Navid Sharifi moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Laat hem blijven!
Re: Re: Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
#126: - Re: Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
Ja, ik mailde deze brief in de hoop Navid te kunnen helpen.
Regine
Re: Re: Re: Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
#128: - Re: Re: Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
Ik heb ook al een paar keer gemaild naar Maggie, zelfs vandaag ook nog eens.
Ik hoop echt dat het nog iets kan opleveren voor Navid!
Want die jongen verdient het om hier bij ons te blijven!
Laten we met zijn allen duimen dat hij toch nog 'groen licht' krijgt en mag blijven!
Re:
Ik hoorde dat er gisteren 2 mensens zijn vrijgelaten uit "De Refuge" in Brugge (waar Navid ook zit). Navid zei me dat er één van die twee een echte crimineel was. Echt zei Navid : een crimineel dat je het zelf niet zou geloven, maar toch is hij vrijgekomen en voor mij doen ze anders.
Gerechtigheid is in ons land ver te zoeken!
Re: Re:
Schandalig!! Ik waan me nu niet in le 'Royaume' maar in une 'République bananière' naar Afrikaans model! Het beste bewijs hoe onze politici de vloer vegen met de burgers en met de mensen van goede wil!
Trouwens, verschillende keren gemaild naar 'tante maggie', maar geen antwoord, zelfs geen ontvangstbewestiging!!
'Walgelijk!!
Re: Re: Re:
Ja hier ook al verschillende malen gemaild naar haar, en inderdaad ze heeft niets van haar laten horen. Ik heb zelfs gisteren geprobeerd naar daar te bellen, maar daar konden ze dan ook weer niet doorschakelen. Probleem met de lijn zeiden ze. Pff iedere dag zijn er mensen die vluchten uit Afghanistan voor de oorlog en dan gaan ze Navid terug naar ginder sturen? Als ik terug naar daar moet, zei Navid, wordt het mijn dood. Heeft Maggie dan echt geen hart? Blijkbaar niet. In wat voor een apenland leven wij hier toch? Ik ben beschaamd om Belg te zijn!
uitzonderingen te maken voor deze jonge mensen,
anderen zijn hem reeds moeten voorgaan : Zaki Ahmadi in het voorjaar, Nasir Shinwari vorige week maandag.... allemaal prachtige jonge mensen, die voor onze maatschappij een meerwaarde konden betekenen, het wordt allemaal van tafel geveegd, Wij vragen ons wel duizend keer af waarom worden ze zomaar het land uitgestuurd.
dacht dat hij hier geboren was,ik wil dat hij hier blijft.en de echte profiteurs die zich niet aanpassen buiten zo simpel is dat MAGGIE
Navid
Oppositiepartij Groen wil dat België voorlopig geen Afghanen meer uitwijst naar Afghanistan omdat het er te onveilig is. De partij vraagt een debat in het parlement over de kwestie en in afwachting zou ons land geen Afghanen meer mogen repatriëren. Dat bericht deredactie.be.
Een rapport van de Verenigde Naties waarschuwde eerder voor de repatriëring van Afghaanse vluchtelingen naar hun land in oorlog. Ook Belgische vluchtelingenorganisaties vragen om geen Afghanen uit te wijzen.
Het Commissariaat Generaal voor de Vluchtelingen behandelt voorlopig geen aanvragen meer van Afghanen. Maar volgende week zal nog een uitgeprocedeerde Afghaan ons land noodgedwongen verlaten, aldus de VRT-nieuwssite.
Hopelijk herziet Maggie haar standpunt hieromtrent en laat ze Navid blijven!
Navid sharifi is niet alleen hier. der zijn nog meer verhalen over andere Afghanen die in België zijn in zelfde situatie ..
Ministerie van asiel en emigratie hebben paar steden uit afghanistan uit gehaald van Subsidiëren bescherming en ik denk zij moeten die terug inzitten en die mensen subsidiëren bescherming geven ..!!
Zij moeten niet alles geloven wat in media word gezegd over afghanistan ..
Afghanistan is niet Veileg !!!!!!!!!!!!
(taal, werk, enz.) worden teruggestuurd ?! de anderen NIET. Welke beleid is dat, gewoon SCHANDALIG, MENSONWAARDIG.
Re: Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
#125: - Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
mooie lieve oproep van je Regine!
PS: Nadine, vandaag in de standaard ook jouw warme woorden gelezen..
| This discussion has been closed. |
Re: Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
#125: - Oproep aan Mevrouw de Staatssecretaris
Is deze brief naar Maggie verstuurd geweest ook?