Sinksenfoor mag dit jaar niet verdwijnen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sinksenfoor mag dit jaar niet verdwijnen.


Gast

#351

2013-04-19 18:31

Alles moet wijken voor geld, arm Antwerpen!

Gast

#352

2013-04-19 19:06

Het is een traditie van heel veel jaren.weeral iets dat veranderd

Gast

#353

2013-04-19 19:34

Is een stuk Nostalgie die er al meer dan 30 jaar is
Nooit geen last en nu opeens wel??????
SINKSENFOOR MOET BLIJVEN!!!!!

Gast

#354

2013-04-19 19:39

sinksenfoor moet blijven waar ze altijd al staat maar nee er gaan 5F****ng mense klagen van wat muziek die te hard gaat naar hun zin en de foor moet weg probeer nog maar is zo een grote locatie te vinden he voor de foor.... inplaats van aan de mensen is te vragen of ze hier blij mee zijn of niet of ze dit willen of niet maar nee direct zeggen van ze gaat weg of verhuist ..... ze MOET blijven waar ze nu altijd al staat

Gast

#355

2013-04-19 20:02

Ni té begrijpen! Dé sinksefoor, het "event" van't jaar waar iedereen naar uitkijkt, die niet meer kan doorgaan op de plek waar ik deze altijd geweten heb.
Moeten wij Antwerpenaren dat zomaar gaan tolereren? Waar gaat da naartoe?
Dé moment dat je verkoos op't Zuid te gaan wonen met al z'n geweldige glorie had je in je achterhoofd moeten weten dat dé kers op de taart van al die gezelligheid => dé sinksefoor is...welke fooraap wet da na ni?!?
Nu gaat er een stelletje IDIOTEN 'klagen'?!?
C'mon!!!!!!!!!!!!!!
Zedde nen échte Aantwaarpenaar, in hart en nieren, trekt de die klacht in!

Gast

#356

2013-04-19 20:31

Hoe zielig is Antwerpen aan het worden!!!...


Gast

#357 Re:

2013-04-19 21:00

#1: -

Das al jaren dat de Sinksenfoor daar staat en omdat een paar bewoners het niet kunnen hebben moet dat maar ineens verdwijnen. Ik denk dat de mensen die daar wonen er nog geen 30 jaar wonen, de Sinksenfoor was daar eerst en deze mensen zijn daar komen en wisten dat de Sinksenfoor daar staat en dat er dan lawaai is tijdens die periode. Ga er dan nie wonen. Dat is hetzelfde voor de mensen die gaan wonen aan het vliegveld van zaventem, das juist hetzelfde. Die moeten ook nie zagen.


Gast

#358

2013-04-19 21:02

Sinksenfoor moet blijven staan waar hij al jaren sta en heel antwerpen sta hier achter buiten die paar die er last van hebben pech als ge er woond weet ge da en moete nie zeveren in lier sta de foor ook 3 weken en niemand klaag daarover maar genieten ervan zowel jong als oud volk

Gast

#359

2013-04-20 06:16

sinksenfoor moet blijven,is Antwerpse traditie

Gast

#360

2013-04-20 06:32

Alsof het geluid van de kermis nu ineens weg is het is verdorie 3 straten verder hoe onnozel zijn die mensen gaan de mensen van oostende ook de zee wegstemmen omdat er een meeuw overvliegt, ge weet toch als ge daar gaat wonen de stad dingen organiseert waar zit het grote geld te wachten bart de wever moet zich schamen in zijn bed laat hij 5 mensen bepalen wat er in antwerpen gebeurd? Wat is het volgende de pelikaanstraat protesteren omdat de tijger in de zoo brult? Weg zoo? Die 5 soepselders hun vergunning om hier te blijven afpakken en ze kunnen hun koffers pakken steek het verstand van sommige mensen in ne vogel en hij vliegt achteruit

Gast

#361

2013-04-20 09:25

maar doodsbedreigingen naar de zes aanklagers en zeker naar kinderen is ook niet nodig

Gast

#362

2013-04-20 09:59

het is een echte schande hoeveel traditie gaan ze de mens nog afnemen om dat 6 mensen last hebben van lawaai dat ze verhuisen ze hebben het altijd geweten als ze daar gingen wonen dat ze er last gingen hebben dat ze dan een andere plek gaan zoeken waar het rustig is en dat ze van eewenlangen traditie afblijven dus laat de sinkse foor moet blijven

Gast

#363

2013-04-20 10:32

Eerst kopen de klagers goedkoop een pand en nadien reklameren ze over de evenementen die er zich plaatsvinden.
Zoals de mensen die in de buurt van een luchthaven (onder de markprijs) een woning kopen en nadien gaan klagen.

