Behoud het windscherm van De Iep

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud het windscherm van De Iep.


Gast

#1

2013-08-25 13:45

Het idee van de gemeente Den Haag is complete onzin.
- Het gebied is geen speelruimte voor kinderen, hiervoor is er een mega park.
- Het verwijderen van de windschermen vergemakelijk het ongewenst fietsen/brommen in het winkelcentrum.
- Het beperkt de exploitatie van de Iep en de andere nabijgelegen winkelgelegenheid.
- Het windscherm staat er al jaren waardoor het aantoonbaar geen probleem is.

Gast

#2

2013-08-26 10:26

Goede petitie waar ik het helemaal mee eens ben

Gast

#3

2013-08-26 13:09

Ypenburg heeft eidelijk een eetcafe, waar je gezellig en goed kan eten en drinken, maar bij het weghalen van de windschermen, waaien de broodjes van mijn bord!!!
Dus windschermen moeten BLIJVEN!!!!

Gast

#4 windscherm

2013-08-26 13:19

Ik vind het grote onzin als het scherm weg zou moeten. Het staat er al jaren en hoort bij het muziek en eetcafe. Er is een gezellig zitje gemaakt en achter het scherm zit je heerlijk. Dat er ruimte gecreerd moet worden voor de jeugd, is kolder. Laat de gemeente andere dingen organiseren voor de jeugd. In heel Ypenburg zijn speeltuintjes en is er niks voor oudere. Nu heb je iets gezelligs en wil de gemeente het afpakken. Nogmaals laten staan

Gast

#5 Re: windscherm

2013-08-26 13:25

#4: - windscherm 

 

zo is het maar net, de krant ad prijst de iep met een geweldige zaak voor jou en oud, dus terras hoort erbij!!!!!

Gast

#6

2013-08-26 13:25

Belachelijk dat de gemeente dit wil doen!!!!!!

Gast

#7

2013-08-26 13:49

Gemeente spoort niet , ook pinnen voor parkeren sta je 5 min om voor 10 cent te pinnen wat een mafketels zijn het ...

Gast

#8

2013-08-26 14:25

Het terras geeft een.goede sociale controle over het plein, ze kunnen beter opletten op alle scooters welke over het plein racen wanneer het terras weg is hebben de scooters meer ruimte om te racen , dus alstublieft laat staan dat terras
Sue

#9

2013-08-27 06:27

behoud Iep/scherm
al jaren lang is de scherm een bescherming voor de klanten van de Iep (en de vorige uitbater) die gezelligheid op het plein brengen en veel doen met name in het winkelcentrum. De gemeente zou blij moeten zijn dat de winkeliers tesamen de gezelligheid teruggebracht hebben op het plein. Het plein waar er gewinkeld en waar autos rondrijden op het parkeerterrein is geen speelplaats maar de ingang tot het winkelcentrum die juist door de terrassen en het scherm juist mensen trekt om daar te vertoeven en het gezellig te maken. Hetzelfe geldt voor de olliebollen kraam die 's-winters ook klanten trekt en daardoor het winkelcentrum gezond te maken.
Irma
Gast

#10

2013-08-27 06:41

De Iep is een van de weinige plekken waar mensen elkaar kunnen opzoeken en een drankje drinken of een hapje eten . Het is dan ook heerlijk als ze even uit de wind hiervan kunnen genieten. Ik heb zelf kinderen en zou niet willen dat mijn kinderen in het winkelcentrum gaan spelen hier zijn genoeg andere leuke plekken voor beschikbaar in Ypenburg. Dus ik zeg laat de Iep zijn windscherm lekker behouden.


Gast

#11

2013-08-27 14:03

Gelukkig dat er schermen staan, anders wordt je helemaal overhoop gereden door de scooters en de fieters

Gast

#12

2013-08-28 07:36

Het windscherm moet blijven,anders kan je zelden buiten zitten door de harde wind die in dat tochtgat blaast.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-08-28 07:47


vansteen

#14 Re:

2013-08-29 12:14

#13: piet -

De beschermende schermen, is dat een nieuwe titel van een Suske & Wiske?


Gast

#15 Re: Re:

2013-08-29 21:46

windschrem moet blijven!

onzin om weg te halen hoort gewoon bij een gezellig teras moet je dan op een open plein tussen de hangjongeren je broodje gaan eten? de iep is een gezellig plek en de gemeente moet maar wat aan die kutparkeer geld doen! dat is belachenlijk!

 

 

 


Gast

#16

2013-09-06 10:15

De gemeente zou blij moeten zijn dat er überhaupt ondernemers zijn die tegen belachelijke huren nog iets willen ondernemen in Ypenburg .
De windschermen staan er omdat er een dure architect vergeten is om na te denken bij de bouw.
Zoals elke Ypenburger weet is het een grote windhoek
Dus ben ik voor het behoud bureaucratie van de bovenste plank Jolanda