Bevrijd Demi en Nirvana

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Bevrijd Demi en Nirvana.


Gast

#26

2013-05-14 18:06

Marcel Vervloesem

Morkhoven : JUSTITIE WIL ZO SNEL ALS MOGELIJK MORKHOVEN ACTIVIST UITSCHAKELEN .

De Turnhoutse Justitie zet alles op alles om de Morkhoven activist Marcel uit te schakelen een het zwijgen op te leggen . Marcel wist onlangs een brelangrijke doorbraak te forceren om de strijd tegen de kinderhandel in al haar vormen op Internationeel vlak te voeren . Hiervoor zouden vertegenwoordigers uit 19 landen in september bij elkaar komen om te overleggen hoe zij onderling en in samenwerking in de nabije toekomst zouden gaan voeren . Sinds dit een feit wordt , is Marcel in opdracht van de Justitie herhaaldelijk opgeroepen voor verhoor bij de Politie en voor de keuze gesteld om zijn activiteiten meteen te worden vervolgd en opgesloten te worden . De activist weigerd op het Justitiebevel in te gaan en zal bijgevolg dan ook eerdaags gedagvaard worden . De dagvaardiging gaat uit van een parketmagistraat dewelke eertijds het dossier Zandvoort verwaarloosde en Marcel eertijds vervolgde en veroordeelde omdat de actist het gevonden Zandvoortmateriaal het materiaal overhevelde aan buitenlandse politiediensten en mensenrechtenverenigingen w.o. bij de Verenigde Naties , met talrijke indentificaties van slachtoffertjes tot gevolg en de aanhouding van tal van daders .

https://www.facebook.com/marcel.vervloesem?hc_location=stream

Gast

#28

2013-05-14 23:37

Nu na zoveel jaar van bewezen onrecht mag het niet zo zijn dat de Overheid zijn verantwoordelijkheid ontloopt, en dient zij alles in het werk te stellen om aan dit drama waarin de familie van den Brink nog steeds verkeerd een einde te maken. Men dient een diepgaand onderzoek in te stellen om de ware toedracht en schuldigen te achterhalen en te bestraffen. En te zorgen dat de kinderen daar komen waar ze het liefste willen zijn, bij de ouders zoals de meesten inmiddels weten. Daarbij - als er sprake is van corrupte inner circles die zich bedienen van jonge kinderen - en dit is het geval weten we nu uit het Samsonraport zijn we verplicht hier alles aan te doen! Schokkend was het intervieuw deze week weer waarin we hebben kunnen vernemen, Satanische Netwerken vanuit de kerk waar de dominee, (huis)dokter en andere leden van vrijmetselarij spilfuncties hebben en verantwoordelijk blijken te zijn voor pedofiele-necrofiele- en andere martel-misselijkmakende smeerlapperijpraktijken waarbij meestal zeer jonge kinderen het slachtoffer zijn, meestal met een verschrikkelijke dood de dood tot gevolg. Mensen in Nederland wordt wakker. Geef Ben van den Brink alle steun in zijn onderzoek om de onderste steen boven te krijgen! Teken de petitie!!

Gast

#31

2013-05-18 01:09

Ik volg de zaak al een tijdje. Gruwelijk! Hoop dat jullie snel weer herenigd worden.

Gast

#32

2013-05-18 13:31

Ik heb gisteren nog van een politie agent gehoord dat je altijd aangifte mag en kan doen van sexueel misbruik in elke willekeurige plaats in Nederland, het is dan ook zeer frappant dat dat in dit geval nog steeds nergens in Nederland gelukt is.

Gast

#33

2013-05-20 11:26

Het wordt hoog tijd dat de feiten worden bloot gelegd en erkinning krijgt, maar zolang het volk nog massaal achter het koningshuis aan sjokt,(slaven) zullen we gewoon doorgaan en we hebben de tijd (transformarie) mee.

