben van: En nu?
Als hyves weg gaat betekend dat ook het einde voor rpg.
Ja er zijn genoeg andere sites, maar niet beter dan de hyves. Mij lijkt het dus totaal niets om op andere sites te rp'en en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over na denk.
Ik rp nu al voor 5 jaar en ik heb geweldige mensen ontmoet, geweldige tijden gehad en ga zo maar door.

En nu gaan mensen dat van me afnemen?
Nee, ik ben het daar niet mee eens. Daarom heb ik deze petitie ondertekend, omdat ik vind dat het moet blijven. Dat hyves maar is moet denken aan de mensen die er nog steeds opzitten in plaats van aan het geld.
En anders maak er niet zo'n falende game gebeuren van, maar iets waar wij rp'ers op actief kunnen zijn, iets voor de rp'ers die nog steeds trouw zijn aan hyves.

Gast

#30

2013-10-31 18:13

Hyves moet blijven, omdat veel mensen hun vrienden hier hebben gevonden waar ze veel steun aan hebben, en ook voor de freubelaars is zoveel te doen op hyves, daarom wil ik dat Hyves blijft!

Gast

#31

2013-10-31 18:20

IK KAN ALLEEN MAAR ZEGGEN , DAT VEEL OUDEREN DIE ZO.N LEUKE VRIENDSCHAP HEBBEN OP GEBOUWD ZICH WEER EENZAAM ZULLEN GAAN VOELEN .... HET IS GEWOON EEN GROTE SCHANDE DAT ZE DIT DEZE MENSEN AANDOEN .
VOOR VELEN IS DIT ZO BELANGRIJK . MAAR JA WIE WIL DIT HOREN ... GR. VAN LIDY.

Gast

#32

2013-10-31 18:22

laat hyves blijven

Gast

#33

2013-10-31 18:24

Hyven is voor heel veel mensen het enige contact met andere, heel veel mensen raken hun hobby kwijt, bv pimps maken en krabbelplaatjes, alles word ons afgenomen als hyves stopt. ik vind het niet eerlijk
na zoveel jaren alle vrienden ineens kwijt te zijn.

Gast

#34

2013-10-31 18:26

hyves moet blijf

Gast

#35 hyves moet blijf

2013-10-31 18:26

hyves moet blijf

Gast

#36

2013-10-31 19:38

2 euro per maand per hyver een oplossing????

Gast

#37

2013-10-31 20:36

hyves mag niet stoppen, hun moeten blijven en sinds ik rpg doet = rolle spel met personen dus daar maak je leuke mensen mee dus blijf.

Gast

#38

2013-11-01 07:02

Rpg móet blijven op hyves het moet gewoon

Gast

#39 Re: hyves moet blijven

2013-11-01 16:23

#1: -

hyves is wel leuk het is zonde om weg te doen maar facevbook vind ik toch leuker als ik moets kiezsen wat er weg moet tussen facebook en hyves dan kies ik hyves wat weg moet maar hyves moet gewoon blijven


Gast

#40

2013-11-01 17:27

Hyves moet sws blijven!

Gast

#41

2013-11-01 19:46

Hallo!
Rpg is een spel waar ik nu alweer vier jaar aan meedoe. Het is voor mij een belangrijk deel van mijn vrije tijd, vooral omdat het een moment is om even uit jezelf te stappen en gewoon te schrijven. Veel roleplay sites zijn anders dan hyves RPG -heel anders. Ik en meer dan honderd andere mensen -daar ben ik van overtuigd- komen dagelijks online. Omdat hyves nu weggaat stoppen sommige mensen en zijn de overgebleven mensen drastisch op zoek naar iets anders. Tumblr? Een eigen gemaakte netwerk? Het is allemaal anders en mensen splitsen zich hierdoor op. Dit is erg jammer! Hyves is gewoon de goede oplossing en door het verdwijnen van hyves zorgt alleen maar voor moeite. Ze maken er nu een game site van -waar er al super veel van zijn- ik ken niemand die daarvoor nog online komt.

Groetjes (:

Gast

#42 Re:

2013-11-01 20:13

#1: -

gaat mij net zo ben al lid vanaf 2006 dit mag gewoon niet gebeuren heb het gevoel dat ze een hele grote fam uitelkaar trekken je hebt toch een band met elkaar op gebouwt ook in het buitenland Noorwegen , Taywan.indonesie.dit is toch niet menselijk meer je kent el;kaar door en door alles mee gemaakt ziekte overlijden je hebt elkaar gesteunt en nu trekken ze de stekker er uit wat is dit voor wereld waar we in leven

 

zwemfee.


Gast

#43 hyves must stay!

2013-11-01 20:18

Really i dont want that hyves quit. Since im on hyves / rpg i made so much new friends from the Netherlands. I really dont know what do when this is all gone ):
Im going to miss you all my lovely friends!

Gast

#44

2013-11-02 13:15

Hyves heeft het voordeel (t.o.v. facebook) dat het forumtopics heeft, ideaal om iets terug te kunnen vinden.

Gast

#45

2013-11-02 13:38

Hyves is de wereld van RPG en daar dat hyves stopt Breek de RPG wereld kapot . RPG haal mensen bij elkaar over heel nederland
Jardy

#46

2013-11-02 22:04

Kunnen jullie hyves niet in een rpg site veranderen?
en eventueel internationaal maken?
dat zullen mensen zeer op prijs stellen

Gast

#47

2013-11-03 00:54

RPG is ook een spel

Gast

#48

2013-11-03 08:31

HYVES MOET BLIJVEN! mijn tekst was dan ook Wats upp? je kijkt zo raar!xD
Het mag dan voor kleine kinderen zijn, maar hyves is nogsteeds leuk. Stel je voor; Twitter en Facebook enzo gaat weg omdat het niet populair is(Stel je voor). En het zou een spelletjes website worden, dan zouden jullie ook gaan protesteren. Dus het kan dan wel dat jullie vinden dat hyves stom is enzo, kijk ook naar andere sociale netwerken, als die een spelletjes website worden zou je dit ook doen!:blablabla: :blablabla:. Maar als hyves stopt is het niet leuk

Gast

#49

2013-11-03 09:08

Het is onzin om Hyves te veranderen in een game site! Via Hyves blijf ik op de hoogte van concerten, magazines enz. en praat ik met goede vrienden! Straks gaat Facebook ook verdwijnen omdat Instagram opeens populair wordt ofzo! Ik vind deze petitie heel goed, en ik hoop dat er wat mee wordt bereikt

Gast

#50 Ik hou niet van games

2013-11-03 11:47

mn neef kwam afgelopen donderdag binnen en zegt: ''hey heb je het ook gehoord hyves gaat weg'' ik schrok me echt helemaal kapot ''hyves weg?'' ik houd toch niet van games.