Sinterklaas en Zwarte piet moeten een traditie blijven!

Sinterklaas en Zwarte piet moeten een traditie blijven! / Mededelingen / De Sint heeft jouw hulp ook nodig! / Opmerkingen


Gast

#1

2013-10-23 14:53

Ik woon al 46 jaar in Italie maar heb Sinterklaas altijd op een of andere manier gevierd en vind dit hele gedoe belachelijk zeker nu de VN zich er ook mee bemoeit maar hebben ze niets beters te doen. Al die aandacht aan de gewoontes van andere bevolkingsgroepen loopt nu de spuigaten uit ,niemand zegt dat ze mee moeten doen en bovendien wonen ze in Nederland en moeten de gewoontes van hun gastland respecteren,hier hebben we een tijdje de gekheid gehad van het Cristelijke kruis uit de klaslokalen te halen,geen kerstliedjes mer zingen want dat zou zogenaamd de moslims tegen de borst stuiten,gelukkig is dat aan het overwaaien want ik zou ook wel een paar dingen bedenken die me tegen staan wat hun geloof betreft maar ik ben van mening :Live and let live en Do as the Romans do.....met vriendelijke groeten,Liet


Gast

#2

2013-10-23 14:55

Sorry voor de schrijffouten maar het woordenboek heeft zijn eigen leven en niet altijd contoleer ik :D Liet


Gast

#3

2013-10-24 07:51

steun de actie maar heb geen facebook