Gast

#34 400 JAAR LANG CONNECTIE ORANJES EN SATANISCHE NETWERK

2013-05-22 15:58

http://www.stamboom.minkman.org/minkman.htm, ONTELBARE FAMILIES STAMMEN VAN DIT RITUEEL INCEST FAMILIE AF ,ALLEMAAL DRAGEN ZE AFWIJKEND DNA !!!

Gast

#35 DUITS SS/ JOODS SAMENWERKING

2013-05-24 06:31


Gast

#36

2013-05-24 11:21

Wat is machtsmisbruik toch een afschuwelijk ding. Gelukkig leven we in een periode dat WAARHEID boven tafel komt, hoe goed men ook zal proberen alles verborgen te houden.
Deze mensen zullen zichtbaar worden voor de wereld en dan zijn de rollen omgekeerd...het is te hopen dat de wereld hen met meer menselijkheid bejegent dan zij hun slachtoffers doen, anders hebben we nog niets bereikt.
Ik wens de familie alle kracht en sterkte toe om dit verschrikkelijke in hun leven te kunnen dragen. Ik hoop dat er in de harten en hoofden van degenen die hier verantwoordelijk voor zijn het besef komt hoe onmenselijk ze zijn geworden. Beestachtig noemen we het, maar dieren zijn hiertoe niet eens in staat. Voor de meisjes wens ik dat dit zo snel mogelijk voorbij zal zijn en dat ze alle ondersteuning krijgen en de kracht zullen hebben die nodig is om te helen.
Iemand

#37 Re: 400 JAAR LANG CONNECTIE ORANJES EN SATANISCHE NETWERK

2013-05-29 19:06

#34: - 400 JAAR LANG CONNECTIE ORANJES EN SATANISCHE NETWERK

De site is nu al niet meer beschikbaar, kan je nagaan wie dit allemaal proberen te verhullen!


Gast

#38

2013-05-30 13:09

Wilma open de deur en sleep ze aan dr haren naar buiten. Walgelijk en laat jullie onder behandeling van een spychiater plaatsen.!!ALLEMAAL

Gast

#39

2013-06-09 17:57

wel jammer dat er veel mensen hier aan mee doen, maar niet bekend willen zijn. als je voor iets staat, mag men gerust weten wie ik ben. want ze mogen best weten dat ik jeugdzorg niets vind, laten ze naar de mensen gaan die werkelijk hun zorg nodig hebben. er zijn genoeg gezinnen hier de dupe van dat ze ten onrecht de kinderen uit huis worden gehaald
Marco Bijlo

#40 Minkema geen verwantschap met Minkman/Menkman

2013-08-26 12:34

@ Ben van den Brink
Ik lees je stukjes op Facebook regelmatig, en het spijt me wat er met jullie dochters is gebeurd. Ik bewonder je vasthoudendheid om de meisjes weer thuis te krijgen. Goed van je dat je alles openbaar maakt, maar ik denk dat je je bij dit stukje toch vergist. De achternaam Minkema heeft namelijk niks met de namen te doen die je noemt. Kijk maar eens in welke delen van het land de naam Minkema het meest voorkomt: Noord-Holland, Groningen. Kijk maar eens op de website van het Meertens Instituut, daar kun je de verspreiding van familienamen zien. De andere namen die noemt komen in Oost-Nederland voor. Bovendien is de naam Minkema afgeleid van de voornaam Minke, een patroniem dus. Er zal eeuwen terug in de familie Minkema iemand met de voornaam Minke geweest zijn, waardoor je 'kind van Minke' krijgt, dus Minkema (net zoals Jansen betekent 'zoon van Jan' en Pietersen: zoon van Piet). De andere namen die je noemt, die uit Oost-Nederland die dus niks met Minkema te maken hebben, hebben een andere oorsprong, namelijk een plaatsnaam. Alleen gedegen onderzoek naar de herkomst van familienamen kan dat aantonen, niet klakkeloos Googlen en lukraak een familie als zondebok aanwijzen omdat die naam nou toevallig hetzelfde prefix heeft als de naam Minkema. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Gast

