De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#2251

2014-05-02 09:14

Wat willen ze nu? Alles korten, maar als je alles goed bekijkt kost het ons land alleen maar meer. Als men de aftrek afschaft gaan een hoop mensen stoppen en moeten ze zoeken naar een baan. De arbeidsmarkt is ook niet groot dus gaan mensen aankloppen bij de gemeentes. Dat houdt in dat de gemeente deze mensen niet in de kou mag laten staan, dus moet de gemeente deze mensen onderhouden! Ze kijken veel te kortzichtig alleen maar hoe ze zo snel mogelijk kunnen bezuinigen maar hoe dat uitpakt????? WAKKER WORDEN DEN HAAG.

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-05-04 07:09



Gast

#2253

2014-05-21 06:28

Pfff. Teken aub!
marksmithloan@outlook.com

#2254 James

2014-05-24 07:16

Goede dag voor iedereen Op deze site wil ik getuigen hoe ik was redding van de heer Mark Smith Toen ik afzetterij ik ben de heer James D Payne bij naam. Ik woon in de VS , ik wil dit medium gebruiken om alle lening zoekers waarschuwen heel voorzichtig zijn, want er zijn oplichting everywhere.Few maanden geleden was ik financieel gespannen , en vanwege mijn wanhoop was ik opgelicht door verschillende online kredietverstrekkers. Ik had bijna de hoop opgegeven , totdat een vriend van mij verwees me naar een zeer betrouwbare geldschieter genaamd Mr Mark Smith, die leen me een lening van $ 10.000 onder 8hours zonder stress . Als u behoefte heeft aan enige vorm van lening gewoon contact met hem via e-mail ...... Marksmithloan@outlook.com Ik gebruik dit medium om alle lening zoekers waarschuwen vanwege de hel Ik passeerden in de handen van die frauduleuze geldschieters . En ik wil niet eens mijn vijand niet door deze hel die ik doorgegeven via de handen van die frauduleuze online geldverstrekkers , zal ik ook wil dat je me helpen deze informatie doorgeven aan anderen die ook behoefte hebben aan een lening als je eenmaal ook uw lening ontvangen van de heer de heer Mark Smith , ik bid dat God hem een lang leven zou moeten geven . God zegene hem voor altijd voor de goede dingen die hij heeft gedaan in mijn leven .
(De heer Marksmith )

Gast

#2255

2014-05-25 19:54

Ongelofelijk dat niemand in dit land ageert op de belastingdruk. Het is gewoon afpersing. Ik herhaal afpersing !!! Het is toch niet normaal meer wat wij afdragen en wat de staat (lees maffia) er mee doet. En dat nog geeneens genoeg , ook nog bijlenen. Het is gewoon crimineel !!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-05-25 20:44



Gast

#2257

2014-05-29 19:28

Zelfstandige worden al genekt Door dit cabinet
De belasting wil steeds meer brandstof record hoogte terwijl je naar klanten moet.
Het gaat maar Door.

Gast

#2258

2014-06-02 21:20

Ik wil ondertiteling op programma's. Omdat ik doof ben. Elke programma's moeten ondertiteling erop.

Gast

#2259 ondertiteling op programma's

2014-06-02 21:22

Ik wil ondertiteling op programma's. Omdat ik doof ben. Elke programma's moeten ondertiteling erop.

Gast

#2260

2014-06-05 13:54

Eindeliijk aktie! Ik zit al tijden te denken hoe je naast je werk tijd hebt voor een beweging tegen deze absurde ideeën.

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-06-05 14:30



Gast

#2262 Fred Scott

2014-06-06 11:10

Heeft u gedacht van het krijgen van een legitieme lening-provider waar u wilt
te herinvesteren dividenden na veel? Pak dit levenskeer financiële
bieden en geven uw bedrijf, onderwijs, huisvesting en de bouw van een lift.
$ 1.000 tot $ 200,0000,000 met een maximum van 30 jaar op 3%. belang.
Geachte kandidaat,
Als u geïnteresseerd vriendelijk bent contact op met ons Fredloanfirm@outlook.com
De heer Fred Scott (MD).
Lening / financiële aanbieders.
© 2014.

