Volg de Vos webcam 3 langer aan laten

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Volg de Vos webcam 3 langer aan laten.


Gast

#26

2013-06-04 23:17

Nu stoppen met de beelden is als het lezen van een boek maar de laatste bladzijde niet te lezen krijgen. We zijn vanaf de geboorte betrokken geweest bij dit vossengezin, laat ons aub ook de laatste fase meemaken? En wel het definitief verlaten van het ouderlijk nest.

Gast

#27

2013-06-05 00:28

heel leuk

Gast

#28

2013-06-05 00:39

het geeft me veel plezier

Gast

#29

2013-06-05 00:50

ja wij kijken er zoveel naar dat wij het betreuren als de webcam al zou sluiten.houd het aub nog een paar weekjes open.tot ze allemaal weg zijn .vriendelijk dank.

Gast

#30

2013-06-05 07:28

Ik heb deze vosjes geboren zien worden en kijk regelmatig(paar keer per dag)hoe het met ze gaat en wat ze allemaal doen,het zou jammer zijn als we ze nu al niet meer kunnen volgens,dus goed plan om cam 3 nog even zijn werk te laten doen.
Ana

#31

2013-06-05 07:42

I have been watching the little foxes since they were born and I have learned so much about this beautiful wild species! Please, I beg you to let us watch for longer the little cubs. The first thing I do when I wake up is turning my pc on to watch your beautiful and amazing fox project! Thank you :)

Gast

#32

2013-06-05 07:49

Ik heb ze geboren zien worden, ben bezorgd geweest om ze, heb nachtenlang slaaptekort gehad omdat ik aan de streams gekluisterd zat om naar het gekrioel en gepiep te kijken en luisteren.
En nu wil ik ook graag zien hoe ze moeders vleugels verlaten. Laat de cams aub nog ff draaien?

Gast

#33

2013-06-05 07:56

ben verslaafd aan de vosjes vanaf de geboorte kijk velen keren per dag en avonds mogen we aub nog zoien het einde dat de vosjes hun eigen weg gaan wilt u aub cam3 nog aanlaten tot vosjes weg zijn vast hartelijk dank hiervoor en voor al die mooie beelden niet aan denken die vosjes nu al te missen aub even nog tot het einde cam 3 aanlaten

Gast

#34

2013-06-05 08:11

ik volg de vosjes al een tijdje van af hun geboorte en ik geniet er enorm van niet alleen de vosjes maar ik kijk dan tegelijk de vogels oa de ooievaar en steenarend met hun jongen je ziet al deze dieren opgroeien en nu de jonge bevertjes die geboren zijn zo lief.En af en toe staat er een fotootje van de vosjes dan maak ik n kopy van en heb een leuke herinnering aan de vosse fam.

Gast

#35

2013-06-05 10:12

ik kijk elke avond, sinds dat ze geboren zijn.
Ph. v.d. Berg
Marja

#36

2013-06-05 10:13

#26: -

Mooi gezegd en helemaal mee eens!


Gast

#37

2013-06-05 11:04

Ik vind het leuk om het te zien. Betty

Gast

#38

2013-06-05 11:07

Het moment dat de burcht niet meer nodig is, is tevens het juiste omslagpunt om uitzending te beëindigen. Overbodig is uitzending pas wanneer de burcht is verlaten. Zolang ze er nog zijn is deze eerste levensfase nog niet afgesloten.
Het meebeleven, dé slogan van dit project, wordt nog voor het cruciale moment afgebroken. Dit afbreken houdt in dat het einddoel van deze eerste levensfase, de overstap naar hun zelfstandige leven, niet wordt getoond. Terwijl deze overstap naar hun eigen zelfstandige leven de bekroning is van al deze weken meebeleven.
Indien er geen prangende, puur noodzakelijke redenen zijn om af te sluiten laat dit project dan doorlopen tot de natuurlijke overgang is gemaakt. Pas dan is het een compleet project geworden en geen – als ik het even wat cru mag zeggen – afgeraffeld eind. Een halverwege uitgewaaid kaarsje. Het verminkt dit project, het meebeleven onnodig.
Nog een argument: Eerdere afsluiting is een ongelukkig gekozen moment aangezien de wetenschap dat SBB vrolijk verder kijkt en het publiek op het cruciale moment worden buitengesloten de SBB niet in dank zal worden afgenomen. Niet landelijk en ook niet daarbuiten.
Kortom:
Pas op het moment dat de burcht niet meer nodig is, is het tevens het juiste omslagpunt om uitzending te beëindigen.

Gast

#39

2013-06-05 13:14

Waarom in hemelsnaam de webcamera uitzetten vóórdat de vossen niet meer te zien zijn? Ondanks alle uitleg en verwijzingen op het blog van de webredactie nog steeds geen bevredigend antwoord gekregen. Laat ons deze natuur meebeleven tot het proces is afgerond alstublieft!

Gast

#40

2013-06-05 14:08

Grote fan van de vosjes!!!

Gast

#41

2013-06-05 14:41

waarom zou je camera 3 afzetten als er zoveel mensen plezier aan beleven?
De camera staat er, de vossen hebben er geen last van. Dus alleen positieve dingen als de camera blijft draaien. Laat de vosgenieters A.U.B. nog wat langer genieten. Er is al zo weinig te genieten van de natuur die een maand achter loopt ivm het weer, dan laat de camera ook nog maar een maand draaien, dan hebben jullie ook meer eer van jullie werk. dank U voor alle mooie beelden, U heeft een echte liefhebber die ziek op bed ligt heel wat mooie uren laten beleven. dank daarvoor.
misschien kunt U ook denken aan mensen zoals ik die niet naar buiten kunnen en dan moeten genieten van wat U ons aanbied.
een van de VOSSENVOLGERS

#42 vosjes

2013-06-05 14:50

Hopelijk mogen we met ons allen de vosjes tot ze vertrekken blijven volgen....
Bedankt voor alle mooie beelden de afgelopen weken en hopelijk tot het vertrek van DE VOSJES !!!

Gast

#43

2013-06-05 14:57

Veel geleerd over de vossen
en genoten natuurlijk !!!
Graag volgend jaar weer

Gast

#44

2013-06-05 15:44

mooi en leuk,stukje natuur promoten gr.piet

Gast

#45

2013-06-05 16:19

ik ben ziek op dit mment overspannen depri en deburn out ik leef hier van op het is zo mooi de bevalling en nu dit asjeblieft laat het door gaan

Gast

#46

2013-06-05 16:29

Het zou dood zonde zijn,als het nu ineens,niet meer mogelijk is om de vosjes verder te volgen
wij genieten er iedere dag weer van
gun de mensen toch dat verzetje
mvg.Antoinette

Gast

#47

2013-06-05 16:29

ik vind het na verwachting te vroeg ,omdat ik het anders heb gelezen

Gast

#48

2013-06-05 16:46

Cam 1,2 en 3 aan laten staan totdat de vossen uitgezwermd zijn.

Gast

#49

2013-06-05 17:25

hallo ik vind volg de vos langer moet zijn ik vind het erg leuk om te zien hoe de vosjes leven en groot worden de natuur is zo mooi dat moet zo blijven dankje wel voor zoiets moois xx

Gast

#50

2013-06-05 17:55

Het is erg leuk en leerzaam om het natuurlijke gedrag van de vossen en andere dieren in "mijn achtertuin" (woon in Lelystad) te zien.