#41

2013-10-17 18:43

Waarom zijn de meisjes nog steeds niet thuis, na vier jaar pure ontvoering, waarbij zij ook seksueel misbruikt zijn?
Zonder geldige indicatiebesluiten?
Is dit kinderbescherming?
Gezinnen worden kapot gemaakt. En die kinderen moeten gezond weer de maatschappij in?
De meisjes willen bij hun ouders zijn, maar mogen hen bijna nooit zien.

Het komt er nu op aan de meisjes zo snel mogelijk te bevrijden uit het zogeheten Wilmahuis in Hazewater Zoetermeer en hen veilig terug te laten keren naar hun gezin. Voor een kind telt iedere dag. Zij kunnen geen jaren wachten.
Thuis is de plek waar ze zich veilig voelen, bij hun liefhebbende ouders.
De onvoorwaardelijke liefde voor hun dochters en de gedrevenheid om hun meiden te bevrijden uit het 'gezinshuis', raakt mij diep.

Gast

#42

2013-12-05 13:10

Dat zoiets vreselijks als dit nog gebeurt in nederland, en de politie die gewoon mee werkt om het geheim te houden. Een vader die word gearesteerd omdat hij zijn dochters wil beschermen? Ik heb ergens anders nog een artikel hier over gelezen, waarin de vader werd opgepakt omdat die gedrijgt zou hebben iedereen in het 'gezinshuis' neer te schieten. Als t mijn kinderen waren had ik dat allang gedaan.

Gast

#43

2013-12-07 11:05

dit is te gek voor woorden, hier moet worden ingegrepen en vervolgd met een flinke gevangenis straf, dat dit nog steeds kan in Nederland gaat mijn verstand te boven.

Gast

#44

2013-12-08 14:02

SCHANDALIG!!!! EN DAT IN ONS LAND! DIT MAG NIET MOGEN EN ER MOET HIER AANDACHT AAN GESCHONKEN WORDEN....EN REKEN MAAR DAT DIE CORRUPTE ZOOI AAN DE HAAK GAAN......WACHT MAAR AF.....

Gast

#45

2013-12-08 14:17

Dat dit in Nederland kan belachelijk

Gast

#46

2013-12-08 20:26

Een goed initiatief, Demi en Nirvana zijn vier jaar geleden zonder opgave van reden van officiële zijde weggerukt en ontvoerd naar een huis waar zij aanwijsbaar zijn misbruikt en mishandeld. Het kan worden bewezen dat de kinderen niet veilig zijn. De ouders kunnen zich niet verdedigen omdat het indicatierapport ontbreekt evenals een volledig aangemaakt dossier. Op die manier kan men elk kind zonder uitleg zomaar bij de ouders weghalen en onderbrengen in een pedofiel netwerk zonder dat er een haan naar kraait. Er hoeft niet worden gezegd hoe beangstigend dit voor de ouders is. Ook de rechten van het kind zijn volkomen genegeerd. Demi en Nirvana zijn lieve kinderen en willen dolgraag bij hun pappa en mamma zijn. Het recht met goed fatsoen toegepast mag dat nu niet meer verhinderen.

Gast

#47

2013-12-09 11:29

Dit moet stoppen! Hoe is het toch mogelijk dat zoiets kan gebeuren! Mijn hart huilt...

Gast

#48

2013-12-09 11:47

Breng die meiden thuis!!!

Gast

#49

2013-12-09 11:47

Absurd!

Gast

#50

2013-12-10 06:08

Iedereen moet helpen, we moeten nu echt wakker worden. Dit moet afgelopen zij. Al die kinderen moeten worden bevrijd en het liefst dit jaar nog!!!!!!!!!