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-06-19 07:51



Gast

#2264

2014-06-20 06:12

De Zelfstandigenaftrek moet blijven.
Alvin Scott

#2265 lening bieden

2014-06-22 04:59

Hallo, u
Ik ben een internationale schuldeiser, make leningen bereiken
€ 500 000 à 90 000 €, klaar gemaakt via Western Union of MoneyGram
Ik doen wat ziet er normaal en snel door bank account ook met zeer
goede prijs
Dus als u behoefte heeft aan een snelle en dringende
Neem contact met mij alvinscott12@outlook.com

Gast

#2266 Re: Re: Knuppel in hoenderhok.

2014-07-03 12:55

#23: hans - Re: Knuppel in hoenderhok.

Er wordt helemaal geen denkfout gemaakt. Ja, de markt dicteert de prijs. Maar de markt zijn alle ZZP'ers zelf! Als de ZZP'ers nou eens niet onder hun eigen kostprijs gaan aanbieden, kan de klant nog zo willen drukken op de prijs, maar lager dan de kostprijs zal hij het niet krijgen.
Alleen als ZZP'ers hun eigen markt kapotmaken door onder kostprijs te gaan concurreren, dan krijg je dat je weinig verdient, geen marges kan maken, geen verzekeringen en pensioen kunt bekostigen en dus afhankelijk wordt van de aftrek.

 

 


Gast

#2267 Re: ondertiteling op programma's

2014-07-04 15:02

#2259: - ondertiteling op programma's

Hi, elk lichaam op deze site die lening nodig hebt hier is een goed nieuws voor jullie allemaal. Ik heb mijn lening van € 12.000 vandaag van de heer Passy Ben, de oprichter en chief officer van PASSY Funding Inc vandaag. Contact met hem op zijn e-mailadres nu: passyhome01@gmail.com

Dus u kunt ook uw lening van hem. niet wassen van elk moment, want dit is de kans voor uw om uw eigen lening te brengen.

nu snel contact met hem voor uw lening.

Dank aan de heer Passy Ben en dank aan u allen.

Mijn naam is Daniel Van Adlar

Kies een pseudoniem

#2268

2014-07-04 15:11


Did you mean: Hi, every body on this site who need loan here is a good news for all of you. I just got my loan of € 12,000 today from Mr Passy Ben, the founder and chief officer of PASSY FUNDING INC. today. Contact him at his email address now: passy home01@gmail.com So you can also get your loan from him. do not wash every moment because this is the chance for your to bring your own loan. quickly contact him now for your loan. Thanks to Mr. Passy Ben and thanks to you all. My name is Daniel Van Adlari a need loan 10,000 euro 2014
Hi, elk lichaam op deze site die lening nodig hebt hier is een goed nieuws voor jullie allemaal. Ik heb mijn lening van € 12.000 vandaag van de heer Passy Ben, de oprichter en chief officer van PASSY Funding Inc vandaag. Contact met hem op zijn e-mailadres nu: passyhome01@gmail.com

Dus u kunt ook uw lening van hem. niet wassen van elk moment, want dit is de kans voor uw om uw eigen lening te brengen.

nu snel contact met hem voor uw lening.

Dank aan de heer Passy Ben en dank aan u allen.

Mijn naam is Daniel Van Adlar

Gast

#2269 Jonna Finance

2014-07-11 12:49

Heeft u een snelle en eenvoudige lening? Ik ben de heer Jonna, de CEO van Jonna Financiën lening bedrijf, ik ben om u te laten weten dat dit een lening bedrijf dat geeft leningen tegen een rente van 2% aan mensen / organisaties van het bedrijfsleven die behoefte hebben aan geld. Ik wil dat u weet dat uw lening bedrag aan u zal worden toegekend. Wij bieden alle soorten van leningen aan ernstige minded personen die behoefte hebben aan financiële bijstand. Om de lening procedures gestart, te sturen naar ons de volgende gegevens:-email: jonnafinance@outlook.com

