Red de merel in Brecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de merel in Brecht.


Gast

#1

2013-02-13 11:18

help ook het St. Annabos en NOordkasteel redden, zie voor petitie Ademloos.be

Gast

#2 petitie

2013-02-14 00:40

Staat reeds op mijn facebook pagina en petities getekend.
Luc
Jianni

#3 mestbunkers

2013-02-14 03:54

Toch goed plan, met ruimte voor vleermuizen in de pacht

Gast

#4 Re: mestbunkers

2013-02-19 23:47

#3: Jianni - mestbunkers

Geachte,

Je moet het geheel van het plan bekijken en niet alleen de mestbunker waarop men zelfs nog kan bouwen zie stedenbouwkundige voorschriften.

Een een goedgekeurde groengebied/ankerplaats van 2008 gaat men omvormen naar recreatiegebied en veel bomen en natuur zullen sneuvelen dat is zeker.

Kijk op mijn facebook pagina voor de plannen,dat is de werkelijkheid van dit plan.


Gast

#5

2013-02-25 22:49

Overal gaat natuur verloren. Wat doet de overheid om dit te stoppen?
Help ook www.groeneksterlaar.be

Gast

#6 Re:

2013-02-25 23:28

#5: -

Geachte,

U hebt groot gelijk en de overheid doet niets om dat te stoppen,integendeel zelfs als ge dit plan bekijkt en zo zijn er veel in alle gemeentes in vlaanderen en ik zal ook u steunen daar mag u zeker van zijn.

Luc


Gast

#7

2013-02-26 12:24

Dit RUP legt de bestemming van het gebied voor lange termijn vast. Nu dus of nooit om uw stem te laten horen, we laten de natuur niet meer verder achteruitgaan!

Gast

#8

2013-02-26 22:21

teveel natuur gaat tegenwoordig verloren voor "recreatie". Mensen moeten beseffen dat er een verschil is tussen "natuur" en een gebied met een paar bomen waar je verschillende recreatiemogelijkheden in onderbrengt, maar dat dit altijd ten koste gaat van de biodiversiteit. Het wordt hoog tijd, dat er terug een besef ontstaat dat puur natuur van levensbelang is.