Gast

#364

2013-04-20 10:58

Een paar azijnzeikers klagen over een kermis die daar al zolang ik me kan herinneren staat. Waarom gaan ze daar wonen? En waarom kunnen een handje vol mensen hun wensen op leggen?
bizis

#365

2013-04-20 11:06

Sinksenfoor moet blijven waar ze was,,,andere plaats andere inkomsten

Gast

#366

2013-04-20 12:21

zo pakken ze iedereen zijn brood winning af maar hu preke daar blijven ze wel van af een schande is het

Gast

#367

2013-04-20 18:09

Ben gepensioneerde Antwerpse en 'k ben van kindsbeen af al jaarlijks naar de Sinksenfoor' geweest. Onbegrijpelijk, hoelang wonen die klagers in Antwerpen??? Wie was er eerst: ZIJ of de kermis?? Houdt men daar rekening mee?

Gast

#368

2013-04-20 21:19

het is een schande dat zo een paar egoewisten het zo maar voor het zeggen hebben dat ze op een eiland gaan wonen daar is het stil oooo nee daar fluit mischien een vogeltje zo iets moet blijven wat er al jaren is de sinksenfoor ze staat ocharme hoop en al 6 weekjes de mens kan al minder en minder verdragen ze moet er blijven staan wij hebben ook jaren in borgerhout gewoont ook ieder jaar de foor over de deur was plezant vrolijk en de cafekes hebben ook meer te doen

Gast

#369

2013-04-21 06:36

Het is ook opmerkelijk dat de grootste klager de partij van de burgemeester hoog in het vaandel draagt... Denk daar volgend jaar maar aan...
Leo L.

#370 Re: Daar gaat het niet over

2013-04-21 10:13

#1: -

De Stad heeft geen vergunning voor zo'n evenement op die plaats. Ze is daarop in 2000 al op gewezen, maar niemand deed iets om de eigen regels na te leven. Eigen schuld dikke bult, maar ge schiet wel op de verkeerde, niet de klagers, niet de rechter maar de overheid (stad)  is in fout. Stop dus die onzin over dikke nekken, domme rechters en dergelijke hatelijkheden.


Gast

#371

2013-04-21 11:34

iets dat al vele jaren op dezelfde plaats staat verzet je niet zomaar omdat er een paar verzuurde mensen beslist hebben om op dezelfde plaats te gaan wonen ! wie er het eerst was blijft punt!

Gast

#372

2013-04-21 12:04

Het is toch maar voor 5 à 6 weken, laat de traditie toch niet verloren gaan!!

Gast

#373

2013-04-21 15:28

sinksenfoor mag idd niet weg,
wat denken die nu wel....
altij het zelfde die rijke stinkerd willen alle het plezier van het gewone volk afpakken
en die rechters mogen ze voor mij part ook ontslaan

Gast

#374

2013-04-21 15:37

waar gaat dat naartoe!
Er zijn mensen en ik weet daarvan mee te praten
die het licht niet gunnen in iemands zijn ogen.

Schatten willen jullie mij ook een stem geven A.U.B.
ik ga jullie er dankbaar voor zijn.

lieve mensen,
Willen jullie deze petitie tekenen en zoveel mogelijk doorsturen
zodat ik veel stemmen kan ronselen.
Die ik zou kunnen gebruiken op de rechtbank als het nodig is.
Daar zouden jullie me een enorm plezier mee doen
zodat ik niet meer alleen moet vechten tegen die samenzwering en het complot.
ik word hier al jaren gepest door de mede-eigenaars.

http://www.petities24.com/rechtsmisbruik

groetjes
Mieke

Als bedankje doe ik er een orchidee bij!

Gast

#375

2013-04-21 22:14

ZOVEEL MOGELIJK DELEN AUB!
BOYCOT DEZE PERSONEN?
DOOR HUN MOET ONZE SINKSEFOOR WEG!!!

1) De heer Ludovic VEKEMANS, gedelegeerd bestuurder van For 2, wonende te 2000 Antwerpen, Waalse Kaai 11,
2) De heer Jacques POOT, gedelegeerd bestuurder van Timeless, wonende te 2000 Antwerpen, Graaf Van Egmondstraat 12,
3) De heer David VAN LOO, CEO van Divani gelegen te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 35-39,
4) Mevrouw Christel DAESELEIRE, managing director van Travel Plus gelegen te 2000 Antwerpen, Vervierstraat 2,
5) De heer Stefan CAMPO, zaakvoerder, eigenaar van een pand gelegen te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 30-31,
6) De heer Nico VAN LEEUW, CEO van NV Antwerp Lion Oil Works, wonende te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 2-5,
7) Mevrouw Anne-Marie VAN WAUWE, uitbater van een handelszaak gelegen te 2000 Antwerpen, Waalse Kaai 61,
8) De heer Jan VAN DE FLIER, directeur, wonende te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 20-23, bus 5,
9) De heer Luc BUSSCHOP, zaakvoerder, wonende te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 20,
10) Mevrouw Cristina RIPOLL FEMENIA, zaakvoerder, wonende te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 20,
11) BVBA CRILU INVEST, ingeschreven in de Kruispuntbank van Ondernemingen onder het ondernemingsnummer 0893.028.421, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te 2000 Antwerpen, Vlaamse Kaai 20.

Deze mensen moet men boycotten deze doen dat de andere zaken ook aan.Zoveel mogelijk rond sturen delen enz. En in het slechtste geval moet er actie komen :-) .
Laat deze mensen niet glunderen delen ;-)