Gast

#2270 Heeft u een lening

2014-07-14 00:43

Heb je kapitaal nodig hebben om geleidelijk Wij bieden goedkope en gemakkelijk online leningen, variërend van € 1000 tot € 10 miljoen mensen in de gemeenschap om uw bedrijf te ondersteunen tot grote hoogten, en hen te helpen in hun verschillende dagelijkse leven, dus waarom niet contact met ons op als we helpen brengen naar de realiteit die droom. Ons bedrijf nu ook de financiering aan particulieren en samenwerken instanties, dus als je op zoek bent naar fondsen om uw bedrijf te stimuleren of heeft u financiering voor uw eigen persoonlijk gebruik nodig heeft, bieden wij financiële diensten aan u en onze rente is zo laag als 4% per jaar voor een maximale duur van 25 jaar, dan kunt u nu contact met ons op voor meer details bij forestryloanfirm@gmail.com

Gast

#2271 Johnny Elvis

2014-07-15 04:01

Een must read:

Goede dag iedereen, ik ben de heer Johnny Elvis bij naam, ik ben een burger van New York de VS, heb ik uitgekeken naar een echte lening bedrijf voor de afgelopen 2 maanden en alles wat ik kreeg was groep van oplichting die me om hen te vertrouwen en aan het eind van de dag, ze me bedrogen van $ 7000 zonder er iets voor terug, al mijn hoop verloren was, kreeg ik in de war en gefrustreerd, ik vind het heel moeilijk om mijn familie te voeden, ik wilde nooit iets mee te maken hebben lening bedrijven op de netto weer, omdat ik nooit een lening bedrijf vertrouwde weer sinds ik was opgelicht, dus ik ging om wat geld te lenen van een vriend, ik vertelde hem alles wat er gebeurd en hij zei dat hij me kan helpen, dat hij weet een lening bedrijf die mij kan helpen, dat hij net een lening van hen, regisseerde hij me over hoe toe te passen voor de lening, ik deed wat hij me vertelde, heb ik gesolliciteerd, hoewel ik nooit geloofd, maar ik heb geprobeerd en tot mijn grootste verbazing mijn lening was mij toestond binnen 24 uur, kon ik niet geloven, ik ben gelukkig en rijk weer en ik ben God te danken dat op deze oplichting over de plaatsen een echt bedrijf als dit nog steeds bestaan??, neem dan raad ik iedereen die er die behoefte hebben aan lening en kan betrouwbare, vertrouwde en in staat terug te betalen op de bestemde tijd van de middelen om contact (eladioloancompany@yahoo.com) en vrij zijn van oplichting op het internet. ze zal je nooit teleurstellen.
Maurice finance

#2272 lening bieden

2014-07-15 17:00

Hallo,
Ik ben de heer Maurice een gecertificeerde, gerenommeerde, legitieme en een erkende geldschieter. Ik lening geld uit aan mensen die behoefte hebben aan financiële bijstand. Heeft u een slecht krediet of u behoefte heeft aan geld om rekeningen te betalen? Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we maken betrouwbare begunstigde bijstand als we blij zijn om u een lening wordt.
CONTACT EMAIL: mauricefinance@hotmail.com

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-07-15 23:55



Gast

#2274

2014-07-16 12:22

Niet aankomen
bramahfund@gmail.com

#2275 lening

2014-07-16 14:59

#2263: John Mclondon - HEB JE NODIG zakelijke lening? HEB JE NODIG persoonlijke lening?

 

Het is mij een genoegen om anounce aan het grote publiek dat ik echt mijn lening te krijgen van Brama Hitch lening €30,000 bedrijf (bramahfund@gmail.com) nadat ik zag de post van ene Dr Patricia en de heer Victorlic. Ik dank God vandaag voor het helpen van mij alles wat ik verloren gaat door de handen van enkele oplichter op het internet terug te krijgen. Het is van het rooster vreugde zakendoen met Brama Hitch lening Company (bramahfund@gmail.com) en al mijn blijven dankzij hen.
Robert Suzan